;
coinex

ماشین های متصل : همکاری سامسونگ با SEAT و SAP

ماشین های متصل از همکاری سامسونگ با SEAT و SAP ، بوجود خواهند آمد. برنامه ی ماشین های متصل در کنفرانس جهانی موبایل CMW 2016 به نمایش گذاشته خواهد شد.

ماشین های متصل از همکاری سامسونگ با SEAT و SAP ، بوجود خواهند آمد. برنامه ی ماشین های متصل در کنفرانس جهانی موبایل CMW 2016 به نمایش گذاشته خواهد شد.

سامسونگ، آنطور که به نظر می رسد به خودروهای خاص آینده، بسیار علاقه مند شده است، زیرا کسب و کارهای جدید را برای حفظ رشد خود دنبال می کند. این شرکت در حال حاضر تیمی دارد که در درجه اول کار بر روی فن آوری های خودروهای مستقل و یا خودران را در پیش گرفته است. تیم سامسونگ برای شروع کار، با BMW به توسعه هوش مصنوعی برای اتومبیل آینده پرداخته اند. این شرکت در حال حاضر با همراهی SEAT و SAP توسعه ی پروژه های بعدی را برای ماشین های متصل در نظر دارد.

در کنفرانس جهانی موبایل 2016، این سه شرکت کانسپت های ماشین های متصل را با فن آوری های کاتینگ-اج که توسط ادغام تخصص و نوآوری توسعه یافته است، به نمایش می گذارند. این کانسپت ها شامل توانایی پرداخت بدون خروج از ماشین، امکان استفاده از یک کلید دیجیتال و به طور کلی تجربه کاربری امن و منسجم می شوند. معاون اجرایی و رئیس R & D نرم افزار و خدمات سامسونگ بیان کرد: “مشارکت سامسونگ با SEAT و SAP تعهد ما را برای توسعه ی راه حل های نوآورانه به منظور رسیدن به سطح بعدی ماشین های متصل، هدایت می کند. سامسونگ با آوردن تکنولوژی موبایل کاتینگ-اج به تجربه رانندگی متمرکز، روی شکاف بین لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعت خودرو، پل می زند. “

سال گذشته SEAT و سامسونگ بر روی راه حل های فناوری اولیه، که در حال حاضر در برخی از مدل های SEAT دیده می شود، توافق کرده اند؛ سال جاری با ورود SAP، رهبر جهانی در برنامه های سازمانی، شبکه های کسب و کار و اینترنت اشیاءِ تقویت شده، شرایط جدیدی در این توافق رقم خورد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر