coinex
راهنمای خرید تکراتو

بررسی میزان فروش گلکسی اس ۹ ؛ اس 9 بیشتر خواهد بود یا اس ۸ ؟

شرکت سامسونگ در مورد فروش گوشی‌های هوشمند خود پیش بینی کرده است که میزان فروش گلکسی اس ۹ بیشتر از اس 8 خواهد بود.

به گزارش تکراتو، شرکت سامسونگ قصد دارد تا همانند بسیاری از شرکت‌های دیگر، هر ساله با معرفی و عرضه محصولات جدید، میزان فروش خود را نسبت به نمونه‌های پیشین ساخت خود در سال های گذشته، بهبود بخشد.

رونمایی از گوشی‌های جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس

گوشی‌های پرچمدار و جدید گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس هر دو یک روز قبل از آغاز به کار رسمی کنگره جهانی موبایل  MWC ۲۰۱۸ توسط سامسونگ رونمایی و معرفی شدند. این دو مدل گوشی جدید کمتر از یک ماه دیگر به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد.

بررسی میزان فروش گلکسی اس ۹

دی جی کوه، مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند شرکت سامسونگ در مورد میزان فروش گلکسی اس ۹ اعلام کد که انتظار می‌رود میزان فروش گلکسی اس ۹ بسیار بیشتر از فروش گلکسی اس ۸ باشد که تقریبا یک سال پیش معرفی و عرضه شده است.

هرچند که هنوز آمار و جزئیات دقیقی از میزان فروش گلکسی اس ۸ ارائه نشده اما برآوردها حاکی است که حدود ۳۷ میلیون دستگاه گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به فروش رسیده است. البته این نکته را نباید فراموش کرد که زمانی که سامسونگ پرچمدار جدیدش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را معرفی کرد، تفاوت بسیار زیادی از باب طراحی و شکل ظاهری در گوشی های هوشمند خود ایجاد کرد که باعث شد توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند.


بیشتر بخوانید : برند سامسونگ مشمول رجیستری شد؛ گلکسی اس ۹‌ و اس ۹ پلاس


آیا میزان فروش گلکسی اس ۹ بیشتر خواهد بود؟

شکل ظاهری اس ۹ با نسل پیشین خود تغییر چندانی نداشته است و همین امر ممکن است باعث شود تا تحول چندانی در میزان فروش گلکسی اس ۹  ایجاد نگردد. هرچند که گلکسی اس ۹ از قابلیت های نرم افزاری و سخت افزاری بیشتر و ارتقاء یافته‌ی بیشتری بهره برده است.

دی جی کوه ضمن اشاره به عرضه زودهنگام گلکسی اس ۹ به بازارهای جهانی، از اینکه میزان فروش گلکسی اس ۹ با استقبال زیادی همراه باشد و نسبت به نمونه پیشین از موفقیت بیشتری برخوردار شود اظهار امیدواری نمود.

بیشتر بخوانید :

.

منبع : isna

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر