coinex
راهنمای خرید تکراتو

تشخیص یک کاربر به عنوان گوریل توسط گوگل فوتوز

تشخیص یک کاربر به عنوان گوریل توسط گوگل فوتوز  گوگل از یکی از کاربران به علت اشتباه عملکرد گوگل فوتوز Google Photos عذر خواهی کرده است. این اپلیکیشن کاربر را به عنوان گوریل تشخیص داده بود.

تشخیص یک کاربر به عنوان گوریل توسط گوگل فوتوز

گوگل از یکی از کاربران به علت اشتباه عملکرد گوگل فوتوز Google Photos عذر خواهی کرده است. این اپلیکیشن کاربر را به عنوان گوریل تشخیص داده بود.

این اشتباه در ارتباط با عملکرد خودکار Tagging گوگل فوتوز پیش آمده است. یک کاربر آمریکایی که نژاد آفریقایی دارد از طریق توییتر از این موضوع ابراز ناراحتی کرده است که گوگل فوتوز به صورت خودکار به یکی از عکس های او Tag گوریل را چسبانده بود. در این تصویر هیچ حیوانی وجود ندارد و تنها عکس کاربر و دوستش در آن دیده می شود. طراح ارشد بخش اجتماعی گوگل یوتان زونگر Yoatan Zunger از این پیغام در تویتر با خبر شده و فورا از این کاربر عذرخواهی کرده و گفته است که این اتفاق به هیچ عنوان قابل قبول نمی باشد.

گوگل فوتوز در ماه می فعالیت خود را آغاز کرده است. کاربران حجم حافظه نامحدودی برای ذخیره عکس ها و فیلم های خود در اختیار دارند. یکی از کاربرد های گوگل فوتوز این است که این اپلیکیشن تمام چیزهایی را که در عکس دیده می شود، تشخیص می دهد و به آنها برچسب مناسب را اضافه می کند (Tagging). البته این عملکرد تشخیص تصاویر همیشه درست کار نمی کند، ولی به مرور زمان و با استفاده بیشتر توسط کاربران پیشرفت خواهد کرد.

به گفته زونگر، در این مورد به خصوص تغییراتی ایجاد شده اند که از تشخیص یک فرد به عنوان گوریل جلوگیری می کند. برای رفع این ایراد باید الگوریتم را بهینه کرد تا تصاویر افراد با رنگ پوست تیره بهتر تشخیص داده شود.

.

منبع: pcwelt


عصر تکنولوژی، Techera

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر