coinex
راهنمای خرید تکراتو

علم هوش مصنوعی بیماری های سیستم ایمنی بدن را تشخیص می‌دهد!

علم هوش مصنوعی بیماری های سیستم ایمنی بدن را تشخیص می‌دهد!

شرکت مایکروسافت با همکاری یک شرکت بیوتکنولوژی  قصد دارد تا با استفاده از علم هوش مصنوعی بیماری های سیستم ایمنی بدن را تشخیص دهد.

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، سایت آی تی پروپورتال اعلام کرده است که این روزها غول‌های تکنولوژی در سراسر جهان به دنبال بهره‌مندی هرچه بیشتر از فناوری علم هوش مصنوعی در عرصه های مختلف علم و دانش هستند.

به همین دلیل شرکت مایکروسافت نیز قصد دارد تا با همکاری با یک شرکت فعال در زمینه بیوتکنولوژی در زمینه تشخیص بیماری های سیستم ایمنی بدن با بهره‌گیری از علم هوش مصنوعی فعالیت کند.

همکاری شرکت مایکروسافت با شرکت اداپتیو

شرکت اداپتیو در زمینه ساخت و توسعه محصولات بیوتکنولوژیک فعالیت می‌کند و در شهر سیاتل آمریکا مستقر است. مایکروسافت با این شرکت شروع به همکاری کرده است تا با هم بتوانند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی، محصول جدیدی را طراحی و تولید کنند.

آنها قصد دارند تا محصولی طراحی کنند که با انجام یک آزمایش خون ساده، بیماری‌ها و اختلالات خود ایمنی سیستم ایمنی بدن بیماران را به طور دقیقی بررسی کرده و تشخیص دهد.

بر اساس گزارش‌های به دست آمده از   Geekwire، این غول تکنولوژی صدها میلیون دلار را در این پروژه عظیم سرمایه گذاری کرده است. مدیران این دو شرکت بر این باورند که در صورت موفقیت و دستیابی به این محصول، تحول بزرگی در علم پزشکی، تشخیص بیماری و درمان آن به وجود خواهد آمد.

بنابراین این پروژه هرچقدر هم پرهزینه و دشوار به نظر برسد، مایکروسافت با همکاری شرکت اداپتیو هر دو تصمیم گرفته‌اند تا در راستای کمک به علم پزشکی چنین سرمایه گذاری هنگفتی را انجام دهند.

ایجاد و تشخیص بیماری های سیستم ایمنی

اختلالات خود ایمنی زمانی در بدن انسان ایجاد می‌شوند که سیستم ایمنی بدن انسان علی رغم هوشمندی‌های پیچیده‌ای که دارد، تحت تاثیر فاکتورها و عوامل مختلفی دچار بحران و اختلال شود. در این شرایط سیستم ایمنی بدن و معمولا گلبول‌های سفید با خود بعنوان بیماری برخورد می‌کنند و دچار تضعیف عملکرد می شوند.

هم اکنون دانشمندان و متخصصان علم هوش مصنوعی همگی معتقد هستند که می‌توانند با استفاده از فناوری هوش مصنوعی به کمک سیستم ایمنی بدن افراد بروند و این بیماری‌ها را با سرعت بیشتری تشخیص دهند و به درمان آن بپردازند.

 

بیشتر بخوانید :

.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر