coinex
راهنمای خرید تکراتو

طول کشیدن در کامل شدن شارژ گوشی های HTC One M9 بعد از بروزرسانی اخیر

طول کشیدن در کامل شدن شارژ گوشی های HTC One M9 بعد از بروزرسانی اخیر. دارندگان HTC One M9 حواستان را جمع کنید! مشکلی جدید بعد از بروزرسانی نرم افزار به وجود می آید.

دارندگان HTC One M9 حواستان را جمع کنید! پلیس نقص یابی یک ایراد جدید در پرچمدار فلزی اچ تی سی تشخیص داده که ظاهرا بعد از بروزرسانی اخیر نرم افزار به وجود می آید (نسخه ی ۱.۴۰.۴۰۱.۸). دو کاربر با نام های Samuel Brancaccio و Enrico Martini گزارش دادند که بعد از بروزرسانی ،باتری ۲۸۴۰ میلی آمپری تا شارژ شدن کامل، ۱۳ ساعت طول می کشد.

باگ را می توانید در شکل زیر ببینید، همانطور که دیده می شود در پیامی در سطر بالایی آیکون ها نوشته شده : “در حال شارژ-۱۳ ساعت تا کامل شدن”. در صورتی که شارژ نرمال این گوشی با استفاده از شارژر همراه و کابل یو اس بی ۱۰۶ دقیقه طول می کشد. حساب توییتر اچ تی سی انگلستان اذعان کرد که پشتیبانی ادعا می کند “این یک مشکل است که ما از آخرین بروزرسانی M9 با آن مواجه شدیم، اگر برنامه ی گوگل فوتو را حذف کنید…” هرچند آنها این نکته را مشخص نکرده اند که این یک مشکل است و یا یک راه حل.

با این حال یک راه حل برای این وضعیت وجود دارد و آن این است که، وقتی گوشی شروع به شارژ می کند یکبار آن را خاموش و یا راه اندازی مجدد نمایید. خیلی مناسب نیست، اما تا زمانی که مشکل اچ تی سی رفع شود، حداقل کاری است که می توانید انجام دهید.

با این حال یک راه حل برای این وضعیت وجود دارد و آن این است که، وقتی گوشی شروع به شارژ می کند یکبار آن را خاموش و یا راه اندازی مجدد نمایید. خیلی مناسب نیست، اما تا زمانی که مشکل اچ تی سی رفع شود، حداقل کاری است که می توانید انجام دهید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر