;
coinex

تصاویر واقعی گوشی میان رده سامسونگ گلکسی جی 8 توسط سازمان NCC منتشر شد

ماه گذشته سامسونگ سه گوشی میان رده را در کنار گلکسی جی 8 (Galaxy J8) در کشور هند رونمایی کرد. این گوشی هوشمند قرار است که در ماه آینده وارد بازار شود.

سه گوشی دیگری که سازنده مشهور کره‌ای در کنار گلکسی جی 8 معرفی کرد، گلکسی ای 6 (Galaxy A6)، گلکسی ای 6 پلاس (+Galaxy A6) و گلکسی جی 6 (Galaxy J6) بودند. این سه محصول هم اکنون در بازار موجود هستند اما مدل جی 8 هنوز عرضه نشده است. یکی از منابع خبری گفته است که این گوشی هوشمند در تاریخ 30 خرداد (20 ژوئن) وارد بازار کشور هند می‌شود. انتظار می‌رود که این محصول در بازار چند کشور نظیر روسیه و تایلند عرضه گردد.

گلکسی جی 8 اخیرا توسط کمیسیون ارتباطات ملی تایوان (National Communications Commission) تایید شده است. این سازمان گفته که جی 8 شماره سریال SM-J810Y/DS را بر روی خود دارد و تصاویری واقعی را نیز از آن ارائه کرده است. با توجه به این امر می‌توان گفت که جی 8 در بازار کشور تایوان هم عرضه می‌گردد.

مشخصات گوشی گلکسی جی 8

سامسونگ ایندیا (Samsung India) چند روز پیش مشخصات فنی گلکسی جی 8 را تایید کرد. طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند از یک پنل 6 اینچی S-AMOLED اچ دی پلاس بی کران (Infinity Display) با نسبت تصویر 18.5 به 9 و رزولوشن 720 در 1480 پیکسلی بهره می‌برد. تصاویر واقعی منتشر شده از این گوشی هوشمند تایید کرده‌اند که سامسونگ در ساخت آن از یک نمایشگر بزرگ استفاده کرده است. ظاهرا دوربین سلفی و فلش LED این محصول در حاشیه بالایی نمایشگر آن قرار گرفته‌اند.

سامسونگ در پشت جی 8 یک کاور از جنس پلی کربنات، دوربین دوگانه اصلی و اسکنر اثر انگشت را نصب کرده است. یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت میکرو یو اس بی 2 هم در انتهای بدنه گوشی قرار دارد. پورت سیمکارت، کلیدهای کنترل صدا و کلید پاور هم در دیواره‌های جانبی گوشی نصب شده‌اند. سازنده مشهور کره‌ای یک هدفون، شارژر و کابل یو اس بی را نیز در کنار گلکسی جی 8 در اختیار شما می‌گذارد.

از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند میان رده می‌توان به یک رم 4 گیگابایتی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 450، حافظه داخلی 64 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD، سیستم عامل اندروید 8 اوریو، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و باتری 3,000 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این محصول مانند گلکسی ای 6 پلاس یک دوربین دوگانه اصلی با سنسورهای 16 و 5 مگاپیکسلی و دیافراگم‌های f/1.7 و f/1.9 را در اختیار شما می‌گذارد. گلکسی جی 8 قرار است که در سه رنگ مشکی، آبی و طلایی با قیمت 280 دلار وارد بازار کشور هند شود.

جدیدترین اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر