coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری گلکسی S25 سامسونگ با پردازنده اگزینوس عرضه خواهند شد

اطلاعات جدیدی در مورد سری گلکسی S25 از سامسونگ به چشم می‌خورد که نشان می‌دهند این مدل‌ها به طور کامل با پردازنده اگزینوس عرضه خواهند شد.تصمیم به استفاده انحصاری از پردازنده اگزینوس نشان‌دهنده توجه سامسونگ به بهبود عملکرد داخلی و کنترل بیشتر بر روی سخت‌افزارهای گلکسی S25 است. این تغییر در استراتژی ممکن است تأثیر مستقیمی بر تجربه کاربری و عملکرد دستگاه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: عدم پشتیبانی گلکسی رینگ از آیفون ؛ جواب منفی سامسونگ به اکوسیستم اپل!

سری گلکسی S25 سامسونگ به تراشه اگزینوس مجهز خواهد شد

با استناد به اطلاعاتی که در برخی از صفحه‌ها در توییتر منتشر شده، گلکسی S25 به‌طور انحصاری از پردازنده‌های اگزینوس بهره‌مند خواهد بود و از پردازنده‌های دیگری، از جمله مدل‌های اسنپدراگون، استفاده نخواهد کرد. این تصمیم احتمالاً به همراه عملکرد برتر پردازنده اگزینوس و ادامه توسعه تکنولوژی‌های این پردازنده مورد توجه قرار گرفته است.

احتمالا تمام سری گلکسی S25 سامسونگ پردازنده اگزینوس عرضه خواهد شد

گفتنی است که احتمالا این موضوع درباره‌ی تمامی مدل‌ها و در همه ی کشورها صدق می‌کند.

از سوی دیگر، گلکسی زد فولد 7 و گلکسی زد فلیپ 7 تنها از چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام (احتمالاً نسل 8 4) استفاده خواهند کرد، در حالی که در سال 2025 سری‌های پایه و میان‌رده گلکسی A ترکیبی از SoCهای مدیاتک و سامسونگ خواهند داشت.

با این حال، تاکنون هیچ تأیید رسمی از سوی سامسونگ در مورد این شایعات اعلام نشده است و احتمالا در روزهای آتی اخبار بیشتری از این موضوع به بیرون درز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تراشه‌ای که سری گلکسی S25 به آن مجهز خواهد شد چیست؟ دیدگاه خود را با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر