coinex
راهنمای خرید تکراتو

مبارزه با سرطان توسط آمازون در آزمایشگاه سری چالش بزرگ

مبارزه با سرطان توسط آمازون اقدامی جدید از این کمپانی است. آمازون در آزمایشگاه سری خود که چالش بزرگ نام دارد، در حال بررسی این موضوعات است.

به گزارش تکراتو، آمازون در مقر اصلی خود واقع در سیاتل آزمایشگاهی سری به نام چالش بزرگ راه‌اندازی کرده تا بتواند بر روی موضوعاتی نظیر درمان سرطان کار کند. آزمایشگاه چالش بزرگ آمازون بسیار شبیه به آزمایشگاه Google X  است که حالا با نام X شناخته می‌شود و زیرشاخه آلفابت است.


بیشتر بخوانید: بهبود ۹۷ درصدی تومورهای سرطانی با یک واکسن ؛ آیا درمان سرطان نزدیک است؟


مبارزه با سرطان توسط آمازون

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، آزمایشگاه چالش بزرگ در داخل شرکت با نام‌های Amazon X و 1492 شناخته می‌شود. آمازون هدف از راه اندازی این آزمایشگاه را درمان سرطان و ایده‌های عجیب و رادیکال این چنینی بیان کرده است. از زمان تاسیس این آزمایشگاه که سال ۲۰۱۴ بود، تاکنون بیش از ۵۰ نفر به کارکنان این آزمایشگاه اضافه شده‌اند.

تمرکز این مرکز روی تحقیقات پیرامون درمان سرطان و تکنولوژی‌های مرتبط پزشکی است. مبارزه با سرطان توسط آمازون به تنهایی صورت نمی گیرد و این کمپانی با مرکز پژوهش‌های سرطان فِرِد هاچینسون شهر سیاتل در حال همکاری است. این آزمایشگاه با تیم خدمات وب آمازون نیز در ارتباط است تا داده‌های پزشکی به دست آمده را با استفاده از هوش مصنوعی دسته‌بندی و تحلیل کنند.

 

بیشتر بخوانید :

.

منبع: CNBC

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر