coinex
راهنمای خرید تکراتو

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو 18 فروردین 1403

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو اعلام شد. این مونتاژکار خوش آوازه 3 محصول از خودروهای مونتاژی خود را برای این طرخ درنظر گرفته است.

مدیران خودرو چند روز پیش با انتشار یک بخشنامه فروش جدید اعلام کرد که قصد دارد فروش نقدی و اقساطی دو محصول خود را آغاز کند، اما تنها پس از چند دقیقه از اعلام این خبر به یکباره طرح فروش جدید مدیران خودرو لغو و مشخص نشد که چه دلیلی پشت این تصمیم یهویی بود. اما امروز با یک ابلاغیه سرعتی جدید شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو ویژه 3 محصول از خودروهای مونتاژی این شرکت اعلام شد.

در جدیدترین طرح فروش محصولات مدیران خودرو سه خودرو MVM X22 Pro دستی، MVM X33 اتوماتیک و MVM X55 اتوماتیک هم به صورت نقدی و هم اقساطی قابل ثبت‌نام و سفارش هستند. لازم به ذکر است که پس از گذراندن مراحل ثبت‌نام و انتخاب طرح نقدی و یا اقساطی، خودرو در 90 روز کاری به دست متقاضیان می‌رسد. در ادامه با جزئیات فروش ویژه محصولات مدیران خودرو همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: لیست قیمت محصولات مدیران خودرو 17 فروردین 1403 [قیمت روز خودروهای ام وی ام، چری و فونیکس]

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو اعلام شد

شرکت خودروسازی مدیران خودرو، از امروز شنبه، 18 فروردین 1403 رأس ساعت 15 امکان ثبت‌نام برای 3 خودرو فوق را مهیا می‌کند و متقاضیان می‌توانند به انتخاب خود یکی از مدل‌های ذکر شده را انتخاب کنند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی مدیران خودرو اعلام شد

ثبت‌نام در طرح فروش مدیران خودرو فقط به صورت حضوری و با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش مدیران خودرو در سراسر کشور قابل انجام است و روش الکترونیکی برای آن در نظر گرفته نشده است. جزئیات شرایط فروش محصولات MVM در جدول زیر درج شده است:

خودرو

قیمت

موعد تحویل

MVM X33 اتوماتیک ۹۰۶.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری
MVM X55 اتوماتیک ۱.۲۶۵.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری
MVM X22 Pro دستی ۷۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درخصوص شرایط و قیمت محصولات MVM در این طرح فروش چیست؟ لطفاً نظرات خود را در این خصوص در بخش کامنت‌ها را ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام. کسانی که پلاک فعال دارند و یا در چند ماه اخیر از شرکت های دیگه ماشین خریدند ، امکان ثبت نام دادند؟

    پاسخ