;
coinex

جزییات و تصاویر جدیدی از گیر فیت 2 پرو (Gear Fit 2 Pro) سامسونگ!

جزییات و تصاویر جدیدی از گیر فیت 2 پرو (Gear Fit 2 Pro) سامسونگ!گیر فیت 2 پرو سامسونگ با شماره سریال SM-365 اخیرا در سازمان کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است. مشخصات این محصول چند روز پیش بر روی سایت رسمی شرکت سامسونگ قرار گرفت. به تازگی تصاویر و جزییات جدیدی در مورد این دستبند زیبا توسط سازنده کره‌ای منتشر شده است. در این مطلب به معرفی این جزییات پرداخته‌ایم.

سامسونگ گیر فیت 2 (Gear Fit 2)، مدل پایه این محصول، شماره سریال SM-R360 را بر روی خود داشت و حال به نظر می‌رسد که محصولی که با شماره سریال SM-365 به FCC فرستاده شده، مدل ارتقاء یافته گیر فیت 2 محسوب می‌شود. گیر فیت 2 پرو شباهت‌های زیادی به مدل پیشین خود دارد و همانند آن از سیستم عامل تایزن (Tizen OS) بهره می‌برد؛ قابلیتی که باید به آن اعتراف کرد این است که این نرم افزار با سیستم عامل‌های iOS و اندروید او (O) گوشی‌های همراه هم سازگاری دارد.

شباهت دیگر گیر فیت 2 پرو به مدل پیشینش صفحه نمایش منحنی شکل آن است. در مدل گیر فیت 2 این صفحه نمایش حاشیه‌های عریضی در قسمت بالایی و پایینی خود داشت اما در مدل جدید دیگر خبری از این حاشیه‌ها نیست زیرا سامسونگ محصول جدیدش را به یک نمایشگر سرتاسری مجهز کرده است. از نظر ویژگی‌های ظاهری دیگر این دستبند می‌توان گفت که تفاوت‌های زیادی بین مدل‌های گیر فیت 2 و گیر فیت 2 پرو وجود ندارد.

گیر فیت 2 پرو شاخص مقاومتی 5 ATM را بر روی خود دارد به همین دلیل کاربران می‌توانند از آن در زیر آب هم در هنگام شنا استفاده کنند؛ مدل قبلی این محصول شاخص مقاومتی IP68 را در مقابل نفوذ آب و گرد و خاک بر روی خود داشت به همین دلیل کاربران نمی‌توانستند مدت زمان زیادی در زیر آب از آن استفاده کنند. گیر فیت 2 پرو یک جی پی اس داخلی و قلاب ساعت مانند را هم بر روی خود دارد.

گیر فیت 2 پرو سامسونگ

مشخصات فنی

طبق لیست منتشر شده توسط  سازمان FCC، دستبند جدید سامسونگ قابلیت‌های بلوتوث v4.2 LE و وای فای b/g/n را پشتیبانی می‌کند. این سازمان همچنین گفته است که خریداران می‌توانند نرم افزار اسپید آن (Speed On) را هم بر روی گیر فیت 2 پرو نصب کنند.

دستبند ورزشی جدید سامسونگ علاوه بر این می‌تواند کاربران را قادر سازد تا به صورت آفلاین از طریق اسپاتیفای (Spotify) به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. خریداران گیر فیت 2 پرو به مدت یک سال خدمات دیجیتالی برتر شرکت آندر آرمور (Under Armour) را هم دریافت می‌کنند. سامسونگ هنوز اطلاعاتی را در مورد قیمت دستبند ورزشی جدیدش منتشر نکرده است.

شایعه شده که سازنده کره‌ای پروسه ساخت یک ساعت هوشمند هیبریدی را هم به نام گیر اسپورت (Gear Sport) شروع کرده است. می‌توان انتظار داشت که گیر فیت 2 پرو و گیر اسپورت در نمایشگاه IFA 2017 که از تاریخ یکم تا ششم سپتامبر 2017 (10 تا 15 شهریور 96) در برلین برگزار می‌شود، در معرض عموم قرار بگیرند و در ماه اکتبر (9 مهر تا 9 آبان) وارد بازار شوند. هنوز مشخص نیست که آیا سامسونگ می‌خواهد گیر فیت 2 پرو را در کنار مدل قبلی این محصول در اختیار کاربران بگذارد یا این که آن را به عنوان مدل جایگزین گیر فیت 2 وارد بازار می‌کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر