;
coinex

گوریلا گلس 5 گوشی ها را از ضربه های شدیدتر حفظ می کند

کمپانی کورنینگ گوریلا گلس 5 را راه اندازی کرد. بعد از 2 سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد.

کمپانی کورنینگ گوریلا گلس 5 را راه اندازی کرد.

بعد از 2 سال که از راه اندازی نسل چهارم گوریلا گلس می گذرد، این کمپانی بالاخره نسل بعدی این شیشه های محافظ را راه اندازی کرد. گوریلا گلس در حال حاضر از 4.5 میلیارد دستگاه در سراسر جهان محافظت می کند. بنابراین به یاد داشته باشید که اگر گوشی شما از ضربه های ناگهانی در امان ماند، از کمپانی کورنینگ قدردانی کنید. این کمپانی از پاییز امسال روند محافظت از دستگاه های جدید را با محکم ترین گوریلا گلس حال حاضر آغاز خواهد کرد. بنا بر گزارش آزمایشگاه این کمپانی، نمایشگر گوشی های هوشمند مجهز به گوریلا گلس 5 در 80 درصد مواقع، از سقوط های 1.6 متری در امان می ماند.

معاون ارشد کورنینگ، جیم استینر به خبرنگار تک کرانچ گفت: “ما اخیرا بررسی هایی را انجام داده ایم، مشخص شد که افتادن گوشی روی زمین های سخت برای همه اتفاق می افتد. ما متوجه شدیم که ارتفاع معمول سقوط، یک متر است. داده های ما نشان می دهند که گوریلا گلس 5 عملکرد بسیار بالایی دارد.”

علاوه بر این، گوریلا گلس 5 از لحاظ مقاومت در برابر خراش مشابه نسل چهارم گوریلا گلس عمل می کند. آزمایشگاه کورنینگ با قرار دادن گوشی مجهز به گوریلا گلس 5 در کیف و گذاشتن آن کیف در یک مخزن بزرگتر، مقاومت در برابر خراش را آزمایش می کند. گوریلا گلس 5 در حال حاضر در دسترس قرار دارد و بنا بر انتظارات کورنینگ، تا پایان این سه ماهه، روی دستگاه های جدید قرار خواهد گرفت.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر