coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز که همین حالا باید امتحان کنید!

در این مطلب با بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز آشنا می‌شوید که ساعت‌ها شما را سرگرم ساختن پادشاهی و نبرد می‌کنند و بیشتر آنها رایگان هستند.

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز جزء جذاب‌ترین و بهترین بازی‌های آیفون و اندروید هستند که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. می‌توانید چنین بازی‌هایی را در زمان‌های کوتاه اجرا کرده یا چندین ساعت پشت سر هم با آنها سرگرم شوید.

گوگل پلی و اپ استور پر از بازی های مشابه Clash of Clans هستند و به همین دلیل ممکن است پیدا کردن بهترین گزینه‌هایی که ارزش دانلود و صرف وقت را داشته باشند، بین این همه بازی کار سختی باشد. در این مطلب با 10 مورد از برترین بازی‌های این سبک همراه شما هستیم تا انتخاب راحت‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید. با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید


بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

کلش آف کلنز یک بازی موبایلی استراتژیک با مخاطبان و کاربران بسیار زیاد است که دائماً در تلاش هستند تا قلمروی پادشاهی خودشان را توسعه داده و ارتشی قوی برای نابودی دشمنان بسازند. مفهوم و ایده کلی این بازی بسیار ساده است و در آن شما باید یک پادشاهی ساخته، از آن دفاع کرده و سپس برای غارت سرزمین‌های دیگر به آنها حمله کنید. می‌توانید این بازی را به صورت کاملاً ساده انجام داده و روستاهایی کوچک و جمع و جور داشته باشید؛ اما در مجموع امکان طراحی استراتژی، پیدا کردن بهترین طرح‌ها برای پادشاهی خودتان و کارهای مختلف دیگر را دارید.

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز
بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

اگر شما هم تجربه انجام بازی کلش آف را کلنز دارید اما حالا به دنبال یک بازی جدید یا متفاوت هستید یا صرفاً قصد دارید گزینه‌های مشابهی را تجربه کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین بازی‌های این سبک آشنا شوید. همچنین می‌توانید از سایر مطالب سایت ما از جمله بهترین بازی های اندروید 2024 هم استفاده کنید.

Age of Empires: Castle Siege

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Smoking Gun Interactive
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS، کامپیوتر و ویندوز فون
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

معرفی بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز را با «عصر فرمانروایان: محاصرهٔ قلعه» شروع می‌کنیم که یکی از بهترین جایگزین‌ها برای بازی پرطرفدار کلش است. از نظر گرافیکی، این بازی شباهت زیادی به سبک عصر فرمانروایان 2 دارد و می‌توانید در آن پایگاهی بسیار شگفت انگیز و با ابهت بسازید.

بر خلاف کلش آف کلنز، در این بازی می‌توانید نیروهای خودتان را در میدان نبرد کنترل کنید؛ در نتیجه در این بازی تاکتیک‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند اما طرح کنترلی اشاره و کلیک در آن همچنان باقیست. شاید این بازی نتواند میل شدید شما را به اجرای بازی عصر فرمانروایان برآورده کند، اما می‌توانید تا رسیدن نسخه 4 عصر فرمانروایان، این بازی را به عنوان جایگزینی خوب در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های فکری آیفون

بهترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

Call of Duty: Heroes

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Activision
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS و ویندوز 10
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

با وجود رقابت چشمگیر در دنیای بازی‌های شوتر، کال آف دیوتی یکی از محبوب‌ترین این بازی‌ها محسوب می‌شود؛ اما این موفقیت، مانع از حرکت این بازی به سمت دنیای پایگاه سازی نشده و حالا نسخه قهرمانان این بازی دقیقاً بر اساس همین تم طراحی شده است.

این بازی فریمیوم، به ظاهر جزء بازی های شبیه کلش نیست اما در تلاش برای متمایز شدن نسبت به سایر بازی‌های رقیب، به قابلیت‌های جالبی دست پیدا کرده است. مهم‌ترین این قابلیت‌ها، امکان فراخوانی قهرمانان سری کال آف دیوتی است از جمله جان سوپ مک‌تاویش و کاپیتان پرایس که هر کدام دارای مهارت‌هایی خاص بوده و می‌توانند در نبردها بسیار تأثیرگذار باشند. همچنین در صورتی که هر روز به بازی لاگین کنید، ارز مجازی و آیتم‌های دیگر پاداش می‌گیرید که این قابلیت جذابیت بازی را به میزان چشمگیری افزایش می‌دهد.

Total War Battles: Kingdom

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: The Creative Assembly
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS و کامپیوتر
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

اگر به دنبال یک بازی در سبک کلش آف کلنز هستید که کمی تهاجمی‌تر از این بازی باشد، حتماً Total War Battles: Kingdom را در نظر داشته باشید. در این بازی هم دائماً در حال جنگ و نبرد هستید اما مهم‌تر از آن، باید پادشاهی‌های خودتان را هم بسازید. شما مسئول توسعه زیرساخت‌ها و ساخت پادشاهی خودتان هستید و می‌توانید بر همه بخش‌های آن حکمرانی کنید.

در واقع در این بازی، عنصر نبرد کمتر نقش داشته و ساختن پادشاهی از آن مهم‌تر است؛ اما در این بازی هم چالش‌ها و وظایف زیادی را پیش رو خواهید داشت. البته همانطور که قبلاً اشاره شد، در این بازی هم انواع نیروها و نبردها را پیش رو دارید اما در آن بیشتر متمرکز بر ساختن ارتش و پادشاهی خودتان هستید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های زامبی PS4

بهترین بازی های شوتر PS4

Star Wars: Commander

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Disney
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS، ویندوز فون و کامپیوتر
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

بازی جنگ ستارگان: فرمانده، در واقع ترکیبی از کلش آف کلنز و جنگ ستارگان محسوب می‌شود. این بازی، یک بازی ساخت و ساز با تم جنگ ستارگان است که به خوبی بر اساس موفقیت این بازی ساخته شده اما در آن امکان همدستی با شورشیان یا امپراطوری را هم دارید. در صورت همدستی با گروه امپراطوری، می‌توانید به تجهیزات جنگی مثل AT-AT دسترسی داشته باشید و اتحاد شورشیان هم امکان دسترسی به Chewie و Han Solo را برای شما فراهم می‌کند.

این بازی گرافیک‌های زیبا، جذابیت جنگ ستارگان و شخصیت‌های پرطرفدار آن را دارد و حتی شامل یک حالت تک نفره با داستانی کامل است. در مجموع، «جنگ ستارگان: فرمانده» یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز است که ارزش صرف وقت را دارد، به ویژه اگر طرفدار جنگ ستارگان باشید.

DomiNations

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Nexon و Big Huge Games
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

بازی DomiNations در اصل نسخه موبایلی بازی تمدن از Sid Meier محسوب می‌شود؛ چون توسط برایان رینولدز ساخته شده که قبلاً روی تمدن 2 کار کرده بود. در این بازی هم شما مجموعه‌ای از دوره‌های تاریخی را پشت سر می‌گذارید و شاهد رشد و توسعه تمدن و ساختمان‌های خودتان و دسترسی به فناوری‌های پیشرفته خواهید بود.

اجرای این بازی جذاب در دستگاه‌هایی با نمایشگرهای بزرگتر لذت بخش‌تر است و در این بازی هم می‌توانید مثل کلش آف کلنز کارهایی مثل غارت را انجام دهید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های موبایلی نگهداری از حیوانات خانگی

بهترین بازی های اکشن موبایلی

Guardian Kingdoms

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Phoenix One
  • پلتفرم‌ها: iOS
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

Guardian Kingdoms یکی از بازی های شبیه کلش است که در آن به جای مبارزه غیرهمگام، همراه دیگران به مبارزه می‌پردازید. در هر مبارزه‌ای، متحدان شما می‌توانند هر لحظه وارد مبارزه شده و از شما حمایت کنند.

این شرایط می‌تواند یک نزاع بسیار ساده را تبدیل به جنگی تمام عیار کند. Guardian Kingdoms به عنوان یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز فرمول اصلی کلش را حفظ کرده و اجرای آن بسیار راحت است، اما نبردهای حماسی و ارتش‌های عظیم آن، یادآور روزهای گذشته عصر فرمانروایان هستند.

Plunder Pirates

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Midoki
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

Plunder Pirates یکی از بهترین بازی های اندروید است که به کلش آف کلنز شباهت داشته و پر از طلا و گروگ (ارز درون بازی) است. در این بازی هم طوطی‌ها و دزدان دریایی وجود دارند اما عناصر دیگری در آن هستند که باعث متمایز شدن آن شده‌اند؛ از جمله امکان جستجو در کشتی‌ها و سرزمین‌های جدید و همچنین انواع هیولاها و سرزمین‌هایی که باید آنها را کاوش کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های آنلاین آیفون

بهترین بازی های شهرسازی برای اندروید

Jungle Heat

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: com
  • پلتفرم‌ها: اندروید، iOS، ویندوز فون و فیسبوک گیمز
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

Jungle Heat یک بازی در سبک کلش آف کلنز با امکان دسترسی در انواع پلتفرم‌ها و دستگاه‌ها است. این بازی هم خیلی از ویژگی‌های کلش آف کلنز را دارد اما محتوای آن به صورت تدریجی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا هر کدام از ظرافت‌های آن را در زمانی خاص کشف کنید.

شاید این بازی برای همه کاربران جزء بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز نباشد اما این بازی هم قابلیت‌های جذاب خود را داشته و تاکتیک‌های چند نفره بیشتری دارد؛ از جمله امکان بررسی کمپ دشمنان با خرج کردن مقداری گلد.

Dawn of Titans

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: NaturalMotion Games
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

بازی طلوع تایتان‌ها جزء بهترین بازی های استراتژیک موبایلی است که گرافیک‌های فوق‌العاده‌ای دارد. در مقایسه با سایر بازی‌های معرفی شده در این مطلب، طراحی گرافیکی این بازی دستاورد مهمی محسوب می‌شود، به ویژه وقتی صفحه را زوم کرده و نیروهای خودتان را بررسی می‌کنید.

ویژگی مهم دیگر این بازی که آن را تبدیل به یکی از بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز کرده، کارهای جالبی است که می‌توانید با کنترل‌های آن انجام دهید؛ از جمله امکان ارسال نیروها به محل دلخواه با دقت بسیار بالا. این بازی یک حالت تک نفره هم دارد و این ویژگی باعث متمایز شدن آن نسبت به سایر بازی‌های این لیست شده که متمرکز بر جنگ و ساخت و ساز هستند.

اگر به دنبال یکی از بازی های مثل کلش بدون اینترنت هستید، می‌توانید حالت تک نفره بازی طلوع تایتان‌ها را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید

بهترین بازی های شبیه سازی برای کامپیوتر

بهترین بازی های شبیه سازی اندروید

Boom Beach

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز

  • توسعه دهنده: Supercell
  • پلتفرم‌ها: اندروید و iOS
  • قیمت: رایگان (با خریدهای درون برنامه‌ای)

معرفی بازی های مشابه Clash of Clans را با بوم بیچ به پایان می‌بریم که توسط سوپرسل طراحی شده است. سوپرسل، توسعه دهنده بازی‌های موفق زیادی است و در طراحی و تولید بازی‌های مختلف از جمله بازی فریمیوم ساخت پایگاه کاملاً مهارت دارد.

از نظر ظاهری، بوم بیچ جزء بازی های شبیه کلش است که شباهت بسیار زیادی به این بازی دارد؛ اما گیم پلی این بازی عمیق‌تر و رضایت بخش‌تر از کلش آف کلنز است. در این بازی، کنترل‌های بیشتری در نبردها دارید و قابلیت‌های تاکتیکی بیشتری هم در اختیار خواهید داشت؛ طوری که در انتهای هر قهرمانی، حس پیروزی و غرور زیادی را تجربه خواهید کرد.

جمع‌بندی

بازی های مثل کلش بدون اینترنت چه بازی‌هایی هستند؟

Kingdom Rush، Fallout Shelter، Total Conquest و کلش آف کلنز آفلاین، جزء بازی های کلش آفلاین هستند.

بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز چه بازی‌هایی هستند؟

Total War Battles: Kingdom، Star Wars: Commander offline، کلش رویال و کلش مینی جزء بازی های مشابه Clash of Clans هستند.

کدام بازی کلش بهتر است؟

اگر بیشتر به استراتژی و برنامه‌ریزی علاقه دارید، احتمالاً کلش آف کلنز برای شما مناسب‌تر است. اما اگر تفکر و اقدام پرسرعت را بیشتر می‌پسندید، کلش رویال انتخاب بهتری برای شما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید

نظر شما درباره بهترین بازی های شبیه به کلش آف کلنز چیست؟ به نظر شما کدام بازی جذابیت بیشتری دارد؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر