coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ گلکسی ایکس یک قدم دیگر به بازار نزدیک‌تر شد!

سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) گوشی منحصر به فردی از این کمپانی سازنده کره‌ای است که با ویژگی جذابی به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به یک نمایشگر قابل انعطاف مجهز خواهد بود.
سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) گوشی منحصر به فردی از این کمپانی سازنده کره‌ای است که با ویژگی جذابی به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه به یک نمایشگر قابل انعطاف مجهز خواهد بود.

به تازگی گوشی جدیدی از سامسونگ توانست تاییدیه آژانس تحقیقاتی ملی رادیو در کره جنوبی که به اختصار NRRA نامیده می‌شود را دریافت کند. این دستگاه با شماره مدل SM-G888N0 در لیست این سازمان قرار گرفت و نکته جالب توجه این است که گوشی مورد نظر با این شماره سریال به دستگاه ویژه‌ای تعلق دارد که سامسونگ گلکسی ایکس خوانده می‌شود. این همان گوشی هوشمند قابل انعطاف سامسونگ خواهد بود.

گلکسی X سامسونگ با گرفتن تاییدیه NRRA یک قدم دیگر به بازار گوشی‌های هوشمند نزدیکتر شد. البته این برای اولین بار نیست که SM-G888N0 در پروسه دریافت تاییدیه‌های لازم، دیده می‌شود. در آوریل گذشته (حوالی فروردین ماه امسال)، گلکسی ایکس سامسونگ با همین شماره سریال تاییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت کرد و سپس در تیرماه 1396 (ماه جولای) تایدییه بلوتوث نشان از احتمال عرضه زودهنگام آن را داد.

این تاییدیه اخیر که توسط این دستگاه در کره جنوبی به دست امده، فرق چندانی با دیگر تاییدیه‌ها نخواهد داشت، فقط اینکه علاوه بر جدید بودن، نشان از آن دارد که به احتمال بسیار زیاد، سامسونگ گلکسی ایکس به زودی می‌تواند در بازارهای جهانی رخ نشان دهد.

همان طور که از چنین تاییدیه‌هایی انتظار می‌رود، لیست NRRA نیز هیچ اطلاعات اضافی درباره سامسونگ گلکسی ایکس را نشان نمی‌دهد. تنها چند چیز ساده در این تاییدیه خودنمایی می‌کند. مطابق با اسکرین شات به تصویر کشیده شده، علاوه بر شماره سریال این دستگاه، نام کمپانی سازنده، کشور سازنده و تاریخ دریافت این تاییدیه در آن ثبت شده است و همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این تاریخ مربوط به دو روز قبل، یعنی 21 سپتامبر (30 شهریورماه) است.

همان طور که از چنین تاییدیه‌هایی انتظار می‌رود، لیست NRRA نیز هیچ اطلاعات اضافی درباره سامسونگ گلکسی ایکس را نشان نمی‌دهد

تاییدیه این سازمان کره‌ای هیچ اطلاعاتی درباره مناطقی که این دستگاه ممکن است در آنجا عرضه شود، ارائه نمی‌دهد. مطمئنا گلکسی ایکس سامسونگ برای اولین بار در کره خودنمایی خواهد کرد و اولین کسانی که گوشی منعطف این کمپانی کره‌ای را در دست خواهند گرفت، هموطنان سامسونگ خواهند بود.


بیشتر بخوانید:

حافظه قابل انعطاف به زودی برای گوشی های تاشو به یک واقعیت تبدیل خواهد شد


به‌رغم کمبود جزییات درباره این اسمارت فون، یک موضوع به خوبی روشن است. مهمترین نکته‌ای که می‌تواند به نقطه قوت فروش سامسونگ گلکسی ایکس تبدیل شود، قابل انعطاف بودن این اسمارت فون است. اینکه آیا این ویژگی جذاب و منحصر به فرد می‌تواند باعث موفقیت تجاری سامسونگ شود، هنوز مشخص نیست، اما داستان ساخت گوشی هوشمند قابل انعطاف توسط سامسونگ، داستانی است که از چند سال قبل در بین منابع خبری تکنولوژی دست به دست می‌شود.

کانسپتی از گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال 2009
کانسپتی از گوشی قابل انعطاف سامسونگ در سال 2009

شایعات درباره عرضه این دستگاه به بازار گوشی‌های هوشمند، سناریوهای متفاوتی را ارائه می‌دهند، اما معتبرترین و محتمل‌ترین تاریخ ذکر شده برای رویت این دستگاه، سال 2018 خواهد بود. در هر صورت پس از دریافت تاییدیه وای فای و بلوتوث و در حال حاضر دریافت تاییدیه NRRA، ممکن است که بتوانیم به زودی شاهد قدرتنمایی اولین گوشی منعطف جهان باشیم که به تولید انبوه می‌رسد.

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر