coinex
راهنمای خرید تکراتو

مایکروسافت و اینتل در حال کار بر روی رفع باگی که عمر باتری در ویندوز ۱۰ را کاهش می دهد، می باشند

همانطور که مایکروسافت در حال نزدیک شدن به خط پایان می باشد، درباره ی رفع عیب و باگ هایی که به هر نحوی ممکن است یافت شود حساس تر شده است که به همین دلیل حساسیتش از ۵ شنبه ی گذشته تا به الان، تعداد بیشماری hotfixes و security patches منتشر کرده است.

همانطور که مایکروسافت در حال نزدیک شدن به خط پایان می باشد، درباره ی رفع عیب و باگ هایی که به هر نحوی ممکن است یافت شود حساس تر شده است که به همین دلیل حساسیتش از ۵ شنبه ی گذشته تا به الان، تعداد بیشماری hotfixes و security patches منتشر کرده است. یک اشکالی که در حال حاضر وجود دارد عمر باتری بعضی از لپ تاپ هایی است که که  ویندوز ۱۰ را توسط اینتل و مایکروسافت اجرا می کنند.

اینتل وجود این مشکلات را تایید کرد و بیان کرد:

اینتل و مایکروسافت در حال کار بر روی بهینه سازی درایور ها برای عملکرد باتری روی ویندوز ۱۰ در سراسر پلت فرم های اینتل می باشند. با این حال که ما بدنبال بهینه سازی فنی می باشیم ولی باز هم بازدید ها در زمینه ی عمر باتری بسیار کم و شاید با نگاه خوشبینانه بتوانیم بگوییم زیر ۱۰% بوده است. ما انتظار داریم هنگامیکه که درایور های ویندوز ۱۰ به صورت نهایی بروزرسانی و منتشر می شود، عمر باتری روی سیستم اجرا کننده ی آن تا حدودی مشابه به سیستم های ویندوز۸.۱ باشد.

مایکروسافت در بهبود بهینه سازی به عنوان راه انداز سیستم عامل ها تنها نیست. چندین تولیدکننده تجهیزات سخت افزاری مانند HP ،Dell و Acer، زنجیره تولید و کانال های توزیع خود را برای عرضه ویندوز 10 آماده می کنند، همچنین شرکای تجاری شرکت و سازندگان لوازم جانبی نیز، در تدارک برای پشتیبانی از این سیستم عامل جدید می باشند.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر