;
coinex

بهترین رستوران های تبریز [+ آدرس و شماره تلفن]

اگر در سفر به تبریز می‌خواهید تجربه یک غذای لذیذ و خوش‌طعم را داشته باشید، با معرفی بهترین رستوران های تبریز با ما همراه باشید.

در بهترین رستوران های ایرانی تبریز می‌توانید تجربه صرف یک غذای لذیذ و خوش طعم را تجربه کنید. اگر قصد سفر به تبریز را دارید و هنوز نمی‌دانید که برای ناهار و شام چه برنامه‌ای باید بریزید، نگران نباشید و این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین رستوران های تبریز

تبریز به عنوان یک شهر تاریخی سرشار از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که در نتیجه آن همه ساله خیل عظیمی از گردشگران برای تفریح به آن سفر می‌کنند.

تبدیل شدن تبریز به یک مرکز گردشگری جذاب و شلوغ باعث شده تا در این شهر انواع امکانات رفاهی و تفریحی مرتبط با گردشگری مانند هتل، اقامتگاه، رستوران و کافه‌های پرشمار نیز تاسیس شود. پس اگر نگران صرف غذای خوشمزه در سفر جذاب خود به تبریز هستید در این مطلب فهرستی جامع از بهترین رستوران ها در تبریز را به شما معرفی می‌کنیم که انواع غذاهای سنتی ایرانی، ترکی، خارجی و انواع فست‌فود را سرو می‌کنند.

رستوران بالیق

بهترین رستوران های تبریز
بهترین رستوران های تبریز
  • آدرس: ائل گلی، بلوار فکوری
  • شماره تماس: 04133859294

رستوران بالیق یکی از جذابترین و بهترین غذافروشی های تبریز محسوب می‌شود که محیط و دیزاینی دریایی دارد و به طور خاص تمرکز آن بر تهیه و طبخ غذاهای دریایی قرار دارد.

ماهی از اصلی‌ترین غذاهای بهترین رستوران تبریز در حوزه غذاهای دریایی است. دیزاین و طراحی این رستوران با آکواریوم‌هایی با نورپردازی زیبا و متنوع در کنار دکوراسیون چوبی جلوه جذابی به این مورد از بهترین مکان های شهر تبریز بخشیده است.

طراحی این رستوران با سبک‌های رایج در ایران متفاوت است و در نتیجه محیط رستوران بالیق می‌تواند تجربه جدیدی برای گردشگران باشد. در رستوران بالیق انواع غذاهای دریایی شامل انواع ماهی طبخ و سرو می‌شود. غذاهای دریایی رستوران بالیق با انواع سبزیجات معطر فوق‌العاده عرضه می‌شوند.

رستوران حاج علی

بهترین رستوران تبریز

  • آدرس: بازار قدیمی، بازار کلاهدوزان
  • شماره تماس: 04133307007، 04135247389

رستوران حاج علی نیز یکی از بهترین رستوران های تبریز محسوب می‌شود که برای تجربه صرف انواع غذاها و کباب‌های اصیل ایده‌آل است. این رستوران با داشتن منویی باکیفیت و بیش از یک قرن تجربه در طبخ انواع کباب‌ها و غذاهای لذیذ محلی می‌تواند هر مسافری را به یک مشتری همیشگی تبدیل کند.

این رستوران باسابقه با دکوراسیون ساده و دنج خود همیشه محبوبیت زیادی در تبریز داشته و گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب کرده است.

این رستوران که در بازار قدیمی تبریز قرار گرفته از قدیم به عنوان بهترین رستوران تبریز شهرت داشته و توصیه می‌کنیم که در گردش و دیدار خود از بازار قدیمی و جذاب تبریز، حتما از آن دیدن کنید.

دقت کنید که در این مورد از بهترین رستوران های سنتی تبریز حداکثر تا ساعت 2 و نیم ظهر می‌توانید برای رزرو جا اقدام کنید چراکه رستوران سریعا پر می‌شود. در منوی رستوران نیز انواع کباب‌های کوبیده، برگ، جوجه و چلوکباب قلوه‌ای وجود دارد.

رستوران بام تبریز

بهترین رستوران ارزان تبریز

  • آدرس: اتوبان پاسداران، پارک جنگلی عینالی، جنب مسجد عون علی
  • شماره تماس: 04132371333

رستوران بام تبریز در یکی از بهترین مکان های شهر تبریز قرار گرفته و آن، بالاترین نقطه شهر و منظره زیبای کوه‌های تبریز است. این رستوران پرطرفدار که از آن به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تبریز یاد می‌شود، طرفداران زیادی به خاطر موقعیت مکانی خود دارد و گردشگران و شهروندان تبریزی همگی به آن برای صرف یک غذای لذیذ در منظره‌ای جذاب مراجعه می‌کنند.

در مجموع اگر به دنبال یکی از بهترین غذافروشی های تبریز هستید می‌توانید روی رستوران بام تبریز به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز حساب ویژه‌ای باز کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید مشهد

جاهای دیدنی مشهد

رستوران سنتی دلستان

بهترین غذافروشی های تبریز

  • آدرس: بلوار 29 بهمن، روبروی جام جم
  • شماره تماس: 04133330034

رستوران دلستان نیز از جمله بهترین رستوران های سنتی تبریز محسوب می‌شود که جای مناسبی برای علاقه‌مندان به غذاهای ساده و سنتی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، دیزی و کوفته با روش سنتی ایرانی و با طعمی فوق‌العاده تهیه و سرو می‌شود.

دکوراسیون دلستان به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تبریز نیز بسیار ساده و زیبا و سنتی است و توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به تبریز را دارید حتما از آن دیدن کنید. این رستوران با صندلی‌ها، میزها، پنجره‌ها و یک حوضچه سنتی در وسط سالن خود، محیطی آرام و دلپذیر دارد.

رستوران قرآنی

بهترین مکان های شهر تبریز

  • آدرس: خیابان جمهوری اسلامی، پاساژ کیان یک، طبقه دوم
  • شماره تماس:‌ 04135565386

یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های تبریز رستوران قرآنی محسوب می‌شود که قدمتی در حدود صد ساله دارد. این رستوران هم در نزدیکی بازار سنتی تبریز قرار گرفته و طیفی از کباب‌های جذاب سنتی را عرضه می‌کند. چلوکباب و کباب برگ رستوران قرآنی از معروف‌ترین غذاهای این مورد از بهترین رستوران های سنتی تبریز است.

رستوران نفیس

بهترین رستوران های ایرانی تبریز

  • آدرس: بلوار ولیعصر، خیابان رودکی
  • شماره تماس: 04133121705

رستوران نفیس به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تبریز در یکی از بهترین مکان های شهر تبریز قرار گرفته است. این رستوران با کادر حرفه‌ای و ماهر خود، فضایی آرام و دلپذیر دارد و اگر شیفته تجربه غذاهای اصیل ترکی و ایرانی هستید باید حتما سری به آن بزنید.

به عنوان بهترین رستوران تبریز این رستوران غذاهای اصیل و کباب‌های ترکی را با بالاترین کیفیت عرضه می‌کند. از نظر قیمت هم رستوران نفیس در زمره بهترین رستوران ارزان تبریز جای می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی تایلند

بهترین جزیره های تایلند برای مسافرت

رستوران گردان هتل ائل گلی

بهترین رستوران های سنتی تبریز

  • آدرس: انتهای جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی، هتل پارس تبریز
  • شماره تماس: 04133808549

رستوران ائل گلی یکی از بهترین رستوران های سنتی تبریز محسوب می‌شود که از نظر مکانی در یکی از بهترین مکان های شهر تبریز یعنی مجموعه اقامتی زیبا و جذاب ائل گلی قرار گرفته است. این رستوران در طبقه بالای هتل واقع شده و منوی آن شامل انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین‌المللی است.

به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز ، رستوران گردان ائل گلی علاوه بر غذاهای جذاب، منظره و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای دارد که لذت صرف غذا را دوچندان می‌کند.

رستوران ایپک یولی

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: خیابان دارایی دوم، مرکز تجاری کاسپین
  • شماره تماس: 04135238890

رستوران جذاب اپیک یولی یکی از رستوران‌های مدرن و جذاب و یکی از بهترین رستوران تبریز محسوب می‌شود که فضا و دکوری مدرن و لاکچری دارد. این رستوران در دو شعبه در شهر تبریز میزبان گردشگران است و انواع غذاهای ایرانی و ترکی را با کیفیت بالا عرضه می‌کند.

فضای این رستوران بسیار زیبا و جذاب است و در مجموع اگر قصد سفر به تبریز را دارید، حتما برنامه دیدن و صرف غذا در آن را در کار خود قرار دهید.

سفره خانه سنتی قائم مقام فراهانی

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: خیابان شش‌گلان، نرسیده به پل قاری، قبل از کوچه یخچال
  • شماره تماس: 04135258721

سفره‌خانه سنتی قائم‌مقام فراهانی یکی از بهترین رستوران های سنتی تبریز محسوب می‌شود که طرفداران زیادی دارد و از نظر مکانی در یک زیرزمین 11 متری قرار گرفته است. فضای این سفره‌خانه جذاب به زیبایی تزئین شده و حس خوبی به مخاطب انتقال می‌دهد.

سفره‌خانی سنتی قائم‌مقام فراهانی از نظر قدمت یکی از قدیمی‌ترین و بهترین غذافروشی های تبریز محسوب می‌شود که قدمت زیادی دارد و وقتی وارد آن می‌شوید تصاویر قدیمی و لباس‌های سنتی جذابش می‌تواند نظر شما را جلب کند.

به طور کلی اگر یکبار تجربه صرف غذا در این مورد از بهترین رستوران های تبریز را داشته باشید قطعا مشتری رستوران قائم‌مقام خواهید شد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های دبی

بهترین رستوران های اصفهان

رستوران جلالی

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس شعبه 1: دروازه تهران، میدان بسیج، پشت ایستگاه BRT
  • شماره تماس شعبه 1: 04136377882
  • آدرس شعبه 2: ارتش جنوبی، مابین تقاطع پاستور و باغشمال، جنب سینما سرباز
  • شماره تماس شعبه 2: 04135570448
  • آدرس شعبه 3: میدان فهمیده، طبقه فوقانی مرکز خرید رشدیه
  • شماره تماس شعبه 3: 04136661110

رستوران جلالی از جمله قدیمی‌ترین و مشهورترین رستوران‌های تبریز است که سه شعبه در شهر تبریز دارد و همگی از بهترین رستوران های ایرانی تبریز محسوب می‌شوند.

این رستوران از سال 1360 فعالیت خود در تبریز را با ارائه ترکیبی از غذاهای محلی، ترکی، ایرانی، بین‌المللی و دریایی آغاز کرده و به طور کلی به پرسنل خوش‌برخورد، حرفه‌ای و غذاهای باکیفیت خود معروف است.

غذاهای این مورد از بهترین غذافروشی های تبریز کیفیت طبخ بالایی دارد و کوفته تبریزی و کباب‌های رستوران جلالی شهرت زیادی دارند. رستوران جلالی البته قیمت بالایی دارد.

در منوی این رستوران غذاهای مختلفی مانند شیشلیک با استخوان، برگ ممتاز، کباب فیله بختیاری، برگ معمولی، جوجه کباب مخصوص و غیره وجود دارد. البته زرشک پلو با مرغ، ماهی کبابی، ته‌چین مرغ و ماهیچه گوسفندی نیز از دیرگ غذاهای این مورد از بهترین رستوران تبریز هستند.

رستوران برکه

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: کمربندی سردرود، مابین زیرگذر اول و دوم
  • شماره تماس: 04133307007، 04135247389

رستوران برکه یکی از بهترین رستوران های تبریز با محیطی آرام و زیبا است که غذاهایی بسیار باکیفیت عرضه می‌کند. فاصله این رستوران تا مرکز شهر تبریز حدودا 20 دقیقه است و فضای آن با درختان زیبا و گل‌های استوایی تزئین شده است.

در وسط رستوران یک برکه وجود دارد که با گل‌ها و گیاهان زیبایی احاطه شده است. ظرفیت این مورد از بهترین رستوران تبریز 280 نفر است و در آن انواع غذاهای سنتی و خوشمزه محلی مانند کوفته تبریزی، کباب‌های مختلف، آبگوشت‌های شهی و همچنین چای، قهوه و نوشیدنی‌های مختلف سرو می‌شود.

رستوران برکه علاوه بر فضای زیبا و کیفیت غذای ایده‌آلی که دارد یکی از بهترین رستوران ارزان تبریز نیز محسوب می‌شود و قیمت‌های آن منصفانه است.

اگر در سفر به تبریز هوس تجربه یک آبگوشت لذیذ را داشتید، حتما سری به رستوران برکه بزنید. البته برکه فقط یک رستوران سنتی نیست و در آن انواع غذاهای ایرانی از جمله ماهی، کباب و برنج نیز سرو می‌شود.

از طرفی برکه به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایتالیایی تبریز پیتزاها و غذاهای ایتالیایی بسیاری نیز در منوی خود عرضه می‌کند و اگر به دنبال بهترین پیتزا در تبریز باشید می‌توانید به برکه سری بزنید.

رستوران هزاردستان

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: بلوار آزادی
  • شماره تماس: 04133343439

رستوران هزاردستان نیز از جمله معروف‌ترین و بهترین رستوران های تبریز با طیف وسیعی از غذاهای جذاب است که تزئین و ظاهر جذابی هم دارد. این رستوران با موارد جذابی مانند بریده‌های روزنامه و تصاویر قدیمی مربوط به زمان مشروطه تزئین شده است. از جمله معروف‌ترین غذاهای بهترین رستوران ارزان تبریز باید به کوفته تبریزی و دیزی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های مشهد

بهترین فصل سفر به تایلند

رستوران اجاق

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: کیلومتر 5 جاده تبریز، ابتدای جاده کندرود
  • شماره تماس: 04136304627

رستوران اجاق به عنوان یکی از بهترین رستوران ارزان تبریز محسوب می‌شود که تجربه متفاوت و جذابی برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. تفاوت این رستوران این است که در آن خبری از آشپزخانه نیست و غذا جلو چشم مشتری و روی میز آماده و سرو می‌شود. این رستوران با روش خاص پخت، از جمله محبوب‌ترین رستوران‌های تبریز محسوب می‌شود و با ایده خاص و خلاقانه خود مورد توجه همه ساکنین تبریز و گردشگران قرار گرفته است.

در رستوران اجاق به عنوان یکی از برترین رستوران تبریز تنها کافی است مطابق ذائقه خود گوشت سفید یا قرمز را انتخاب کنید تا سرآشپز فرایند پخت و طبخ غذا را آغاز کند. این رستوران از ساعت 1 تا 4:30  برای ناهار فعال است و از ساعت 19 تا 23 برای شام فعالیت می‌کند.

رستوران شهریار

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: میدان ساعت، نبش خیابان تربیت
  • شماره تماس: 04135540057

رستوران شهریار نیز از جمله بهترین رستوران‌ها در تبریز است که با ظاهر زیبای خود مشتریان زیادی را جلب می‌کند. در این رستوران می‌توانید با پایین رفتن از دالا پله‌ای، لذت غذا خوردن در یک زیرزمین زیبا و تاریخی که پیش از این یک حمام تاریخی بوده را داشته باشید.

این رستوران علاوه بر عرضه انواع غذاهای محلی، یک کافه هم برای سرو انواع نوشیدنی و غذاهای بین‌المللی دارد. در این رستوران همچنین می‌توانید روی تخت‌های سنتی پوشیده شده با فرش ایرانی بنشینید یا از میز و صندلی برای صرف غذا استفاده کنید.

فست فود توسکا

فست فود در تبریز

  • آدرس: ائل گلی، روبروی هتل شهریار
  • شماره تماس: 04133339303

اگر به دنبال بهترین پیتزا در تبریز هستید، فست فود توسکا یک گزینه جذاب و جالب توجه است. در این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی شامل پیتزا، همبرگر و سوخاری عرضه می‌شود. فضای توسکا به عنوان بهترین ساندویچی تبریز هم فضایی تمیز و مدرن با میز و صندلی‌هایی راحت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل دبی برای مجردها

بهترین زمان سفر به پوکت

کباب سرای ریحان

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس شعبه 1: دروازه تهران، نرسیده به هتل مرمر
  • شماره تماس شعبه 1: 04133324342
  • آدرس شعبه 2: خیابان ولیعصر، میدان بهارستان
  • شماره تماس شعبه 2: 04133272020

کبابسرای ریحان که فعالیت خود به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز را در سال 1391 آغاز کرد، در حال حاضر دو شعبه در شهر تبریز دارد. کباب‌های این رستوران شهرت زیادی دارند و به طعم لذیذ و جذاب معروف هستند.

در منوی کبابسرای ریحان انواع کباب بختیاری، کباب کوبیده، مخصوص با گوشت بره، ساج کباب، شاه کباب، کباب مخلوط مخصوص، کباب قلوه‌ای، کباب بال مرغ، جوجه کباب بدون استخوان و غیره وجود دارد.

رستوران حاج مجید چلوپز

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: خیابان تربیت، پاساژ نور، طبقه اول، سمت چپ
  • شماره تماس: 04135564161

حاج مجید چلوپز یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران‌های تبریز محسوب می‌شود که قدمت زیادی دارد و فعالیت خود را در سال 1352 آغاز کرد. بسیاری از ساکنان تبریز این رستوران را به خاطر چلومرغ معروفش می‌شناسند. در واقع این رستوران فقط همین غذا را عرضه می‌کند و شما بعد از صرف سوپ در این مورد از بهترین رستوان ارزان تبریز می‌توانید ران یا سینه مرغ را برای غذای اصلی انتخاب و صرف کنید. این رستوران به خاطر سرو چلومرغ در تبریز به عنوان رستوران حاج مجید تویوخچی (مرغ‌فروش) نیز شناخته می‌شود.

رستوران باختر

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: ولیعصر جنوبی
  • شماره تماس: 04133242180

رستوران باختر از جمله بهترین رستوران های تبریز محسوب می‌شود که یک شعبه در تهران هم دارد. این رستوران به کیفیت غذای خوب خود معروف است و اگر طعم خاص کباب‌های آن را تجربه کنید قطعا مشتری همیشگی آن خواهید شد.

با توجه به قیمتی که رستوران باختر دارد، نمی‌توان گفت این رستوران قیمت مناسبی دارد، اما باید بدانید که به تناسب هزینه‌ای که می‌کنید از کیفیت کار راضی خواهید بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های جهان

بهترین هتل های باکو

چلوکبابی کبیری

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: ولیعصر، بلوار شهریار، بلوار ولیعصر، خیابان شریعتی
  • شماره تماس: 04133312190

چلوکبابی کبیری برای صرف ناهار و شام یک گزینه ایده‌آل در تبریز محسوب می‌شود و با کیفیت غذای خوب خود، گزینه مناسبی برای افرادی است که چندان به دکوراسیون و ظاهر رستوران اهمیت نمی‌دهند.

چلوکبابی کبیری بیشتر از اینکه یک رستوران شیک و مدرن باشد، ظاهر یک سالن ساده غذاخوری با میز و صندلی‌های کنار هم چیده شده را دارد. با وجود این مسئله، کیفیت غذای چلوکبابی کبیری بسیار بالاست و آوازه آن در تمام تبریز پیچیده است.

کبابی حاج علی‌رضا

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: بلوار 29 بهمن
  • شماره تماس:‌ 04133307007

کبابی حاج علیرضا از جمله قدیمی‌ترین رستوران‌های تبریز است که کباب‌های آن کیفیت بسیار بالایی دارد. این کبابی در طول روز معمولا بسیار شلوغ است و افراد در مقابل ورودی آن صف می‌بندند.

گوشت مصرفی این رستوران بسیار باکیفیت و تازه است و پرسنل حرفه‌ای و خوش‌برخورد با سرویس‌دهی عالی از دیگر مزایای آن است. سوپ در این کبابی قبل از سرو غذای اصلی عرضه می‌شود و رایگان نیست اما سوپ بسیار باکیفیتی است. در نزدیکی این رستوران جاذبه‌های گردشگری مهم شهر تبریز قرار دارد و می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا از آن‌ها دیدن کنید.

رستوران باغ آنا

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: جاده تبریز-آدرشهر، کمربندی سردرود
  • شماره تماس: 04134209524

رستوران باغ آنا یکی از بهترین رستوران های تبریز با محیطی زیبا و سرسبز محسوب می‌شود که با فضای بزرگ و تزئین زیبای خود به محبوبیت زیادی بین گردشگران این شهر زیبا رسیده است.

فضای بزرگ و سرپوشیده این رستوران گنجایش 300 میهمان را دارد و جای مناسبی برای برگزاری انواع مراسم‌ها و میهمانی‌ها محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

سرد ترین شهرهای ایران و جهان

بهترین هتل تایلند

رستوران گازماخ

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: کوی ولیعصر، انتهای خیابان شریعتی شمالی، ضلع شمالی میدان بهارستان، نبش 10 متری مقدم
  • شماره تماس: 04133332425

یکی از جذابترین و بهترین رستوران های سنتی تبریز که به کیفیت غذا و دکوراسیون جذابش شهرت دارد، رستوران گازماخ است. گازماخ در زبان ترکی به معنای ته‌دیگ است و مشتریان این رستوران همگی می‌دانند که ته‌دیگ جذاب بخشی از همه غذاهای این رستوران است.

غذاهای رستوران جذاب گازماخ به زیبایی تزئین شده‌اند و در ظرف چینی روی میز می‌آید. فضای آرام و دنج رستوران از دیگر مزایای آن است. مشهورترین غذای رستوران گازماخ هم کباب تابه‌ای است.

در واقع کباب تابه‌ای رستوران گازماخ در زمره سه کباب تابه‌ای برتر تبریز است و این مسئله امتیاز ویژه‌ای برای گازماخ محسوب می‌شود. البته قبل از مراجعه به گازماخ باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتا بالا محسوب می‌شود.

رستوران وحید

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرش: میدان شهید فهمیده، مجتمع لاله پارک، طبقه زیرزمین
  • شماره تماس: 04136600110

رستوران وحید به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز بیش از 10 سال قدمت دارد و غذاهایی بسیار باکیفیت در تنوع بالا سرو می‌کند. رستوران وحید برای مشتریان خود انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی و ترکی را تهیه و سرو می‌کند.

فضای رستوران وحید نسبتا بزرگ است و میزهای مستطیلی آن در کنار صندلی‌های بلندش جلوه خوبی دارند. نورپردازی زیبای این رستوران هم به جذابیت ظاهری و شیک بودن آن افزوده است. رستوران وحید علاوه بر غذای اصلی، انواع پیش غذا و دسر را هم سرو می‌کند.

از معروف‌ترین غذاهای رستوران وحید می‌توان به فست‌فود، کباب برگ، کباب دونر، کوفته تبریزی و سالاد مخصوص آن اشاره کرد که شهرت زیادی برای رستوران وحید به ارمغان آورده است. غذاهای ترکی رستوران وحید هم سرآشپز ترکی مخصوص دارند.

رستوران ایمانی

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: سردرود، میدان امام حسین
  • شماره تماس: 04134201595

رستوران ایمانی یکی از جذابترین و مهمترین رستوران‌های تبریز است که دو شعبه در تبریز دارد. یک شعبه آن سنتی و دیگری شعبه‌ای کلاسیک است.

شعبه سنتی رستوران ایمانی که در واقع یکی از بهترین دیزی‌سراهای تبریز است، از نظر غذاهای سنتی بسیار معروف است. در شعبه دوم که رستورانی شیک و مدرن محسوب می‌شود، تزئین به صورت میزهای دایره‌ای و زیبا انجام شده است. سلف سرویس شعبه کلاسیک رستوران ایمانی هم شامل چند نوع سالاد، پیش‌غذا، سالاد کلم، سالاد الویه، سالاد ماکارونی،‌ سوپ شیر، آش رشته، آش دوغ، انواع دسر و ژله است.

هر دو رستوران از نظر موقعیت مکانی در نزدیکی هم و در یک خیابان واقع شده‌اند. باید بدانید که پرسنل رستوران ایمانی بسیار حرفه‌ای هستند و قادر به پذیرایی از میهمانان و توریست‌های خارجی نیز هستند. کیفیت غذاهای هر دو شعبه بسیار بالاست و توصیه می‌کنیم اگر به تبریز سفر کردید حتما سری به یکی از شعبه‌های رستوران ایمانی بزنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های تایلند در سال 2023

بهترین هتل های پوکت تایلند

چلوکبابی مهران

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: دروازه تهران، سه‌راه ولیعصر، روبروی پمپ بنزین
  • شماره تماس: 04133305962

چلوکبابی مهران هم از جمله بهترین رستوران های تبریز محسوب می‌شود که کیفیت غذای بسیار بالایی دارد و اگر به دنبال تجربه طعم جدید و جذابی از کباب باشید حتما باید به آن سر بزنید.

کباب بناب چلوکبابی مهران از معروف‌ترین غذاهای آن است و اگر به رستوران چلوکبابی مهران رفتید حتما باید آن را امتحان کنید. امکان ندارد که کباب‌های این چلوکبابی را امتحان کنید و مشتری آن نشوید.

دیزی سرای محمدی

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس: خیابان تربیت، بعد از پاساژ پردیس
  • شماره تماس: –

بی‌تردید بهترین دیزی‌سرای تبریز، دیزی‌سرای محمدی است که برای تجربه یک دیزی و آبگوشت ایده‌آل، بهترین گزینه محسوب می شود. فضای کوچک، دنج و باصفای این دیزی‌سرا از جمله بهترین ویژگی‌های آن است. این دیزی‌سرا، کباب تابه‌ای بسیار خوبی هم سرو می‌کند.

رستوران مظفریه

بهترین رستوران های تبریز

  • آدرس شعبه 1: فلکه شاهگلی، پشت مسیر مترو
  • شماره تماس شعبه 1: 04133892243
  • آدرس شعبه 2: داخل پارک شاهگلی، بعد از عوارضی، مجتمع سایمان
  • شماره تماس شعبه 2: 04133830491
  • آدرس شعبه 3: بلوار ولیعصر، خیابان فروغی، جنب مسجد جوادالائمه، کوی شیخ محمد خیابانی
  • شماره تماس شعبه 3: 04133293063
  • آدرس شعبه 4: فودکورت مجتمع ستاره باران، وی‌آی‌پی رستوران
  • شماره تماس شعبه 4: 04134423965

رستوران مظفریه به عنوان یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های تبریز 4 شعبه در سراسر شهر تبریز دارد. این رستوران بیش از هر چیز به خاطر اوزون کباب یا کباب بسیار بلند خود معروف است. کیفیت کباب‌های رستوران مظفریه در سراسر تبریز معروف است و محیط شیک، زیبا و تمیز آن نیز از دیگر ویژگی‌های مثبت و مزایای آن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فست فود شیراز

بهترین رستوران های شیراز

فست فود چیترا

بهترین پیتزا در تبریز

  • آدرس: تبریز، ولیعصر، فرهنگ شهر، به سمت پروین اعتصامی، خیابان فرهنگ
  • شماره تماس: 04133332070

اگر به دنبال بهترین پیتزا تبریز هستید، فست فودی چیترا یی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. برای صرف فست فود در تبریز این رستوران یک گزینه بسیار ایده‌آل با تنوع بالاست که انواع پیتزا، هات‌داگ و ساندویچ را سرو می‌کند و بهترین ساندویچی تبریز هم محسوب می‌شود.

پیتزا 2000

بهترین ساندویچی تبریز

  • شعبه 1: جاده ایل گلی، بالاتر از فلکه گلشهر، جنب هتل پلاس
  • شماره تماس شعبه 1: 04133262000
  • شعبه 2: ولیعصر، فلکه رودکی، خیابان ویلا، بالاتر از چهارراه سعدی،
  • شماره تماس شعبه 2: 04133321000
  • شعبه 3: ولیعصر نگین پارک، مجتمع تجاری اطلس، (فود کورت مجتمع اطلس)
  • شعبه 4: مجتمع تجاری لاله پارک، ( فود کورت لاله پارک)

یکی دیگر از بهترین رستوران های تبریز رستوران 2000 است که برای صرف فست فود در تبریز یکی از ایده‌آل‌ترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. قیمت مناسب و تنوع غذایی بالا از دیگر ویژگی‌های جذاب رستوران 2000 است.

رستوران 2000 که در سراسر شهر تبریز به عنوان ارائه‌دهنده بهترین پیتزا در تبریز شناخته می‌شود، در این شهر زیبا 4 شعبه دارد و همگی بهترین پیتزا و بهترین ساندویچی تبریز هستند.

فست فود چنچنه

بهترین پیتزا در تبریز

  • آدرس: خیابان ولیعصر، خیابان رودکی
  • شماره تماس: 04133303231

فست‌فود چنچنه نیز از جمله بهترین ساندویچی تبریز محسوب می‌شود که در فضایی مدرن و جذاب میزبان مشتریان است. اگر در تبریز به دنبال غذاهای فست‌فودی باشید، چنچنه یک گزینه ایده‌آل محسوب می‌شود که انواع برگر، کنتاکی و پیتزا را سرو می‌کند و همچنین در آن می‌توانید دونر کباب و اسکندر کباب هم میل کنید. در مجموع چنچنه ارائه‌دهنده بهترین پیتزا در تبریز هم محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های شیراز

بهترین کافه های شیراز

فست فود پاییز 81

فست فود در تبریز

  • آدرس: چهارراه آبرسان، روبروی هتل گسترش
  • شماره تماس: 04133349086

برای صرف فست فود در تبریز یکی از بهترین گزینه‌های ممکن فست فود پاییز 81 است که در آن تنوع غذایی بسیار بالایی ارائه می‌شود. انواع برگر، پیتزا، پیش‌غذا، سوخاری و ساندویچ در پاییز 81 به عنوان بهترین ساندویچی تبریز عرضه می‌شود.

رستوران فرنگی پنه

بهترین رستوران های ایتالیایی تبریز

  • آدرس: فلکه ائل گلی، به طرف کوی فردوس
  • شماره تماس:‌ 04133828594

رستوران فرنگی پنه به عنوان یکی از بهترین رستوران های تبریز شناخته می‌شود که اگر به دنبال تجربه‌ای متفاوت باشید، می‌توانید آن را انتخاب کنید. در واقع اگر به دنبال بهترین رستوران های ایتالیایی تبریز هستید، در رستوران پنه انواع پیتزا و پاستا به صورت تخصصی سرو می‌شود.

سوالات متداول

بهترین رستوران‌های سنتی تبریز کدامند؟

رستوران‌های حاج علی، دلستانی، قرآنی، قائم مقام فراهانی، برکه، شهریار و گازماخ از جمله بهترین رستوران‌های سنتی تبریز هستند.

بهترین فست‌فودی‌های تبریز کدامند؟

فست‌فودی توسکا، چنچنه، پاییز 81، پیتزا 2000 و چیترا از جمله بهترین گزینه‌ها برای فست فود در تبریز هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین رستوران های تبریز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر