coinex
راهنمای خرید تکراتو

نقاش خودکار گوگل می‌تواند نقاشی‌های نا واضح را با هوش مصنوعی به کلیپ آرت تبدیل کند

نقاش خودکار گوگل، نقاشی‌های نا واضح را با هوش مصنوعی به کلیپ آرت تبدیل می‌کند

آخرین نوآوری از برنامه آزمایش‌های هوش مصنوعی گوگل، نقاش خودکار (Auto draw) آن است. این سیستم از ابزاری با استفاده از تکنولوژی یادگیری ماشین استفاده می‌کند که قبلا با نام Quickdraw توسعه داده شده است. این ابزار بعد از نقاشی کشیدن شما، از شبکه عصبی برای حدس چیزی که کشیدید و می‌خواستید استفاده می‌کند. Auto draw به شما اجازه دریافت نتیجه در گوشی هوشمندتان را هم می‌دهد.

آزمایش‌های هوش مصنوعی گوگل (Google’s AI Experiments)، به عنوان یک منبع اوپن سورس، کدها و آموزش‌هایی را ارائه می‌دهد. این برنامه تجربه‌هایی مانند تشخیص اشیا با یادیگری ماشین، تا سیستمی برای اجرای پیانوی زنده با کامپیوتر را شامل می‌شود.

با کمک Auto draw، با کشیدن طرح های ساده بر روی پد تحت وب، سیستم به شما کلیپ آرت‌های ساده‌ای را پیشنهاد می‌دهد که آن را بر اساس چیزی که از نقاشی شما حدس زده انتخاب می‌کند. بعد از چند تست و کشیدن طرح‌های کمی مبهم و احمقانه، متوجه شدیم که سیستم نقاش خودکار گوگل واقعا خوب عمل می‌کند.

طرح اولیه (doodle)
طرح اولیه (doodle)
کلیپ آرت دفین در نقاش خودکار گوگل auto draw
کلیپ آرت پیشنهادی

با کشیدن دو دایره با یک مربع در بالای آن، سیستم متوجه شد که می‌خواهیم یک اتوموبیل بکشیم و با کشیدن عجولانه سه دایره، سیستم فهمید که می‌خواهیم پروانه بکشیم؛ باید به این شبکه عصبی باهوش تبریک گفت. تنها ایرادی که ما در این سیتم کشف کردیم، ناتوانی ماشین، یا بی میلی آن برای تشخیص طرح doodleها بود.

تصویر کلیپ آرت‌‌های پیشنهادی سیستم، کاملا عمومی است، اما با وجود یادگیری ماشین و توانایی تشخیص اشکال، عملکرد آن نسبتا خوب است.

گوگل در حال تهیه یک برنامه مبتنی بر وب رایگان است و برای همه دستگاه‌ها، از گوشی‌های هوشمند گرفته، تا تبلت‌ها و دسکتاپ، در دسترس است که باعث شده پلتفرمی سریع و مفید برای طراحی به حساب آید و از آن می‌توان استفاده‌های گوناگونی کرد.

برای استفاده از نقاش خودکار گوگل می‌توانید به این آدرس مراجعه کنید.

.

منبع: newatlas

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر