coinex
راهنمای خرید تکراتو

تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 مشخص شد

تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 اعلام شد. این برند قصد دارد به زودی جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند خود را به بازارهای جهانی معرفی کند.

تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 مشخص شد. بر اساس آخرین اخبار منتشر شده برند محبوب شیائومی جدیدترین گوشی هوشمند خود را در 25 فوریه (6 اسفند 1402) و در رویداد MWC 2024 معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اپل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی به نام MGIE را منتشر کرد

همچنین انتظار می‌رود شیائومی 14 مانند 14 پرو انحصارا در چین عرضه نشده و وارد بازارهای جهانی شود. به علاوه لو ویبینگ رئیس شیائومی پستی منتشر کرده که نشان می‌دهد برای عرضه پرچمدار بعدی خود یعنی شیائومی 14 اولترا نیز نقشه‌هایی دارد و برای عرضه این مدل هم مراسمی اختصاصی در چین برگزار کند.

همچنین شایعه شده که شیائومی 14 اولترا در 3 اسفند 1402 به همراه تبلت Pad 6S Pro در چین رونمایی شود. این دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 است که قابلیت جذابی محسوب می‌شود.

گرچه صاحب برند پرطرفدار شیائومی به معرفی شیائومی 14 اولترا اشاره کرده است؛ با این حال این موضوع هنوز نمی‌دانیم این محصول در 22 فوریه به‌طور رسمی معرفی خواهد شد یا نه.

به هر حال تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 اعلام شده اما هنوز قیمت دقیق آن مشخص نیست. همچنین انتظار می‌رود این گوشی در کشور مبدا خود چین زودتر عرضه شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران درباره‌ی تاریخ عرضه رسمی سری شیائومی 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر