coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیفون SE 4 با طراحی مشابه آیفون 16 عرضه خواهد شد

آیفون SE 4 قرار است با زبان طراحی مشابه با آیفون 16 که در آینده عرضه خواهد شد، روانه بازار شود و در بخش جلویی احتمالا دارای یک تغییر مهم خواهد بود.

نسل چهارم آیفون SE ممکن است در سال 2025 عرضه شود. شایعات قبلی می‌گفتند که این دستگاه زبان طراحی آیفون 14 را به عاریت گرفته است، اگرچه به جزیره دینامیک و یک دوربین پشتی مجهز خواهد بود که هیچ کدام از این دو، ویژگی‌هایی نیستند که شما در آیفون 14 پیدا کنید. اکنون، Majin Bu، یک افشاگر در ایکس پستی منتشر کرده که به او گفته شده است که iPhone SE 4 می‌تواند طراحی بسیار شبیه به آیفون 16 فعلی داشته باشد که در حال توسعه است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی آیفون SE 4 متفاوت‌تر از نسل‌های قبل خواهد بود

آیفون SE 4 در واقع دارای جزیره پویا و یک دوربین در پشت خواهد بود. آیفون 16 دارای جزیره دینامیک است اما دارای دو دوربین در پشت خواهد بود. ابعاد آیفون SE 4 با ارتفاع 5.94 اینچ یا 150.9 میلی متر، عرض 2.98 اینچ یا 75.7 میلی متر و عمق 0.33 اینچ یا 8.3 میلی متر مشابه با آیفون XR خواهد بود. Majin Bu اعتراف می‌کند که طراحی شایعه شده آیفون SE 4 را باید با دقت در نظر گرفت زیرا هنوز برای صحبت و اطمینان در مورد آن زود است.

iPhone SE 4 将于2025 年发布,其设计灵感来自即将推出的iPhone 16 - TechWar.GR

بر اساس آنچه گزارش شده است، آیفون SE می‌تواند طراحی بسیار شبیه به آیفون 16 فعلی داشته باشد که هنوز در حال توسعه است. آیفون SE جدید به احتمال زیاد به جای دوربین دوتایی مدل‌های آیفون 16 دارای یک دوربین تکی خواهد بود.

-Majin Bu

در ماه سپتامبر، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل در TF International گفت که آیفون SE 4 دارای یک پنل 6.1 اینچی OLED خواهد بود که با هر دو شایعه مطابقت دارد مبنی بر اینکه آیفون بعدی به اصطلاح اقتصادی از لحاظ قیمت، از زبان طراحی آیفون 14 یا آیفون 16 استفاده خواهد کرد. کو همچنین معتقد است که iPhone SE 4 تراشه مودم 5G داخلی اپل را معرفی خواهد کرد که انتظار می‌رود در نهایت جایگزین تراشه‌های مودم Snapdragon 5G بکار رفته در مدل‌های معمولی آیفون شود.

کو می‌گوید که تراشه مودم 5G اپل که به اعتقاد او در آیفون SE 4 عرضه خواهد شد، با سیگنال‌های سخت یافتن mmWave 5G که سریع ترین سرعت داده را ارائه می‌دهد، کار نمی‌کند، اما معادل جستجوی سوزن در انبار کاه است. این تراشه به iPhone SE 4 اجازه می‌دهد تا با سیگنال‌های 5G زیر 6 گیگاهرتز که شامل سیگنال‌های باند میانی و باند C هستند، کار کند.

یک سوال جالب این است که اپل تصمیم دارد از کدام پردازنده برنامه (AP) برای iPhone SE 4 استفاده کند؟ اگر این گوشی در سال 2025 عرضه شود، می‌تواند به SoC 3 نانومتری A17 Pro مدل‌های iPhone 15 Pro یا چیپست 3 نانومتری A18 Bionic مجهز شود که انتظار می‌رود در آیفون 16 و آیفون 16 پلاس مورد استفاده قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی آیفون SE 4 چیست؟ نظرات خود را با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: PhoneArena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر