coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات ریلمی Narzo 70 Pro فاش شد [+تاریخ عرضه]

بر اساس اطلاعات فاش شده ریلمی Narzo 70 Pro در 19 مارس عرضه خواهد شد. به نظر می‌رسد این شرکت برای معرفی گوشی هوشمند خود تلاش زیادی کرده است.

این شرکت امروز تایید کرد که ریلمی Narzo 70 Pro در 19 مارس وارد بازار خواهد شد. گوشی هوشمند جدید مقرون به صرفه با دوربین 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 و شارژ 67 واتی SuperVOOC عرضه شده و در آمازون هند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: رندرهای آیفون 16 پرو فاش شد؛ بلندتر، ضخیم‌تر و عریض‌تر

Realme با بازیگر هندی شهید کاپور قراردادی را امضا کرد تا گوشی هوشمند خود را تبلیغ کند و جذابیت برند Narzo را برای جوانان باهوش هند که قلب مجموعه Narzo هستند، افزایش دهد.

Realme گفت که طراحی Narzo 70 Pro از افق الهام گرفته و اولین دستگاه در این رده قیمتی است که با پنل شیشه‌ای عرضه می‌شود. طراحی بخش دوربین‌ها در گوشی به شکل یک جزیره یا قسمت جداگانه قرار گرفته است. اما این جزیره به صورت منظم چهار دوربین را نشان می‌دهد، در حالی که در واقع تنها سه دوربین در این گوشی وجود دارد. عبارت “OIS” به معنای استفاده از تثبیت تصویر اپتیکال در حالت تصویربرداری (Optical Image Stabilization) است و این نشان می‌دهد که حسگر دوربین با اندازه 1/1.56 این امکان را فراهم می‌کند که تصاویر با استحکام بیشتری ضبط شوند.

در حالی که تاکنون برخی از مشخصات تایید شده را در اختیار داریم اما برخی دیگر هنوز در حد شایعه باقی مانده‌اند. بر اساس اطلاعات فاش شده ریلمی Narzo 70 Pro از صفحه نمایش 6.7 اینچی فول اچ دی پلاس، چیپست اسنپدراگون 7s نسل 2 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی ریلمی Narzo 70 Pro چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر