coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات کامل گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا فاش شد؛ استاندارد نظامی و چیپ 3 نانومتری اگزینوس

شرکت سامسونگ قرار است در رویداد Galaxy Unpacked که در ماه جولای 2024 برگزار می‌شود، حداقل سه ساعت هوشمند جدید خود را معرفی کند. دو نمونه از این ساعت‌ها، گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا خواهند بود.طبق گزارش اختصاصی AndroidHeadlines ، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا از چیپ جدید پنتاکور اگزینوس با فناوری ساخت 3 نانومتری استفاده خواهند کرد. هر دو ساعت مجهز به 32 گیگابایت حافظه داخلی هستند که گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کند. این ساعت‌ها همچنین مجهز به GPS دو فرکانسه L1 + L5 برای دقت بیشتر در فعالیت‌های ورزشی مانند دوچرخه‌سواری و دویدن در فضای باز خواهند بود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا

گلکسی واچ 7 در دو اندازه 40 میلی‌متری و 44 میلی‌متری عرضه خواهد شد، در حالی که گلکسی واچ 7 اولترا تنها در یک اندازه 47 میلی‌متری عرضه می‌شود. نمایشگر OLED گلکسی واچ 7 حداکثر روشنایی 2000 نیت مشابه گلکسی واچ 6 که یکی از بهترین ساعت های هوشمند 2024 بود، ارائه می‌دهد. در مقابل، گلکسی واچ 7 اولترا با روشنایی 3000 نیت عرضه می‌شود.

مشخصات کامل گلکسی واچ 7 و واچ 7 اولترا فاش شد؛ استاندارد نظامی و چیپ 3 نانومتری اگزینوس

رنگ‌‌بندی گلکسی واچ ۷

گلکسی واچ 7 در دو رنگ، از جمله سبز، و با بدنه آلومینیومی Armor عرضه می‌شود. این ساعت رتبه IP68 داراست که به معنی مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، مقاومت در برابر فشار 5ATM و طراحی مطابق با استاندارد نظامی MIL-STD-810H است. نسخه 40 میلی‌متری این ساعت باتری 300 میلی‌آمپر ساعتی و نسخه 44 میلی‌متری مجهز به باتری ۴۲۵ میلی‌آمپر ساعتی هستند.

ویژگی‌های گلکسی واچ ۷ اولترا

گلکسی واچ 7 اولترا در سه رنگ، از جمله خاکستری تیتانیومی، عرضه می‌شود. این ساعت دارای بدنه تیتانیومی درجه 4، رتبه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، و مقاومت در برابر فشار 10ATM بوده و سه دکمه فیزیکی بازگشت، خانه و دکمه سریع دارد. باتری این ساعت 590 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

گزارش‌ها و تصاویر منتشر شده نشان می‌دهند، گلکسی واچ 7 و گلکسی واچ 7 اولترا در دو نسخه بلوتوث و بلوتوث + LTE در دسترس خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر