coinex
راهنمای خرید تکراتو

نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی از ابتدای اردیبهشت ماه افزایش خواهد یافت

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تهران با تأکید از اجرای افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه خبر داد و بیان کرد که هرگونه افزایش قبل از این تاریخ تخلف محسوب خواهد شد.به گفته‌ی وی، تکلیف این موضوع که قبلا در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران آمده و به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسیده بود، مشخص شد. این تصمیم بر اساس زمان‌بندی مصوبه از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1403 قابل اجرا خواهد بود و تا پیش از آن هرگونه افزایش کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس تخلف است.

وی اظهار داشت که در صورت مشاهده تخلفات، بخش تاکسیرانی اقدامات قانونی لازم را انجام خواهد داد. سعید بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های سال 1403 حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

او افزود: ارقام تصویب شده برای نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران، پس از تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران مورد تأیید قرار گرفته است. بر این اساس، برای سال جاری افزایش 28 درصدی در بخش مترو، 26 درصدی در بخش اتوبوس و 45 درصدی در بخش تاکسی قابل انتظار است.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر