coinex
راهنمای خرید تکراتو

پردازنده آیفون 16 موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندتری دریافت می‌کند

شرکت اپل قصد دارد برای بهره بردن بیشتر از ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در سری آیفون 16 از موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندتری استفاده کند.

پردازنده آیفون 16 موتور عصبی هوش مصنوعی قدرتمندی خواهد داشت. سال 2024، سالِ ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد در تلفن‌های هوشمند است و می‌توانید مطمئن باشید که در نهایت اپل نیز در اواخر سال جاری از سری آیفون 16 به همراه یک هوش مصنوعی مولد رونمایی خواهد کرد. سامسونگ قبلاً با هوش مصنوعی گلکسی در گوشی هوشمند گلکسی S24 توجه را به خود جلب کرده است، بنابراین اپل چاره‌ای جز پاسخگویی ندارد.

برای این منظور، اپل باید چیپست آیفون 16 خود را بهبود ببخشد تا این گوشی بتواند تمام این ویژگی‌های هوش مصنوعی جدید را تامین کند. یک گزارش جدید ادعا می‌کند که این شرکت تراشه A18 آیفون 16 را به یک موتور عصبی که به طور قابل توجهی ارتقا یافته است، مجهز خواهد کرد. همچنین ادعا شده است که موتور عصبی جدید بر روی تراشه‌های M4 برای مک‌بوک‌های نسل بعدی نیز مجهز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نمونه اولیه آیفون 16 از طراحی مجدد نسل جدید خبر می‌دهد

اپل از ویژگی‌های جدید مرتبط به موتور عصبی هوش مصنوعی با iOS 18 رونمایی می‌کند

این شرکت قصد دارد ویژگی‌های هوش مصنوعی را در سال جاری به گوشی‌های خود اضافه کند. این موضوع توسط شخص تیم کوک، مدیرعامل اپل تایید شده است. بنابراین کاملا منطقی است که این شرکت تغییرات سخت افزاری مورد نیاز برای تقویت این ویژگی‌ها را انجام دهد.

یک موتور عصبی هوش مصنوعی قوی‌تر، دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا مجموعه‌ای از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را در اختیار کاربران قرار دهند. در حالی که جزئیات کمی منتشر شده، گزارش‌ها حاکی از آن است که ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی برای سیری، اپل موزیک، مسیج‌ها، شورت‌کاتز و غیره معرفی خواهند شد.

انتظار می‌رود اپل در خرداد ماه سال آینده، زمانی که iOS 18 در رویداد WWDC رونمایی می‌شود، اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی‌ها به اشتراک بگذارد. iOS 18 با آیفون‌های جدید این شرکت اواخر سال 2024 عرضه خواهد شد. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که ویژگی‌های هوش مصنوعی اپل ممکن است فقط به آیفون 16 محدود شود و به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری در مدل‌های قبلی ارائه نشود. از سوی دیگر، سامسونگ برخی از ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی را به مدل‌های قدیمی‌تر نیز می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استفاده از هوش مصنوعی مولد در گوشی‌های هوشمند چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر