coinex
راهنمای خرید تکراتو

گلکسی رینگ سامسونگ به هوش مصنوعی مجهز می‌شود

این روزها غول فناوری کره‌ای، تمرکز بیشتری برای استفاده ویژگی‌های هوش مصنوعی سلامتی‌محور برای دستگاه‌های پوشیدنی دارد. به‌طوریکه اعلام شده، گلکسی رینگ سامسونگ نیز در آینده‌ای نه چندان دور به هوش مصنوعی مجهز خواهد شد. دکتر هان پاک، رهبر تیم سلامت دیجیتال سامسونگ، در جلسه‌ای با اعضای مشاوره پزشکی و گروه تحقیقات هوش مصنوعی شرکت، درباره‌‌ی اینکه چگونه هوش مصنوعی در گجت‌های پوشیدنی مانند گلکسی رینگ سامسونگ می‌تواند بهبود سلامتی کاربران را تسهیل کند، صحبت کرد.


بیشتر بخوانید:


گلکسی رینگ سامسونگ

میونگ جین چونگ، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی سامسونگ، توضیح داد که داده‌های طولانی‌مدت جمع‌آوری شده از دستگاه‌های مانند گلکسی رینگ سامسونگ و ساعت هوشمند که احتمالا در بهترین گجت های 2024 نیز لیست خواهند شد، می‌توانند به دقت بیشتری درباره وضعیت جسمانی و تاریخچه بیماری کاربران اطلاعات فراهم کنند.

دکتر مایکل بلوم، متخصص قلب و عروق، تأکید کرد که مانیتورینگ مداوم می‌تواند در شناسایی زودهنگام و پیش‌بینی بیماری‌های احتمالی، به ویژه مسائلی مانند فشار خون بالا و فیبریلاسیون دهلیزی، کمک کند.

دکتر دیوید کلوناف، رئیس مؤسسه تحقیقات دیابت در مرکز پزشکی میلز-پنینسیولا، نیز در این‌باره اظهار داشت که مانیتورینگ گلوکز برای مدیریت دیابت و بهبود سبک زندگی افراد، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از آنجایی که امکانات دقیق دستگاه‌های جدید هنوز مشخص نشده، این مصاحبه‌ها را اینطور می‌توان برداشت کرد که سامسونگ قصد دارد امکانات مبتنی بر هوش مصنوعی را به دستگاه‌های پوشیدنی خود اضافه کند.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر