;
coinex

موبایل نوکیا 2 در چهار نسخه مختلف تاییدیه FCC را به دست آورد

موبایل نوکیا 2 در چهار نسخه مختلف تاییدیه FCC را به دست آورد
موبایل نوکیا 2 با 4 نسخه مختلف توانست تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را به دست آورد. این دستگاه با هدف عرضه در بازار گوشی‌های‌های پایین رده تولید شده است.

لیست منتشر شده در پایگاه داده‌ای FCC مدل‌های مختلف موبایل نوکیا 2 را با 4 شماره سریال مختلفTA-1007, TA-1023 TA-1029 و TA-1035 نشان می‌دهد و این در حالی است که جزئیات بیشتری از این چهار ذکر نشده است.

شایعاتی که پیش از این درباره گوشی نوکیا 2 منتشر شده بود، ادعا می‌کنند که این دستگاه با پردازنده‌ای از اسنپدراگون کوالکام که به نظر می‌رسد اسنپدراگون 210 باشد، معرفی خواهد شد. 1 یا 2 گیگابایت حافظه رم برای آن اعلام شده و گفته می‌شود که انرژی روزانه نیز از یک باتری 2800 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد شد.

انتظار می‌رود که موبایل نوکیا 2 دارای یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (کیفیت اچ دی) باشد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و برای گرفتن سلفی و برقراری ارتباط تصویری یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پنل جلویی دیده خواهد شد.

به مانند دیگر دستگاه‌های اچ ام دی گلوبال، نوکیا 2 نیز یک گوشی هوشمند اندرویدی است که احتمالا نسخه اندروید 7.0 نوقا را اجرا خواهد کرد. این امکان نیز وجود دارد که مدتی بعد از عرضه نوکیا 2، این دستگاه به سیستم‌عامل اندروید 8.0 گوگل ارتقا یابد.

بر اساس گزارش‌های فراوانی که در چند وقت اخیر در فضای مجازی منتشر شده، انتظار می‌رود که اچ ام دی گلوبال در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد ماه) اولین گوشی هوشمند پرچمدار خود را که گوشی نوکیا 8 خواهد بود، معرفی کند.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر