;
coinex

مشخصات هواوی میت 10 لایت به بیرون درز کرد

مشخصات هواوی میت 10 لایت به بیرون درز کرد
مشخصات هواوی میت 10 لایت (Huawei Mate 10 Lite) فاش شد. این دستگاه نسخه‌ای کوچکتر از فبلت هواوی میت 10 است که به زودی توسط کمپانی هواوی معرفی خواهد شد.

در چند هفته گذشته با انتشار خبرهایی، مشخص شد که هواوی مشغول کار بر روی فبلت جدیدی از سری میت، با نام هواوی میت 10 (Huawei Mate 10) است. گزارش‌هایی جدیدی نشان می‌دهد که نسخه لایت این دستگاه، همراه با رونمایی از هواوی میت 10 معرفی خواهد شد.

مشخصات هواوی میت 10 لایت

لیست منتشر شده درباره مشخصات هواوی میت 10 لایت نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش 5.8 اینچی است که کمی کوچکتر از نمایشگر 6 اینچی فبلت میت 10 هواوی است. در مقایسه با میت 10، نسخه لایت دارای پردازنده‌ای ارزان‌تر و حافظه کمتری است.

شایعات می‌گویند که هواوی میت 10 با پردازنده کرین 970 قدرتنمایی خواهد کرد، این پردازنده با لیتوگرافی 10 نانومتری طراحی شده است. هر دو دستگاه میت 10 و میت 10 لایت هواوی با سنسور اثرانگشت در زیر نمایشگر و پنلی بدون حاشیه خودنمایی خواهند کرد.

نکته جالب درباره مشخصات هواوی میت 10 مطرح می شود. گفته می‌شود که این فبلت جدید پرچمدار با دو دوربین دوگانه معرفی خواهد شد. دوربینی دوگانه به عنوان دوربین اصلی در پنل پشتیقرار می‌گیرد و دوربین دوگانه سلفی نیز زینت بخش پنل جلویی خواهد شد. اگر این خبر درست باشد، هواوی می تواند با فبلت جدید خود روح تازه‌ای به بازار گوشی‌های هوشمند بدمد.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر