coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

سرانجام راهکارهایی خارق العاده برای بهبود سئو سایت

سئو سایت راهکارهای زیادی داشته که هر کدام بخشی از وب سایت شما را به بهترین نحوه بهینه سازی می کند. شناسایی ترفندهایی که در مدت زمان کم، سئو وبسایت شما را دچار تغییرات کند، شاید کمی دشوار باشد.

در سئو تکنیک هایی وجود دارد که به راحتی تغییرات بالایی را در رتبه شما در نتایج جستجوی گوگل و بازدید سایت ایجاد می کند. ترفندهایی که کارشناسان سئو با بررسی وبسایت های بزرگی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و … به این فاکتورهای مهم دست پیدا کرده اند. این برندهای برتر در بیشتر ترفندهای سئو با یک دیگر یکسان بوده که شاید برای شما جالب باشد بدانید تا مانند این برندهای، تغییرات عظیمی را در مدت زمان مشخص در سایت خود ایجاد کنید.

اما واقعا سایت های بزرگ از چه ترفندهایی برای بهبود سئو سایت استفاده کرده اند؟ کدام نکات از نظر اساتید بزرگ سئو سایت بیشترین تاثیرات برای شما دارد؟ در ادامه راهکارهای خارق العاده که توسط بزرگان سئو در دنیا برای ایجاد تغییراتی موثر در وب سایت ارائه شده است، را برای شما بررسی می کنیم.

وب سایت را برای موبایل به بهترین شکل بهینه سازی کنید

سال هاست که مبحث موبایل فرندلی برای گوگل اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده است. به همین دلیل گوگل برای وب سایت هایی که به این جریان یعنی ریسپانسیو بودن وبسایت خود اهمیت می دهند، امتیازات خاصی در نظر میگیرد. بکارگیری موبایل و جستجو در دنیای نت با این دستگاه بیش از قبل رونق پیدا کرده است. از این رو شما باید به تکنیک های مهم ریسپانسیو بودن صفحات سایت که زیرمجموعه بهینه سازی سورس سایت می باشد، توجه خاصی داشته باشد.

بهبود سئو سایت
بهبود سئو سایت

سرعت سایت را به بهترین نحو بهینه سازی کنید!

بر اساس بررسی های صورت گرفته، سرعت سایت در صورتی برای کاربران مفید است، یک استاندارد خاص دارد. اگر سرعت سایت از استاندارد مشخص خود کمتر باشد، وب سایت با بهترین محتوا و خدمات و محصولات، اصلا برای کاربر جالب نخواهد داشت. ابزارهایی برای تست سرعت وب سایت وجود دارد که با دادن آدرس وبسایت در Address Bar آن، درمی یابید که سرعت سایت تا چه حد دارای استاندارد ممکن است و چه عواملی در کدهای سورس و بخش های مختلف وبسایت، باعث کاهش سرعت سایت می شود. دوتا از مهم ترین ابزار تست سرعت وب سایت در دنیای دیجیتال عبارت اند از:

  1. page speed insight
  2. GTmetrix

نکته بسیار مهم: طراحی ریسپانسیو و سرعت وبسایت اساسی ترین فاکتورها در بهینه سازی سورس سایت می باشد.

تولید محتوا اصلی ترین عامل جذب کاربر

این محتوایی که ما برای شما ایجاد کرده ایم، اگر شما را جذب سئو سایت کند، یعنی به اندازه ای با کیفیت بوده است که شما را مجاب به بکارگیری خدماتی که ارائه کرده ایم، کند. این راحت ترین راهی بود برای نشان دادن اینکه تولید محتوا چقدر می تواند برای شما مفید و مهم باشد. امروزه سایت های زیادی مثل نیوسئو فقط با تولید محتوا، کاربران زیادی را به سمت خود کشانده اند. در ادامه نتیجه های تولید محتوا با کیفیت را برای شما لیست کرده ایم:

  1. افزایش فوق العاده بازدید وبسایت
  2. افزایش بی نظیر فروش محصولات و خدمات وبسایت
  3. افزایش فاکتور Time on site و page view که برای گوگل اهمیت بالایی دارد
  4. و …

دوره های آموزش سئو وب سایت نیوسئو در این باره توضیحاتی را برای شما داده است:

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

بهبود سئو سایت
بهبود سئو سایت

ایجاد استراتژی کارساز برای لینک سازی داخلی

اگر لینک سازی داخلی با ترفندهای خاص خود و با توجه به نکات کاربردی آن انجام بگیرد، برای شما نتایج خوبی خواهد داشت. یک استراتژی لینک سازی داخلی به صورت کاملا تکنیکی باید با توجه به اهمیت صفحات وبسایت و در نظر گرفتن پربازده ترین صفحه وبسایت صورت بگیرد. لینک سازی داخلی باعث ایجاد ارتباط بین صفحات سایت می شود. این ارتباط باید به گونه ای باشد که کاربران بهترین دسترسی را به صفحات وب سایت داشته باشند.

انتخاب تخصصی و حرفه ای کلمات کلیدی سایت

انتخاب تخصصی کلمات کلیدی بر تمام بخش های مختلف بهینه سازی سایت علی الخصوص محتوا تاثیر می گذارد. به همین جهت آموزش تولید محتوا اهمیت زیادی این روزها پیدا کرده است. اگر کلمه کلیدی به درستی انتخاب شود، سئو سایت شما به صورت اصولی تر انجام خواهد گرفت. چون اصل و اساس سئو سایت بر پایه نوع کلمه کلیدی شماست.

آیا همین راهکارها برای متحول ساختن کسب و کار کافیست؟

این ترفندها یا هر ترفند دیگری اگر به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند صورت نگیرد، قطعا بازدهی زیادی برای شما به همراه خواهد داشت. شما ناب ترین رویاهایتان را با این ترفندها می توانید رقم بزنید. سئو سایت یک ابزار برای تحقق هدف شماست.

.

پایان رپورتاژ آگهی

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر