coinex
راهنمای خرید تکراتو

Kuo: فروش آیفون در سال 2024 پانزده درصد کاهش می‌یابد

مینگ چی کو تحلیلگر معروف محصولات اپل اعلام کرده که فروش آیفون در سال 2024 پانزده درصد کاهش می‌یابد. او همچنین پیش‌بینی کرده که تا سال 2025 فروش این شرکت کمتر هم خواهد شد.

در آخرین نظرسنجی که توسط تحلیلگر معروف محصولات شرکت اپل، مینگ چی کو برگزار شد نشان می‌دهد که اپل چندان به عرضه آیفون در سال 2024 خوش‌بین نیست. این نارضایتی به حدی است که اپل سفارش‌های قطعات نیمه هادی خود را به شرکت‌های تامین‌کننده 15 درصد کمتر کرده است.

بیشتر بخوانید: وان پلاس برای افزایش امنیت کاربران با ADA همکاری می‌کند

طبق گفته‌های مینگ چی کو، اپل شاهد کاهش 10 تا 15 درصدی فروش سری آیفون 15 و آیفون 16 آینده خود در مقایسه با تعداد محموله‌های سال 2023 خواهد بود.

اپل همچنین با کاهش فروش در چین مواجه است، به حدی که محموله‌های هفتگی آن 30 تا 40 درصد به صورت سالانه کاهش یافته است. کو همچنین بیان می‌کند که تلفن‌های تاشو و ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد نقاط کلیدی فروش برای کاربران رده بالا در چین هستند که اپل در حال حاضر هیچ کدام از این قابلیت‌ها را ارائه نمی‌کند.

مینگ چی کو پیش‌بینی می‌کند با توجه به اینکه اپل قصد ندارد تا پایان سال 2025 هیچ تغییر عمده‌ای در طراحی یا ویژگی های هوش مصنوعی مولد آیفون ایجاد کند، احتمالا فروش آن کمتر از این هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص فروش آیفون در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر