coinex
راهنمای خرید تکراتو

اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت

ظاهراً از امروز سامانه ثبت نام کارت سوخت با اختلال مواجه شده و پلیس +10 نمی‌تواند درخواست مراجعه‌کنندگان را انجام دهد. با این اختلال، کارت سوخت به موقع به دست رانندگان نمی‌رسد.

جواد اوجی، وزیر نفت چند روز پیش پس از پایان جلسه هیئت دولت در میان خبرنگاران آمد و خبری داد که اصلاً به مذاق کسی خوش نیامد. وی اعلام کرد که تا 10 دیگر تمامی کارت‌های سوخت جایگاه‌ها جمع‌آوری شده و همه باید از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری استفاده کنند. البته یک کارت سوخت اضطراری درنظر گرفته شده است تا در مواقع نیاز به درخواست‌کنندگان تحویل می‌شود.

با اعلام این خبر تمامی مالکین وسایل نقلیه که فاقد کارت سوخت هستند به سمت شعبات پلیس +10 هجوم برده و درخواست صدور کارت سوخت کردند. باوجود اینکه تنها کمتر از یک هفته دیگر از موعد اعلامی جمع‌آوری کارت سوخت پمپ بنزین‌ها باقی مانده، سامانه ثبت نام کارت سوخت با اختلالات عجیبی مواجه و خدمت‌رسانی به مردم به درستی انجام نمی‌شود. جالب اینجاست که نه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و نه دیگر نهادهای مسئول پاسخگو نیستند. همچنین مشخص نیست که این مشکل کی حل می‌شود. جزئیات خبر را در ادامه مطلب دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: جریمه سنگین خرید و فروش کارت سوخت ؛ هر کارت سوخت 20 میلیون تومان!

اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت 19 فروردین 1403

پس از اعلام رسمی وزیر نفت در حاشیه هیئت دولت در روز چهارشنبه (۱۵ فروردین) مبنی بر آغاز عرضه بنزین فقط با کارت سوخت شخصی در آینده نزدیک، افرادی که در ماه‌های اخیر خودروی نوشماره خریداری کرده‌اند و یا به‌هر علت، کارت سوخت شخصی آنها مفقود شده بود، برای مراجعه به دفاتر پلیس ۱۰+ و ثبت درخواست کارت سوخت مراجعه کرده‌اند اما از صبح روز شنبه (۱۸ فروردین) در بسیاری از دفاتر پلیس ۱۰+ امکان ثبت درخواست کارت سوخت وجود ندارد.

اختلال در سامانه ثبت نام کارت سوخت 19 فروردین 1403

متصدیان این دفاتر، علت عدم ثبت درخواست کارت سوخت را قطعی سراسری سامانه عنوان می‌کنند و از زمان بازگشت سامانه و امکان ثبت درخواست، اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

سردرگمی مردم برای ثبت درخواست کارت سوخت درحالی است که کسی پاسخگوی مردم نیست، نه‌شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از علت این اختلال خبر دارد و نه دفاتر پلیس ۱۰+ پاسخ روشنی به متقاضیان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اختلال در صدور کارت سوخت چیست؟ آیا شما با این مشکل برخورده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر