;
coinex

آیفون 10 به عنوان محبوب ترین مدل آیفون انتخاب شد

آیفون 10 محبوب ترین مدل آیفون نام گرفت. اپل اعلام کرد که آیفون 10 توانسته است بار دیگر لقب محبوب‌ترین آیفون را به دست آورد.

به گزارش تکراتو، پس از ارائه‌ی گزارش مالی سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۸، مشخص شد که آیفون 10 توانسته عنوان محبوب ترین مدل آیفون را به دست آورد. تیم کوک، مدیرعامل اپل در خلال این گزارش عنوان کرد که میانگینِ قیمتِ فروشِ آیفون نسبت به دوره‌های قبلی افزایش یافته است.

آیفون 10 محبوب ترین مدل آیفون

اپل از ارائه‌ی جزئیات آمار فروش مدل‌های مختلف آیفون خودداری کرد اما در گزارش این شرکت ذکر شده که آن‌ها در سه‌ماهه‌ی سوم ۲۰۱۸ مؤفق به فروش ۴۱.۳ میلیون آیفون شده‌اند.

کوک در صحبت‌های خود اشاره کرد که آیفون ۱۰ از زمان عرضه تا اکنون، همواره درصدر فروش آیفون‌ها قرار داشته است. با وجود اینکه قیمت آیفون 10 ، چیزی حدود ۱۰۰۰ دلار است، باز هم استقبال خوبی داشته است. البته قیمت بالای آیفون ۱۰ باعث شده تا میانگین قیمت آیفون‌ها افزایش یابد و از ۶۰۶ دلار در سال گذشته به ۷۲۴ دلار برسد.

مؤسسه آماری کانتار اخیراً ادعا کرده بود که iPhone 10 چهارمین گوشی پرفروش در ایالات متحده آمریکا است و در سه‌ماهه‌ی گذشته، جایگاهش توسط آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به تسخیر درآمده است. با این حال عملکرد این دستگاه در چین بسیار قابل‌تحسین بوده و توانسته پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در این کشور باشد.

به نظر می‌رسد که اپل پاییز امسال از سه مدلِ جدید آیفون رونمایی کند. یکی از این محصولات به صفحه‌نمایش LCD مجهز خواهد شد که قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر دارد.

همچنین شایعه شده که تمامی مدل‌های امسال از فیس آیدی برای احراز هویت استفاده می‌کنند و خبری از تاچ آیدی در گوشی‌های امسال Apple نخواهد بود.

.

منبع:  apple insider

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر