coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

ارز دیجیتال تن ست (Tenset) ؛ نحوه خرید، آینده و بهترین کیف پول‌ها

ارز دیجیتال تن ست از جمله رمزارزهای جدید است. در این گفتار قصد داریم به نحوه خرید ارز Tenset و قیمت آن بپردازیم. همراه ما باشید.

دیگر همه با با ارزهای دیجیتال آشنایی داریم. ارز دیجیتال یا ارز الکترونیکی عبارت است از هرگونه پول، یا دارایی شبیه به پول که در درجه اول در سیستم‌های کامپیوتری دیجیتال، مدیریت، ذخیره یا ترید می‌شود.

ارزهای دیجیتالی ممکن است در پایگاه توزیع شده در اینترنت، پایگاه داده رایانه‌ای الکترونیکی که متعلق به یک شرکت یا بانک است و یا در فایل‌های دیجیتالی و حتی در کیف پول‌ها ذخیره و ثبت شوند.

یکی از مزیت‌های مهم ارز مجازی سهولت در پرداخت است، به طوری که به کاربران این امکان را می‌دهد به راحتی از طریق پول نقد به صورت آنلاین یا از طریق برنامه‌ها در رسانه‌های اجتماعی امکان پرداخت را داشته باشند.

همچنین از نظر امنیتی نیز سرقت پول مجازی و هک کیف پول دیجیتال سخت‌تر از دزدیدن پول نقد است. اما از این‌ها که بگذریم، به سراغ یکی از ارزهای دیجیتالی جدید می‌رویم که توانسته است نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کند.

ارز دیجیتال تن ست (Tenset)

هر توکن توسط مجموعه‌ای از ارزهای رمزنگاری شده و سهام‌های بعدی، پشتیبانی می‌شود و از طریق سهام، وام یا سپرده گذاری درآمد غیرفعال ایجاد می‌کند. به طور کلی، آلت کوین به تمام ارز‌های رمز نگاری شده که پس از بیت کوین معرفی شدند، می‌گویند.

طبق اخرین آماری که در سال ۲۰۲۰ در اختیار ما قرار گرفت به این نتیجه رسیدیم که بیش از ۵۰۰۰ رمز ارز وجود دارد که آلت کوین چیزی بیش از ۳۴ درصد از کل بازار‌های رمز نگاری شده را تشکیل می‌دهد. ارز دیجیتال تن ست یک آلت کوین به شمار می‌رود. اگر شما نیز قصد خریداری رمز ارز 10SET را دارید در ادامه با تحلیل آینده ارز تنست و نحوه خرید ارز Tenset همراه ما باشید.

ارز دیجیتال تن ست

ارز دیجیتال تن ست مانند سایر رمز ارز‌های دیگر دارای نوسانات زیادی است، به همین دلیل نیاز هست که از آینده ارز تنست با خبر باشید، بتوانید قیمت 10SET را پیش بینی و بر اساس آن ترید کنید. امروزه ما در حال بررسی و یافتن روش‌هایی مانند تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی برای پیش بینی قیمت تن ست هستیم.

توکن 10set در ژانویه 2021 با استفاده از پروتکل Ethereum erc20 راه اندازی شد. رمز ارز 10SET ، یک توکن تورمی نسل جدید ETF2.0 با سیستم سهام هوشمند است که هدف این توکن ارتباط بین رمز ارز‌ها با بازار سهام است. ارز دیجیتال تن ست به ازای هر انتقال 2 درصد هزینه تراکنش اضافه می‌کند.

نیمی از کارمزد تراکنش‌ها سوزانده می‌شود و نیمی دیگر به طور خودکار بین همه دارندگان ارز دیجیتال تن ست توزیع می‌گردد. ارز دیجیتال تنست ، بسیار کمیاب بوده و دارای استیکینگ هوشمند است.

ارز دیجیتال Tenset با استفاده از مکانیزم  RFI کار کرده که این مکانیزم کاملا اتوماتیک و غیر متمرکز است. رمز ارز تنست برای نگهداری، نیازی به کیف پول خاصی ندارد اما اگر قصد دارید از کیف پولی استفاده کنید، بهترین کیف پول رمزارز تنست ، کیف پولیست که امنیت بسیار بالایی داشته باشد. بنابراین از هر کیف پول محلی برای نگهداری این رمز ارز استفاده نکنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال بیکسبی کوین

ارز دیجیتال الگوراند

پیش بینی قیمت تن ست

ارز دیجیتال تن ست

یکی از ساده ترین روش‌ها برای پیش‌ بینی قیمت آینده یک رمز ارز مانند Tenset (10SET)، مشاهده تاریخچه قیمت قبلی آن است. با استفاده از تکنیک‌های رایج تجزیه و تحلیل فنی مانند شناسایی سطوح پشتیبانی و مقاومت افقی، محاسبه میانگین متحرک و فراخوانی شاخص‌ها، که برای نشان دادن قدرت یا ضعف بازار به کار می‌روند، می‌توان آینده ارز تنست را پیش بینی کرد. همچنین با استفاده از ابزارهای موجود در بازار می‌توانید این پیش بینی‌ها را دقیق‌ترکنید. این ابزار‌ها به صورت انلاین در بازار برای شما موجود هستند و شما می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید.

راه دیگر برای پیش بینی قیمت رمز ارز تنست ارزیابی پروژه‌های در حال گسترش در آینده نزدیک است. در واقع شما باید تمامی اخبار مربوط به رمز ارز مورد نظر خود را دنبال کنید. به روز بودن شما و داشتن اطلاعات کافی درباره عملکرد ارز‌های دیجیتال کمک شایانی به برنامه‌ریزی در خرید و فروش می‌کند. برنامه‌ریزی در خرید و فروش با استفاده از رویداد‌های کلیدی، روشی است که تریدر‌ها سال‌های زیادی از آن استفاده می‌کنند.

اکثر رمز ارزها برای نمودار و تجزیه و تحلیل در تریدینگ ویو در دسترس هستند. تریدینگ ویو با صرافی‌های معروف مانند بایننس، هیوبی، بای بیت و اف تی ایکس و بسیاری دیگر فعالیت می‌کند تا داده‌های قیمت واقعی را در طیف وسیعی از آلت کوین‌ها مانند تن ست ارائه دهد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیک

توکن ماتیک

اغلب تنها چیز لازم برای پیش بینی قیمت تن ست در کوتاه مدت و بلند مدت، شناسایی سطح‌های حمایت و مقاومت است. در واقع عرضه و تقاضا باعث به وجود آمدن سطوح حمایت و مقاومتی می‌شود.

منظور از خط حمایت محدوده یا سطحی از قیمت بوده که در آن تمایل به خرید بالا است که به فشار فروش غلبه می‌کند در این محدوده تقاضا بر عرضه قالب می‌شود و قیمت شروع به افزایش می‌کند. از طرفی سطوح مقاومت افقی دقیقا برعکس حمایت است. مقاومت محدوده یا سطحی است که در آن فشار عرضه بر فشار تقضا غلبه می‌کند و قیمت کاهش می‌یابد.

اگر ارز دیجیتال تن ست از دارایی‌های شما است و یا اگر قصد خرید این رمز ارز را دارید و نمی‌دانید کجا با بیشترین سود آن را بفروشید یا بخرید، آینده ارز تنست می‌تواند برای تعیین اهداف خرید و فروش شما مفید باشد.

ارز دیجیتال تن ست

در نمودار بالا، قیمت با مناطق رنگ زرد که در تصویر مشخص شده، به ویژه در نقاطی که با فلش سبز مشخص کرده‌ایم، تداخل زیادی داشته است. با توجه به اینکه قیمت بارها در گذشته با این مناطق برخورد داشته، تریدر‌ها می‌توانند از این مناطق برای تعیین سفارشات خرید یا فروش با توجه به آن‌چه که فکر می‌کنند اتفاق می‌افتد، استفاده کنند.

از این داده‌ها ممکن است بتوانید آینده ارز تنست را خودتان به عنوان یک تریدر تحلیل و پیش بینی کنید. در این قسمت با ابزار‌هایی آشنا می‌شوید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آینده ارز دیجیتال Tenset را تا حدودی پیش‌بینی کنید.

 

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال گیت چین

اندیکاتور ها

ارز دیجیتال تن ست

اندیکاتورها ابزار‌های خوبی برای پیش بینی قیمت رمز ارز‌ها هستند. به طوری که می‌توانند در ارتباط با ارز دیجیتال تن ست ، کمک خوبی برای نحوه خرید ارز Tenset و همچنین پیش بینی قیمت رمز ارز تنست باشند.

اندیکاتورها عوامل مختلفی مانند زمان، حجم، شتاب و موارد دیگر را در نظر می‌گیرند تا نشان دهند که آیا ممکن است یک ارز رمزنگاری شده مانند ارز تن ست صعود یا سقوط کند. اگرچه اندیکاتور‌ها نمی‌توانند قیمت رمز ارزها را به صورت دقیق و بدون خطا محاسبه کنند اما برای پیش‌بینی قیمت رمز ارز‌ها می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

نکته قابل توجه برای تریدر‌ها این است که با استفاده از چندین اندیکاتور می‌توانند یک پیش بینی فوق العاده و موثق از ارز دیجیتال تن ست داشته باشند. تریدر‌ها می‌توانند برای تحلیل آینده ارز دیجیتال Tenset از اندیکاتور میانگین متحرک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

توکن توموچین

ابزار میانگین متحرک یا همان مووینگ اوریج برای ارزیابی حرکت قیمت در یک سری سطوح به کار می‌رود که در آن قیمت از روند نزولی شروع به نوسان کرده یا پس از یک روند صعودی شروع به کند شدن می‌کند. با استفاده از چندین میانگین متحرک مهم مانند 20، 50 ، 100 و 200، تریدر‌ها می‌توانند ایده خوبی برای نحوه خرید ارز Tenset داشته باشند.

در تصویر زیر می‌بینیم که قیمت تعاملات متعددی با سطح 1D 200MA داشته است که توسط خط صورتی در نمودار نشان داده شده است. از این رو می‌توان فرض کرد که این خط، در تعیین قیمت کوتاه مدت، میان مدت و حتی بلند مدت ارز دیجیتال تن ست مهم خواهد بود. برای سرمایه‌گذاری یا معاملات بلند مدت، در ارز دیجیتال تن ست ، میانگین‌های متحرک را در نمودارهای روزانه یا هفتگی بر سطوح مهم برسی کنید و قیمت رمز ارز تنست را همواره زیر نظر داشته باشید.

ارز دیجیتال تن ست

از دیگر اندیکاتوری که برای پیش بینی قیمت رمز ارز تنست استفاده می‌شود میتوانیم به RSI اشاره کنیم که اکثر تریدرها از آن استفاده می‌کنند. این اندیکاتور، همانطور که در عکس مشاهده می‌شود اقدامات و حجم معاملات قبلی را به ما نشان می‌دهد. ما در تصویر چهار مورد مختلف را که در آن کوین بیش از حد خریداری یا فروخته شده است را نشان دادیم که به سرعت منجر به تغییر روند کلی بازار شده است.

ارز دیجیتال تن ست

همانطور که پیشتر اشاره شد با استفاده از تجزیه و تحلیل فنی می‌توانیم قیمت 10SET را در کوتاه مدت پیش‌بینی کنیم و اندازه سرمایه گذاری خود را بر این اساس محاسبه کنیم. با استفاده از مقاومت افقی و سطوح حمایتی، میانگین متحرک، اندیکاتور‌های مختلف و سایر تکنیک‌ها، می‌توانید قیمت پیش بینی شده‌ای را در مورد افزایش یا کاهش قیمت در چند روز، هفته‌ها و ماه‌های آینده پیش‌بینی کنید.

نکته‌ای که همواره باید در نظر داشته باشید این است که بازارهای ارزهای رمزنگاری شده ثبات قابل توجهی نداشته و با نوسانات بسیار زیادی رو‌‌به‌رو بوده به طوری که پیش‌بینی بازارها را در درازمدت دشوار کرده است، بنابراین هرگاه تصمیم به سرمایه‌گذاری در یک رمز ارز را گرفتید تحقیق در مورد اصول و پیشرفت هر یک از رمز‌های ارز نگاری شده‌ی مورد نظر یک کار اساسی و ضروری به شمار می‌رود.

از سال 2022 تا 2025 ما فکر می‌کنیم قیمت 10SET  75 تا 150 دلار آمریکا افزایش یابد به دلیل اینکه تیم در حال توسعه محصولات خود است و تا اینجا این محصولات از طرف مخاطبین مورد پذیرش قرار گرفته‌اند. پیش بینی قیمت تن ست بر اساس مجموعه داده‌های متعدد و مدل سازی‌های پیشرفته است به طوری که فرض می‌شود با روند طولانی مدت فعلی قیمت رمز ارز تنست در جهت صعودی بدون هیچ گونه عقب ماندگی عمده ادامه یابد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن شیبا چیست

نحوه خرید ارز Tenset

ارز دیجیتال تن ست

ارز دیجیتال تن ست در حال حاضر با قیمت 2.98 دلار و با حجم معاملات روزانه‌ی 2.5 میلیون دلار در صرافی یونی سواپ و دکوین (Decoin) و Gate.io خرید و فروش می‌شود. در 16 فوریه ثبت نام در لیست سفید پیش فروش جهانی برای شما باز می‌شود. لازم است آدرس ETH خود را ثبت کنید تا سنسورهای هوشمند پرداخت شما را بپذیرند. در حین ثبت نام، نام و آدرس ایمیل شما را درخواست می‌کنند تا از مهمترین اطلاعیه‌های روز دنیا درباره این رمز ارز مطلع باشید.

در طول پیش فروش جهانی، می‌توانید بین 1000 تا 1،000،000 رمز ارز 10SET خریداری کنید که برابر با پرداخت‌های بین 0.1 تا 100 ETH است. محدودیت‌های ایجاد شده برای محافظت از اقتصاد ارز دیجیتال تن ست در برابر افراد، با دارایی بیش از حد است.

خریداری رمز ارز 10SET فقط از طریق ETH از آدرس ارائه شده هنگام ثبت نام در لیست سفید خود امکان‌پذیر است. در واقع با نقل و انتقالات بانکی، پرداخت با کارت اعتباری، کیف پول آنلاین یا PayPal نمی‌توانید این ارز را خریداری کنید.

پس از خریداری رمز ارز 10SET، قرارداد‌های هوشمند به صورت خودکار تایم دریافت این رمز ارز را برای شما مشخص می‌کنند. زمان تحویل بستگی به سرعت شبکه ETH در لحظه پرداخت و قیمت انتخاب شده دارد.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

توکن Bafe IO چیست

بهترین کیف پول رمزارز تنست

ارز دیجیتال تن ست
بهترین کیف پول رمزارز تنست

ERC20 یکی از پروتکل‌های ایجاد توکن در شبکه ترون است. هر کیف پولی که سازگار با پروتکل ERC20 باشد توکن‌های 10set را نیز می‌پذیرد. در اینجا قصد داریم بهترین کیف پول رمزارز تنست را معرفی کنیم. از کیف پول‌های قابل استفاده برای اتریوم می‌توان به مای اتر والت، متا ماسک، لجر، تراست والت و اکسودوس اشاره کرد.

به طور کلی، تبدیل از دیجیتال تن ست به دیگر ارز‌ها امکان پذیر است به طور مثال در پایان سه ماه اول سال 2021  میتوانید تن ست را به ارز دیجیتالی یونی سواپ تبدیل کنید. اگر ETH دارید، روش‌های زیادی برای تبدیل آن به ارزهای دلخواه دیگر وجود دارد. اگر هنوز روش مبادله مناسبی را پیدا نکردید، Binance.com توصیه ما برای شما است.

سرمایه گذاری در ارز دیجیتال تن ست

ارز دیجیتال تن ست

وقتی صحبت سرمایه‌گذاری در میان است، هر تریدری خوب می‌داند که این‌کار مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری با ریسک‌های زیادی همراه است. تحلیل‌گران با علم، دانش و مهارت خود قادر به پیش بینی قیمت تن ست در بلند مدت یا کوتاه مدت هستند اما انتظارات برای این تحلیل‌ها باید منطقی باشد.

به طور کلی تحلیل‌گران آینده ارز دیجیتال Tenset را روشن می‌بینند و عقیده دارند این رمز ارز جای زیادی برای پیشرفت دارد. جامعه هولدرهای تنست و کاربرانی که این رمز ارز را خریداری کرده‌اند می‌توانند در مورد هر نوع تغییر در شبکه و سیاست‌هایش رای بدهند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع:

نظر شما در خصوص ارز دیجیتال تن ست چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر