coinex
راهنمای خرید تکراتو

آینده ی پرینت سه بعدی ماشین

پرینت سه بعدی ماشین هنوز یک موضوع جدید بوده اما در همین زمان کوتاه نیز توانسته است با قدرت اثبات کند که قسمتی شگفت انگیز و خارق العاده از تکنولوژی می باشد.

پرینت سه بعدی ماشین هنوز یک موضوع جدید بوده اما در همین زمان کوتاه نیز توانسته است با قدرت اثبات کند که قسمتی شگفت انگیز و خارق العاده از تکنولوژی می باشد. این تکنولوژی تا بدین جا توانسته در قسمت های مختلفی از زندگی و علم، ما را شگفت زده کند و در حالی که به ما اثبات کرده که می تواند در پزشکی مفید واقع شود، در عین حال ما را در سفرهای فضایی نیز تحت تاثیر قرار داده است (به تازگی یک پرینتر سه بعدی به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده شده است که به فضانوردان برای ساخت ابزار های لازم مثل آچار فرانسه و انبردست و … کمک کند تا بتوانند به تعمیر و نگه داری قسمت های خراب بپردازند).

همان طور که در ابتدا به این موضوع اشاره شد، این تکنولوژی بسیار نوپا و جوان می باشد، اما در عین حال در همین زمان اندک توانسته است راه خلاقانه ای را برای تولید هر چیزی به ما نشان دهد، به عنوان مثال در حال حاضر ماشین های پرینت شده سه بعدی نیز به وجود آمده اند.

اولین ماشین ساخته شده توسط پرینترهای سه بعدی به نام “Reload Redacted Swim/Sport” شناخته می شود که ویژگی های منحصر به فردی داشت. این ماشین با ذائقه فردی که آن را می راند می توانست تغییر کند و سفارشی شود، قابل تعویض می باشد و تمام قسمت های این ماشین – که بسیار براق و زیبا نیز بود – می توانست بازسازی، تنظیم و مرتب گردند تا مجموعه این ویژگی ها در کنار هم بتوانند لحظات و تجربیات منحصر به فردی برای شخص به ارمغان آورد.

سازنده این ماشین، کوین لو (Kevin Lo)، از ونکوور این ماشین را طراحی کرد. لو که اصالت او به ژاپن برگشته و یک مهندس مکانیک می باشد، علاوه بر اینکه توانست در مسابقه ای که در اوایل امسال برگزار می شد اول شده و 7500 دلار جایزه بگیرد، حق امتیازی نیز برای فروش این طراحی خلاقانه اش دریافت کرد.

لو در رابطه با این طراحی اش گفت: “شما به شدت می توانید ظاهر ماشین خود را تغییر دهید و آن را تبدیل به یک ماشین مسیر خوان، سرگرم کننده و اسپورت نمایید. با اسپیکرهایی که در بیرون ماشین قرار دارد، من در نظر گرفتم که توجه هر کسی به این ماشین جلب شود.”

در حال حاضر به نظر می رسد که مدل های اولیه این ماشین، با قیمتی بین 18 تا 30 هزار دلار به فروش می رسند. البته قبل از خرید، باید به این نکته نیز توجه کنید که این ماشین، در ردیف ماشین های کم سرعت قرار می گیرد.

همچنین در این زمان، از آن جایی که طراحی لو توسط گروهی خبره از متخصصین ماشین ها انتخاب شده است، لو باید یک تصمیم درست گرفته و کار صحیحی انجام دهد. از بین این عاشقان ماشین، می توان به جِی لِنو (Jay Leno) اشاره کرد، لنو گفت: “شما به چیزی نیاز دارید که باعث تحرک شما گردد، این چه چیزی می تواند باشد؟ بهترین انتخاب من حتما Reload Redacted Swim/Sport خواهد بود، زیرا این، ماشینی ورزشی، جالب و حتی شما می توانید با آن به مسافرت بروید.” شاید شما هیچ گاه نتوانید که به این قدرت و بزرگی حمایت شوید.

.

منبع: piercepioneer


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر