coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیادان در کمین زوج های جوان ؛ آگهی ثبت نام وام ازدواج فریبنده است

ثبت نام وام ازدواج هم به تازگی با ورود کلاهبرداران استرس‌آور شده و زوج‌های جوان باید نسبت به این مهم بسیار هوشیار باشند. این افراد حتی دست به خرید و فروش وام ازدواج هم می‌زنند.

دیگر از میزان بسیار بالای کلاهبرداری‌ های اینترنتی در ایران خسته شده‌ایم؛ معلوم نیست که چرا با وجود وضعیت اقتصادی و معیشتی ضعیف مردم کشور، از سمت شهروندانمان دائماً گزیده می‌شویم. ما در این رسانه بارها به کلاهبرداری‌های اینترنتی، پیامکی و غیره پرداخته‌ایم و سعی کرده که شما را از این موراد آگاه کنیم. می‌شود گفت که سودجویان تقریباً از هر روشی در ایران می‌توانند سر دیگران را شیره بمالند و مالشان را غارت کنند.

به تازگی خطری جدید زوج‌های جوان را تهدید می‌کند. پس از عقد، اولین فکری که هر دو طرف به ذهنشان می‌رسد اقدام برای ثبت نام وام ازدواج است تا بتوانند لوازم مورد نیاز یک زندگی مشترک را تهیه کنند. مبلغ وام ازدواج در سال 1403 تا 350 میلیون تومان هم می‌رسد که این مبلغ بالا شیادان را تحریک کرده و شروع به تبلیغات از شیوه‌های متنوع می‌کنند تا بتوانند دیگران را فریب دهند.

با افزایش فعالیت در فضای مجازی، این شیادان شروع به تبلیغات وام ازدواج کرده و برای ثبت‌نام این وام مبالغی را پیشنهاد می‌دهند. حال می‌پرسید که چرا ثبت‌نام وام ازدواج دشوار شده و باید دست به دامان دیگرن شد؟ در پراگراف پایین جواب سؤالتان را می‌دهیم.

سامانه‌های بانک مرکزی از اول سال 1403 با سیل عظیم مراجعه‌کنندگان و درخواست‌ کنندگان وام ازدواج مواجه شده و به همین علت اختلال و افت عملکرد سامانه ایجاد می‌شود. نکته هم اینجاست که زوج های جوان فریب کلاهبرداری از طریق ثبتن‌ام وام ازدواج را می‌خورند و به خیال اینکه می‌توانند وام‌شان را زودتر دریافت کنند، بابت ثبت‌نام به شیادان مبالغی را پرداخت می‌کنند. ضمناً باید توجه داشته باشید که این افراد اقدام به خرید و فروش وام ازدواج در فضای مجازی هم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: تبلیغات وام بدون ضامن در تلگرام فریب دهنده است؛ هوشیار باشید

ثبت نام وام ازدواج و یک کلاهبرداری دیگر

در ماه‌های ابتدایی امسال به دلیل تراکم بالای مراجعه‌کنندگان و تعداد بالای متقاضیان، سامانه بانک مرکزی برخی مواقع با مشکلاتی از قبیل قطعی و تکمیل ظرفیت مواجه شد. لازم به ذکر است که اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید تنها کافیست چند روز صبر کنید و در زمانی دیگری به سامانه مراجعه کنید. به این نکته نیز توجه کنید که به هیچ‌وجه روش دیگری برای ثبت‌نام وام ازدواج وجود ندارد تا فریب کلاهبرداران اینترنتی را نخورید.

ثبت نام وام ازدواج و یک کلاهبرداری دیگر

به تازگی مشاهده شده برخی سایت‌های اینترنتی و صفحات مجازی، آگهی ثبت‌نام وام ازدواج در ازای دریافت مبلغ را منتشر کرده‌اند که این صفحات با هدف کلاهبرداری این اقدام را انجام می‌دهند. برخی از این صفحات حتی اقدام به خرید و فروش تسهیلات ازدواج می‌کنند که این کار غیرقانونی بوده و در بسیاری از موارد دامی برای کلاهبرداری از افراد است.

برای ثبت‌نام و دریافت وام ازدواج به هیچ وجه نباید به افرادی که خود را واسطه می‌نامند، اعتماد کنید. هرگونه ایمیل، پیامک و آگهی که در خصوص خرید و فروش و یا ثبت‌نام وام ازدواج توسط شرکت و افراد دیگر مشاهده کردید، غیرواقعی و دامی برای کلاهبرداری است. مردم باید بسیار مراقب باشند تا در دام این شیادان نیافتند.

بیشتر بخوانید:

آیا شما تاکنون برای دریافت وام ازدواج به تبلیغات این وام در فضای مجازی برخورده‌ یا گرفتار شیادان اینترنتی شده‌اید؟ اگر تجربه‌ای در این مورد دارید لطفاً آن را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک گذاشته تا دیگر مخاطبین به آن توحه داشته باشند.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    Hi i think that i saw you visited my web site thus i came to Return the favore I am attempting to find things to improve my web siteI suppose its ok to use some of your ideas

    پاسخ