coinex
راهنمای خرید تکراتو

شارژ سریع باتری وان پلاس 5 شگفت انگیز است!

شارژ سریع باتری وان پلاس 5 شگفت انگیز است
شارژ سریع باتری وان پلاس 5 عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت. همین دیروز بود که از طریق درز خبری درباره وان پلاس 5، پیش بینی شد که باتری این دستگاه به جای یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی از باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت برخوردار خواهد بود؛ اما امروز انتشار خبر جدیدی قدرت شارژ سریع باتری وان پلاس 5 را به نمایش گذاشت.

هیچ راز عجیبی درباره شارژ سریع باتری وان پلاس 5 وجود ندارد. با این حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با اکانت Kumamoto Technology، با انتشار پستی نشان داد که باتری وان پلاس 5 با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آن می تواند در 30 دقیقه شارژ خود را از 0 به 100 درصد برساند، چنین عملکردی بسیار فوق العاده خواهد بود.

هیچ راز عجیبی درباره شارژ سریع باتری وان پلاس 5 وجود ندارد. با این حال یکی از کاربران شبکه اجتماعی ویبو با اکانت Kumamoto Technology، با انتشار پستی نشان داد که باتری وان پلاس 5 با پشتیبانی از ویژگی شارژ سریع آن می تواند در 30 دقیقه شارژ خود را از 0 به 100 درصد برساند

وان پلاس 5 گوشی هوشمندی است که به عنوان جانشینی برای وان پلاس 3 و وان پلاس 3 تی در روز 15 ژوئن (25 خرداد) معرفی خواهد شد. گفته می شود که این اسمارت فون در دو نسخه 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. هر دو نسخه از این دستگاه با سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا از جعبه خارج خواهد شد.

انتظار می رود که وان پلاس 5 از یک نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار شده و در چهار رنگ مختلف مشکی، طلایی، قرمز و آبی وارد بازار شود.

با انتشار تصویری از جعبه این گوشی، دوربین دوگانه آن مورد تایید قرار گرفته است. علاوه بر این انتظار می رود که گوشی وان پلاس 5 از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت بگیرد، این موضوع نیز توسط مدیر ارشد اجرایی این شرکت تایید شده است.

کمپانی وان پلاس، یک تولید کننده گوشی های هوشمند چینی است که در سال 2013 تاسیس شد. این کمپانی یکی از شرکت های تابعه اوپو بوده؛ اما مسوولان این شرکت مدتی بعد تصمیم گرفتند تا آن را از شرکت اوپو جدا کنند.

.

منبع: theandroidsoul

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر