coinex
راهنمای خرید تکراتو

فروش دامنه Crypto.com با قیمتی هنگفت؛ دامنه ای مناسب برای ارزهای مجازی

دامنه ارزشمند Crypto.com که دامنه ای مناسب برای ارزهای مجازی است، توسط مالک آن که برای فروش مقاومت می کرد، با قیمتی هنگفت فروخته شد.

به گزارش تکراتو، ارزهای مجازی به یک باره گسترش یافته و در بین مردم به محبوبیت رسیدند. این امر باعث شد تا دامنه ای مناسب برای ارزهای مجازی مورد نیاز باشد.

ارز مجازی در زبان انگلیسی معادل cryptocurrency است و یکی از این دامنه های معروف در این مورد نیز Crypto.com  است که مالکیت آن از سال ۱۹۹۳ میلادی در دست یکی از محققان برجسته رمزشناسی به نام مت بلیز قرار داشته است.

در این چند وقت فعالان حوزه ارزهای مجازی بارها پیشنهادهای وسوسه کننده ای به مت بلیز داده اند تا بتوانند این دامنه را بخرند اما موفق نشده اند. علاوه بر این او استفاده از واژه اختصاری crypto برای cryptocurrency مورد انتقاد قرار داده و اعلام کرده که این عبارت همیشه مخفف cryptography (رمزنگاری) بوده است.

انتخاب دامنه ای مناسب برای ارزهای مجازی

این محقق بالاخره در برابر خواسته این شرکت ها تسلیم شد و این دامنه را به کمپانی موناکو واگذار کرد. این شرکت کارت های نقدی مبتنی بر ارز مجازی ویزا را ارائه می کند. اهمیت خرید دامنه ای مناسب برای ارزهای مجازی آنقدر زیاد است که قرار است این شرکت پس از تملک دامنه مذکور، برند خود را به Crypto.com تغییر نام دهد.

رقم پرداخت شده برای خرید این دامنه اعلام نشده ، اما به نظر می رسد که ارزش آن بین ۵ تا ۱۰ میلیون دلار باشد. پیش از این دامنه Eth.com که بیشتر در مورد اتریوم کاربرد دارد، به قیمت ۲ میلیون دلار به فروش رفته بود.

بلیز تاکنون حاضر به مصاحبه در این باره نشده اما کریس مارس زالک، مدیر عامل موناکو ادعا کرده که اگر تنها بحث پول در این معامله مطرح بود، بلیز مدت ها قبل دامنه را به افراد دیگری می فروخت.

منبع: techcrunch

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر