coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدید از گوشی Vivo X20 منتشر شد و طراحی نهایی آن را نشان داد

تصاویر جدید از گوشی Vivo X20 منتشر شد و طراحی نهایی آن را نشان داد
تصاویر جدید از گوشی Vivo X20 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد و علاوه بر آشکار کردن طراحی نهایی آن، مشخصات این دستگاه نیز خودنمایی کرد.

تصاویر منتشر شده، پنل جلویی و عقب این دستگاه را به نمایش گذاشته و جزئیات طراحی آن را نشان می‌دهد. این گوشی‌ساز چینی در حال حاضر برای گوشی Vivo X20 خود حاشیه‌های نازکی را در طراحی آن به کار گرفته و تیزرها و تصاویر جدید، این موضوع را به خوبی نشان می‌دهد. این اسمارت فون در دو گزینه رنگی مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد.

تصاویر جدید از گوشی Vivo X20

در حاشیه بالایی گوشی ویوو ایکس 20 یک سنسور برای دوربین سلفی و همچنین خروجی صدا قرار گرفته است، در حالی که به نظر می‌رسد حاشیه پایینی خالی بوده و بیشتر به منظور توازن در طراحی استفاده شده است. کمپانی ویوو به احتمال زیاد نمایشگر این دستگاه را با نسبت تصویر 18 به 9 راهی بازار خواهد کرد. این همان نسبت تصویری جدید است که برندهای بزرگی همچون ال جی و سامسونگ در جدیدترین پرچمداران خود از آن بهره برده‌اند.

این عکس‌ها همچنین پنل پشتی گوشی Vivo X20 را نیز به تصویر کشیده است، جایی که سنسور اثر انگشت آن نیز در آنجا دیده می‌شود. پیش از این شایعات از وجود سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش این دستگاه خبر می‌دادند، اما مشخص است که این تکنولوژی هنوز تکمیل نشده است.

به گفته برخی از تحلیلگران، کوالکام تکنولوژی قرار دادن سنسور در زیر صفحه نمایش را در نیمه دوم سال 2018 به معرض نمایش خواهد گذاشت و تا آن زمان تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند یا باید این سنسور را در پنل پشتی به کار بگیرند و یا آن را با دکمه اصلی هوم به صورت یکپارچه طراحی کنند و یا اینکه اصلا از این سنسور استفاده نکرده و به جای آن از سنسور شخیص چهره و یا اسکنر عنبیه چشم بهره بگیرند.

تصاویر جدید از گوشی Vivo X20

ویوو نیز از سنسور اثر انگشت در پنل پشتی بهره گرفته است. در زیر آن لوگوی Vivo به چشم می‌خورد و دوربین دوگانه با چینش افقی سنسورها در گوشه بالایی سمت چپ پنل عقب خودنمایی می‌کند.

شایعات اخیر نشان می‌دهند که ویوو ایکس 20 قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 630 تامین می‌کند، پردازنده‌ای که از هشت هسته Cortex A53 تشکیل شده و از حداکثر فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز برخوردار است. آدرنو 508 پردازنده گرافیکی است که در کنار آن می‌نشیند.

انتظار می‌رود که این دستگاه در پنل جلویی به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) مجهز شده باشد، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد. درباره درگاهی برای کارت میکرو اس دی هیچ صحبتی نشده است؛ بنابراین نمی‌توان به ارتقا فضای ذخیره سازی در آن چندان امیدوار بود.

تصاویر جدید از گوشی Vivo X20

انرژی مورد نیاز روزانه گوشی Vivo X20 از یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود و احتمالا دوربین سلفی دارای رزولوشن 24 مگاپیکسلی است. ویوو ایکس 20 با پیش نصب سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا خودنمایی خواهد کرد.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر