coinex
راهنمای خرید تکراتو

پای دلالان به تبلیغات وام فوری باز شد؛ 300 میلیون وام با چه ضمانتی؟

عدم پرداخت وام توسط بانک‌های کشور به مشتریان و سنگ‌اندازی آنان با دلایل پوچ، پای دلالان را به میان آورد. این بار شیوه کار با تبلیغات وام فوری همراه است.

دلالان و افراد سودجو انگار در میان عوام چرخیده و با بهره‌گیری از هوش خرابکارانه فوق‌العاده خود مشکلات مردم را از زبان آنان شنیده یا کشیده و از آن برای تجریب خودمان استفاده می‌کنند. با این اوصاف باید دلالی در ایران را کم‌کم یک شغل بدانیم؛ علی‌رغم اینکه برخلاف قانون و دور از انسانیت بوده و همچنین از لحاظ شرعی و اخلاقی نیز غلط است اما سودی بسیار عجیب دارد و افراد سودجو را یک شبه از زیرزمین نمور و تاریک به عمارت پر رنگ رو لعاب هدایت می‌کند.

متأسفانه در کنار تمامی بازارهای دلالی که ایجاد شده و ما در تکراتو خبرشان را داده‌ایم، تبلیغات وام فوری نیز اضافه شده است. شیوه کار بدین‌صورت است که دلالان با استفاده از رابطه و واسطه از حساب‌های پرکاکرد و با گردش بالا برخی افراد، وام‌هایی تا 300 میلیون تومان بدون ضامن و بدون سپرده و در کمترین زمان ممکن را به افرادی که در مضیقه هستند تحویل می‌دهند و بابت این به اصطلاح خدمت، بخشی از مبلغ وام را برای خود برمی‌دارند. ممکن است حتی از یک وام 300 میلیون تومانی، تا 50، 60 میلیون تومان هم سود ببرند. به نظر دولت هم دیگر از نظارت بر اینگونه نسائل دست کشیده و خود را با کارهای دیگر سرگرم می‌کند.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت وام ودیعه مسکن در سال 1403 ؛ [+مبلغ و نحوه محاسبه اقساط]

دست درازی دلالان بر تبلیغات وام فوری

محمدرضا جمشیدی، دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در این خصوص گفت:« تبلیغات محیطی در خصوص وام‌های فوری و.. را از سوی هیچ‌یک از بانک‌های خصوصی به شکل مستقیم ندیدم بنابراین اگر تبلیغاتی وجود دارد از سوی واسطه‌هایی است که کار واسطه‌گری را انجام می‌دهند آن هم نه از سوی بانک‌ها بلکه به عنوان دلالی این اقدامات را انجام می‌دهند.»

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد:

شاهد سوءاستفاده‌هایی در رابطه با وام‌های خرد فوری، تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و.. با همین واسطه‌گرای‌ها هستیم و در جلسات برگزار شده بانک مرکزی هم در جریان این موضوع قرار گرفته شده است.

دست درازی دلالان بر تبلیغات وام فوری

او می‌گوید: «در کل مردم نباید به این تبلیغات توجه داشته باشند چرا ممکن است با چالش روبه‌رو شوند به طور مثال کسی که ازدواج کرده به واسطه همین واسطه‌گران امتیاز تسهیلات خود را به دیگری می‌دهد، اما باید توجه کند که در نهایت خودش متعهد آن بدهی می‌شود.»

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد:

بهترین مسیر برای دریافت تسهیلات مراجعه بدون واسطه به بانک‌ها است همچنین سامانه‌ها و مسیرهایی هم وجود دارد که مردم می‌توانند. تخلفات بانک‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات دهی را گزارش دهند و حتما به این گزارشات رسیدگی می‌شود.

در تصویر زیر می‌بینید که یکی از این افراد تبلیغات وام فوری 300 میلیونی را در کف سنگ‌فرش خیابان چسبانده است. در این تبلیغ مستقیماً ذکر شده که برای دریافت این وام نه به ضامن نیاز است، نه گواهی کسر از حقوق می‌خواهید، وام در مدت زمان 20 روزه هم به دست مشتری می‌رسد و همچنین همه مشاغل هم می‌توانند آن را دریافت کنند.

دست درازی دلالان بر تبلیغات وام فوری

همانطور که مشاهده کردید این وام هیچگونه ضمانتی نیاز ندارد، پس یک دلالی پرسود به حساب می‌آید. توصیه ما این است که در مواحه با اینگونه افراد هوشیار عمل کنید و مواظب باشید که آرامش خود و خانواده‌تان را به خطر نیندازید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص دلالی وام فوری توسط دلالان چیست؟ آیا تاکنون در دام این افراد گرفتار شده‌اید؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر