coinex
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر جدیدی از پنل اصلی سامسونگ گلکسی نوت 9 منتشر شد

سامسونگ گلکسی نوت 9 (Samsung Galaxy Note 9) یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در سال 2018 معرفی می شود. به‌تازگی تصاویری از پنل اصلی این موبایل منتشر شده که جزئیاتی از این دستگاه را فاش می‌کند.

با مشاهده‌ی تصاویر پنل اصلی و رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 9 متوجه می‌شویم که این دستگاه شباهت‌های زیادی به گلکسی نوت 8 دارد؛ البته اگر این تصاویر صحت داشته باشند. حاشیه‌ها در لبه‌ی بالایی و پایینی دستگاه بسیار باریک‌تر از نوت 8 هستند؛ اما چیدمان سنسورها در سامسونگ گلکسی نوت 9 متفاوت خواهد بود. چندین بریدگی در لبه‌ی بالایی پنل اصلی دیده می‌شود. تصویر آخر در گالری زیر، پنل اصلی گلکسی نوت 8 را نشان می‌دهد که می‌توانید تفاوت آن با پنل نوت 9 را مشاهده کنید. تصاویر جدید از فبلت پرچمدار سامسونگ، از خمیدگی ظریف در لبه‌های پنل اصلی خبر می‌دهند. این خمیدگی‌ها تا گوشه‌های دستگاه کشیده‌ شده‌اند. خوشبختانه، سامسونگ گلکسی نوت 9 برخلاف بسیاری از گوشی‌های 2018، از ناچ نمایشگر برخوردار نیست. اگر رندرهای نوت 9 به‌درستی طراحی شده‌ باشند، پس می‌توان نتیجه گرفت که دکمه‌های ناوبری روی نمایشگر تعبیه شده‌اند که شباهت زیادی به گوشی‌های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس خواهد داشت. دکمه‌ی پاور / قفل دستگاه در لبه‌ی سمت راستی قرار می‌گیرد؛ این در حالیست که دکمه‌های بیکسبی و تنظیم صدا، همانند پرچمداران قبلی سامسونگ، در لبه‌ی سمت چپ تعبیه شده‌اند.


بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی گلکسی نوت ۹ سامسونگ مشخص شد


شایعات جدیدی که پیرامون سامسونگ گلکسی نوت 9 منتشر شده، مدعی هستند که این پرچمدار زودتر از موعد همیشگی رونمایی می‌شود. این غول فناوری کره‌ای قصد دارد جدیدترین پرچمدار سری نوت خود را در تاریخ 18 مرداد ماه (9 آگوست) معرفی کند. گفته می‌شود که این دستگاه از اول شهریور ماه در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی نوت 9

با مشاهده‌ی تصاویر پنل اصلی و رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 9 متوجه می‌شویم که این دستگاه شباهت‌های زیادی به گلکسی نوت 8 دارد

اسکنر اثر انگشت سامسونگ گلکسی نوت 9 در پنل پشتی این موبایل قرار می‌گیرد و قلم استایلوس اس پن نیز احتمالا در لبه‌ی پایینی دستگاه تعبیه خواهد شد. جدیدترین گزارش‌ها حاکی از آن هستند که عملکرد دوربین گلکسی نوت 9 از گلکسی اس 9 پلاس نیز بهتر خواد بود. این اسمارت فون از سیستم روی تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون 845 برخوردار می‌شود که البته در برخی بازارها مثل آمریکا، چین، مکزیک و کانادا به فروش خواهد رسید. سایر بازارها از نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی سامسونگ اگزینوس 9810 این دستگاه بهره‌مند خواهند شد. سامسونگ گلکسی نوت 9 از رم 6 گیگابایتی برخوردار می‌شود. یک صفحه نمایش کواد اچ دی پلاس سوپر آمولد اینفینیتی دیسپلی برای این موبایل در نظر گرفته شده است. این نمایشگر در اندازه‌ی 6.2 اینچی ساخته می‌شود. اندروید 8.1 اوریو نیز به صورت پیش‌فرض روی دستگاه اجرا خواهد شد. انتظار می‌رود که پرچمدار جدید سامسونگ از باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

تصویر آخر در گالری زیر، پنل اصلی گلکسی نوت 8 را نشان می‌دهد که می‌توانید تفاوت آن با پنل نوت 9 را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر