coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش فوری محصولات سایپا ؛ فروش نیسان آبی و پادرا پلاس با قیمت قطعی

فروش فوری محصولات سایپا ویژه 3 محصول از تولیدات این شرکت آغاز شد. در این طرح فروش، دو مدل نیسان آبی و وانت‌بار پادرا پلاس با قیمت قطعی به فروش می‌رسند.

اگر سری به وب‌سایت فروش سایپا بزنید، می‌بینید که طرح فروش فوری محصولات سایپا ویژه دو مدل وانت نیسان و وانت‌بار پادرا پلاس فعال است. ثبت‌تام برای این خودروها شرایطی دارد که فرد متقاضی حتماً باید آنها را داشته باشد. یکی از شرط‌های اصلی شرکت در طرح های فروش سایپا، داشتن حداقل سن 18 سال است که به نوعی تمامی متقاضیان می‌توانند از این سن گواهینامه دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: فروش حواله پژو پارس ؛ سرریز شدن خورجین دلالان از پول بیت‌المال!

فروش فوری محصولات سایپا آغاز شد

سایپا از امروز شنبه، 1 اردیبهشت 1403 شرایط فروش سه محصول باری خود شامل نیسان وانت تک‌سوز آپشنال SVPD، نیسان وانت تک‌سوز آپشنال رادیال SVPD و وانت بار پادرا پلاس PE6VD دوگانه‌سوز رادیال را اعلام و در بخش فروش محصولات خود آغاز کرد.

برای خودرو نیسان وانت تک‌سوز آپشنال SPVD و نیسان آبی تک‌سوز رادیال SPVD رنگ آبی و برای پادرا پلاس فقط رنگ سفید درنظر گرفته شده است.

ضمناً طبق بررسی که هم‌اکنون انجام گرفت، وانت بار نبسان آبی تک‌سوز آپشنال SPVD تکمیل ظرفیت شده و ثبت‌نام فقط برای دو خودرو دیگر قابل انجام می‌شود.

پیشنهاد می‌شود برای اینکه موفق به ثبت نام خودرو شوید، بهرت است هرچه سریع‌تر تصمیم خود را گرفته و به وب‌سایت فروش محصولات سایپا مراجعه کنید. ضمناً این نکته را نیز فراموش نکیند که برای خرید خودرو به هر کدملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص جدیدترین طرح فروش خودروهای باری سایپا چیست؟ لطفاً نظرات خود را برایماه ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر