;
coinex

بهترین کلاس زبان آنلاین کدام است‌ ؛ آشنایی با بهترین آموزشگاه های آموزش زبان آنلاین

وضعیت کرونایی، رونق خاصی به کلاس های آموزش آنلاین داده است. خوشبختانه آموزش آنلاین زبان نیز قابل پیگیری است. اما بهترین کلاس زبان آنلاین کدام است؟

تقریبا از سال 2010، با رشد کیفیت و سرعت اینترنت، و همچنین پیشرفت روش های آموزشی، بسیاری از مراکز شروع به برگزاری دوره های آنلاین کرده و حتی دانشگاه ها و کالج های آنلاین نیز متعدد شدند. دوره های آموزش آنلاین زبان نیز مستثنی نیستند.

این روند تقریبا از سال 2015 در ایران نیز گسترش یافت و امروز، تقریبا پلتفرم های آموزش آنلاین زبان بسیاری در حال فعالیت هستند. این وبسایت ها یا آموزشگاه های زبان آنلاین، تمام دوره های کلاس زبان آنلاین، مکالمه، دوره های تخصصی مثل آمادگی آیلتس، PTE، زبان های دیگر مثل فرانسوی و حتی ترکی استانبولی را به صورت آنلاین و غیرحضوری آموزش می دهند.

بعضی دوره های آنلاین زبان، به صورت وبیناری بوده و عین کلاس حضوری سر زمان مشخصی با حضور استاد زبان و زبان آموز تشکیل می شوند. بعضی دوره های نرم افزاری تعاملی (interactive) بوده اما زمان خاصی ندارد و زبان آموز باید در بخش هایی جواب دهد (کلیک کند، تایپ کند، …) تا آموزش ادامه پیدا کند.

بعضی دیگر نیز ویدیوهای آموزشی بوده که زبان آموز تماشا می کند و بعد تمرین هایی به او داده می شود تا انجام داده و تحویل دهد. دسته دیگری از این وبسایت ها، هیچ دوره ای برگزار نمی کنند و فقط آموزش آنلاین دارند؛ یعنی چندین بسته آموزشی مثل گرامر انگلیسی دارند و به فروش می رسانند.

بهترین کلاس زبان آنلاین کدام است

در کنار دوره های Online زبان، کلاس های خصوصی آنلاین به صورت Live و با استفاده از اپلیکیشن هایی مثل Skype یا WhatsApp نیز برای رفع اشکال و اهداف خاص نیز برگزار می شوند.

دوره های لایو جدیدی نیز روی پلتفرم های کنفرانسی بوده و روز به روز در حال گسترش هستند. این پلتفرم های آموزش آنلاین معمولا از پلتفرم Adobe Connect استفاده می کنند.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین

پکیج های پشتیبانی نیز شکل دیگر خدمات وبسایت های آموزش مجازی زبان است. مثلا، در دوره آنلاین رایتینگ آیلتس، متقاضی آیلتس پس از و در حین گذراندن دوره، نیاز دارد چند رایتینگ بنویسد و برایش تصحیح شود. به همین دلیل، این پلتفرم ها باید دارای سرویس تصحیح رایتینگ آیلتس به عنوان پشتیبانی این دوره باشند.

اخیرا، به خاطر شیوع ویروس کرونا، کلاس ها و دوره های آنلاین زبان و آیلتس بسیار متداول شده و تقریبا اکثر آموزشگاه ها به سمت برگزاری دوره های آنلاین رفته اند.

در همین راستا قصد داریم در این مطلب علاوه بر معرفی بهترین کلاس زبان آنلاین در ایران به پاسخ سوالاتی از قبیل : بهترین کلاس آنلاین زبان انگلیسی کدام است؟‌ بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی کدام است؟ بهترین موسسه زبان انلاین چیست؟ بپردازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

درباره آموزش زبان به مقالات زیر نیز می توانید مراجعه کنید:

آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو

دانشگاهها و موسسات آموزشی، بسیاری از دوره های آموزشی خصوصاً کلاس های پرطرفدار و کاربردی خود را بصورت مجازی یا آنلاین به علاقه مندان در همه جای دنیا پیشنهاد میدهند.

از مزایای شرکت در این کلاس ها فراگیر بودن، عدم صرف هزینه گزاف جهت ایاب و ذهاب و یا اقامت، و امکان دسترسی راحت و شرکت در کلاس درس در محل کار و یا منزل و تنها از طریق اینترنت و یک کامپیوتر می باشد. با شرکت در کلاس های آنلاین، زبان آموز دیگر نیازی به اتلاف وقت در مسیر کلاس ها و ترافیک شهری ندارد.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین

از سوی دیگر، با افزایش مشغله ی کاریِ افراد در جوامع بزرگ شهری، اقبالِ عمومی جهت شرکت در کلاسهای آنلاین طی سالهای اخیر رو به افزایش بوده است. از اینرو بسیاری از افراد با توجه مشغله کاری خود طی روز، تمایل به شرکت در کلاسهای آموزشی و کسبِ مهارتهای زبانی بصورت آنلاین را دارند.

به عنوان موسسه ی آموزشی پیشرو در ایران، سالهاست که دیاکو خدمات آموزشی خود را بصورت آنلاین ارائه می دهد. کلاس های آنلاینِ دیاکو برای آن دسته از علاقه مندان به یادگیری زبان طراحی شده که به دلایل مختلف اعم از دوری مسافت تا محل موسسه، عدم تطابق وقت با برنامه های موسسه با توجه به شرایط خاص کاری، مشغله زیاد کاری و … توانایی شرکت در کلاس های آموزشی بصورت حضوری را ندارند.

آموزشگاه ایران کمبریج از بهترین کلاس های آنلاین زبان

آموزشگاه زبان ایران کمبریج با بهره مندی از سخت افزار و پلت فرم بسیار جذابی در حال ارایه دوره های آموزش آنلاین زبان میباشد. این مرکز با بهره مندی از امکانات بسیار ایده ال و همکاری با کادری بسیار حرفه ای و آشنا بر تکنیک های آموزش آنلاین و همچنین دارا بودن سابقه بیش از ۴ سال ارایه دوره های آنلاین ، بهترین کلاس آنلاین را برای تمامی زبان های خارجی ارایه مینماید.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین
  • این موسسه کاملا باسابقه است و کاملا باکیفیت آموزش می دهد
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و تست های برگزاری فوق العاده منظم است
  • همه مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه را داراست

این مرکز فوق تخصصی آموزش زبان در حال حاضر با سه شعبه در حال فعالیت است و باتوجه به عملکرد بسیار خوبی که در این سالها داشته است ، توانسته توجه بسیاری از علاقمندان را نه تنها در ایران بلکه درسراسر دنیا بخود جلب نماید.

بیشتر بخوانید:

کلاس های آنلاین موسسه ماهان

قطعا بهترین موسسه از نظر ما در زمینه آموزش غیرحضوری زبان عمومی (از پایه یا از سطح متوسط) همین موسسه ماهان است. به طور کاملا تخصصی در زمینه آموزش مجازی زبان انگلیسی کار می کند و کلاسهای این موسسه نیاز به هیچ کتاب یا حضور در موسسه نمی باشد. هزینه کلاس ها قابل قبول است و هر چند اساتید بهترین نیستند ولی نسبت به هزینه ای که می کنید کاملا قابل قبول است.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین
  • این موسسه تازه کار است ولی کاملا باکیفیت آموزش می دهد
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و تست های برگزاری فوق العاده منظم است
  • همه مجوزهای لازم از سازمانهای مربوطه را داراست
  • این موسسه را فقط برای زبان عمومی پیشنهاد می کنیم

کلاس های آنلاین موسسه هیراد

هیراد کلاسهای آموزش آنلاین را برای همه سنین برگزار می کند. با همکاری دانشکده مجازی علوم پزشکی تهران دوره های مجازی آموزش زبان انگلیسی را تقریبا بصورت کامل آموزش می دهد. اگر دانشجو یا نوجوان هستید پیشنهاد می کنیم از این کلاسها استفاده نمایید. هر چند برای سنین کودکان یا برای آزمونهای تافل و آیلتس پیشنهاد نمی شود:

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و آزمون ها در حد متوسط و قابل قبول است
  • این موسسه را فقط برای زبان عمومی پیشنهاد می کنیم (برای بزرگسالان)
  • اساتید عالی نیستند ولی قابل قبول می باشند

بیشتر بخوانید:

موسسه آموزشی آفاق

موسسه آموزشی فرهنگی آفاق مجموعه ای پیشرو در حوزه آموزش زبان انگلیسی است که از سال 1386 شمسی فعالیت خود را با نام و برند “آفاق” در شهر تهران آغاز کرد.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین

از بدو شروع فعالیت، این موسسه در جهت ارائه خدمات آموزشی نوین و با کیفیت ٬سیستم آموزشی خود را هم راستا با “آکسفورد آکادمی” و انتشارات یورک (ناشر تخصصی کتب آموزش زبان )هماهنگ و شبیه سازی نمود. امروزه موسسه زبان آفاق با 18 شعبه در مناطق مختلف استان تهران به فعالیت خود ادامه می دهد و پذیرای زبان آموزان مشتاق و علاقه مند میباشد.

کلاس های آنلاین مجید نجفی

اگر می خواهید زبان انگلیسی را از پایه و ابتدا شروع کنید پیشنهاد می کنیم کلاسهای مجازی مجید نجفی را هم مدنظر داشته باشید. نه تنها هزینه کلاسها عالی ست بلکه کاملا منعطف با برنامه شما در نظر گرفته شده است. تنها چیزی که نیاز دارید یک کامپیوتر و یک خط اینترنت است. این کلاسها را فقط برای افراد مبتدی توصیه می کنیم و برای آزمونهای آیلتس و تافل پیشنهاد نمی شود.

بهترین کلاس زبان آنلاین
بهترین کلاس زبان آنلاین
  • دارای ۱۰ سال سابقه تدریس در زمینه زبان عمومی
  • هزینه کلاس ها عالی ست
  • پشتیبانی و تست ها کاملا منظم و قابل قبول نیست
  • برنامه ها کاملا منعطف با برنامه کاری شماست

بیشتر بخوانید:

کلاس های آنلاین موسسه ایران اروپا

ایران اروپا در زمینه آموزش های آنلاین زبان عمومی یکی از موسسات قدرتمند است. در دوره‌ های آموزش آنلاین زبان انگلیسی این موسسه، تمرکز بر تدریس هر ۴ مهارت اصلی صحبت کردن، گوش کردن، خواندن و نوشتن است. کلاس‌های آنلاین به صورت کاملا Interactive هستند و هیچ محدودیتی برای استادان و زبان آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل‌های صوتی و تصویری و … به وجود نخواهند آورد.

بهترین کلاس های آنلاین زبان
بهترین کلاس های آنلاین زبان
  • اساتید عالی در زمینه آموزش عمومی زبان انگلیسی
  • هزینه کلاس ها کمی بالاتر از سایر موسسات
  • آزمون ها بصورت تقریبا منظم برگزار می شود
  • کیفیت برگزاری کلاسهای آنلاین کاملا قابل قبول است.

موسسه اکسیر آیلتس

به نظر ما بهترین موسسه در زمینه آموزش مجازی (غیر حضوری) آیلتس همین اکسیر آیلتس است. نه تنها از اساتید مجرب آیلتس بهره می برد بلکه کارش به طور اختصاصی برای آیلتس است و کلاس های آن با توجه به برنامه شما کاملا منعطف می باشد. جزوه اختصاصی اساتید برای تان به همراه دی وی دی ارسال می شود و با همه تکنیک های آیلتس آشنا میشوید:

بهترین کلاس های آنلاین زبان
بهترین کلاس های آنلاین زبان
  • بهترین اساتید آموزش آنلاین آیلتس
  • دارای جزوه و متریال های اختصاصی
  • قیمت ها کمی بالاتر از موسسات دیگر
  • تست منظم زبان آموز
  • پشتیبانی عالی کلاس ها

موسسه زبان زنگنه

یکی از بهترین و شاید بهترین موسسه ای که کلاس های آموزش مجازی (غیر حضوری) آزمون تافل و جی آر ای را برگزار می کند این موسسه است. از اساتید کارکشته ای بهره می برد و ضمنا می توانید با توجه به مشغله کاری و برنامه کاری تان، سرعت کلاسها را با خود تنظیم کنید.

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی
بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی

در موسسه زنگنه محتوای آموزشی از قبیل فیلمهای آموزشی انحصاری زنگنه، فایلهای پاور پوینت، آزمونهای آزمایشی تافل، مقالات و کتابهای الکترونیکی مورد نیاز سیلابس درسی به همراه نقشه راه آزمون تافل بر اساس جلسات آموزشی مدون و آزمونهای آنلاین MOCK در آن پیش بینی شده است.

  • بهترین اساتید در زمینه تافل و جی آر ای
  • ارائه متریال های مکمل یادگیری رایگان
  • قیمت ها کاملا منصفانه نسبت به کیفیت تدریس
  • برگزاری تست های منظم
  • پشتیبانی کاملا قابل قبول

بیشتر بخوانید:

آموزشگاه زبان آریانپور

به جرات می توان گفت آموزشگاه زبان آریانپور بیش از دو دهه تجربه یکی از بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در این زمینه به شمار می رود. این آموزشگاه با برگزاری دوره های آموزش کسب و کار و دوره های معتبر زبان انگلیسی از قبیل تافل و آیلتس توانسته است به یکی از معتبرترین آموزشگاه های موجود در سطح کشور تبدیل شود.

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی
بهترین موسسه زبان انلاین

همچنین سایر بخش های این آموزشگاه از قبیل آموزش مدرسین، مکالمه گروهی و نیز کارگاه های مجازی نیز بیشتر بر اهمیت و اعتبار آموزشگاه زبان ایرانپور افزوده است. دوره های آموزش آنلاین و خدمات مربوطه نیز در این آموزشگاه در بهترین کیفیت ممکن برگزار می شود.

آموزشگاه زبان قطب راوندی

بخش آموزش مجازی زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ترکی استانبولی (آموزش از راه دور) موسسه علامه قطب راوندی، با هدف آموزش زبانهای خارجی به افرادی که در نقاط مختلف کشور عزیزمان و یا سایر نقاط دنیا زندگی می کنند شکل گرفته است.

امروزه استفاده از اینترنت و شبکه های مجازی طرفداران زیادی دارد. بنابراین تصمیم گرفته شد تا بخش آموزش مجازی، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز نماید. در این بخش تمام جوانب، مانند نظم در تشکیل کلاس و جدیدترین متدهای آموزش زبان، در نظر قرار گرفته است.

بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی
بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی

این سیستم، علاوه بر داشتن محیطی جذاب، برای استاد و زبان آموز؛ از مزایایی چون امکان دریافت صدا و تصویر استاد به طور کاملا واضح، امکان شرکت در بحث ها به صورت گروهی و خصوصی، پرسش و پاسخ، دریافت نمونه سوالات و برگزاری امتحان مجازی زبان و همچنین، صرفه جویی در هزینه ها در کنار بهره مندی از اساتید مجرب و با تجربه، از برجسته ترین مزایای استفاده از آموزش مجازی زبان در این موسسه می باشد.

عنصری که بخش مجازی این موسسه را از دیگر موسسات متمایز می کند، آموزش گام به گام زبان های خارجی و همچنین پاسخ سوالات زبان آموزان از طرف استاد، در خارج از زمان کلاس و در کوتاهترین ترین زمان ممکن می باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین کلاس زبان آنلاین , بهترین آموزشگاه آنلاین زبان انگلیسی و بهترین موسسه آموزش زبان انلاین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر