;
coinex

اولین فیلم کالبد شکافی شیائومی می 6

اولین فیلم کالبد شکافی شیائومی می 6

پرچمدار جدید کمپانی چینی شیائومی، یعنی شیائومی می 6 علاوه بر ظاهر زیبا از قدرت نرم افزاری و سرعت خوبی برخوردار است؛ این قابلیت‌ها به دلیل استفاده از سخت افزار و اجزای درونی قدرتمند در این گوشی هوشمند است. حال کمپانی شیائومی فیلم کوتاهی از کالبد شکافی شیائومی می 6 آماده کرده و در آن به بررسی کردن قطعات داخلی این گوشی می‌پردازد. در ادامه با تکرا همراه باشید تا این ویدئو را بررسی کنیم.

درحالی که تنها چیزی کمتر از دو هفته از زمان ارائه گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) می‌گذرد، امروز فیلم و عکس‌های مختلفی از اولین کالبد شکافی شیائومی می 6 در فضای مجازی منتشر شد که به ما فرصت یک نگاه کلی به اجزای درونی این گوشی را می‌دهد.

این کالبد شکافی برروی یک مدل با رنگ مشکی روشن، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی انجام می‌شود. در این فیلم مشاهده می‌شود که کاور پشت گوشی شیائومی می 6 به راحتی باز می‌شود، برای این کار تنها کافی است از یک اهرم استفاده کنید و به آرامی و با دقت کاور پشت می 6 را باز کنید. با باز کردن کاور پشت این گوشی مشاهده می‌کنید که این گوشی با یک صفحه نوار دو طرفه پوشانده شده که این گوشی را در برابر آب مقاوم می‌سازد. پس از آن، اجزای مختلف این دستگاه را می‌بینیم که یکی پس از دیگری بیرون آورده می‌شوند.

کالبد شکافی شیائومی می 6

در این ویدئو اولین قطعه‌ای که برداشته می‌شود ماژول ان اف سی (NFC) می 6 است، به دنبال آن نیز می‌توان مشاهده کرد که به ترتیب اجزا مختلف از روی برد اصلی این گوشی هوشمند که شامل پردازنده، رم و دیگر اجزای مهم درونی می‌شود، یکی پس از دیگری بیرون آورده می‌شوند. پس از همه این‌ها، در آخر شاهد باز شدن ماژول‌های دوربین (هم دوربین دوگانه پشت و هم دوربین جلو)، ماژول بلندگو و سایر اجزا هستیم.

عکس‌ها و فیلم کالبد شکافی شیائومی می 6 علاوه بر مشاهده اجزا داخلی این گوشی یک نکته جالب دیگر را نشان می‌دهد؛ این که چقدر راحت و آسان می‌توان اجزا شیائومی می 6 را جدا کرد، سر هم بندی و یا حتی تعمیر کرد.

در ادامه می‌توانید شاهد ویدیوی کامل این کالبد شکافی شیائومی می 6 باشید.

.

منبع: Gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر