;
coinex

نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید منتشر شد

بالاخره و بعد از مدت ها مالکان کلاب هاوس از ارائه نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید خبر دادند. در ادامه با بررسی این خبر با ما همراه باشید.

چند ماهی هست که اپلیکیشن پیامرسان صوتی کلاب هاوس عموم اخبار رایج حوزه اپلیکیشن ها و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص داده است و مخاطبان انتظار نسخه اندروید این شبکه احتماعی را می کشند چراکه این سرویس تنها مختص کاربران iOS بوده است.

در این مدت که کلاب هاوس عرضه شده بود، بسیاری از کاربران و مخاطبان مشتاقانه به دنبال دانلود کلاب هاوس اندروید بودند و البته برخی نسخه های غیررسمی کلاب هاوس نظیر کلاب هاوز برای کاربران ارائه شد.

نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید منتشر شد

مالکان کلاب هاوس اخیرا در اطلاعیه ای از انتشار محدود نسخه بتای کلاب هاوس برای اندروید خبر داده اند. فعلا به طور دقیق نمی دانیم که کلاب هاوس برای اندروید به طور گسترده جه زمانی منتشر خواهد شد.

در اوایل سال جاری میلادی شبکه اجتماعی کلاب هاوس که در حال حاضر تنها برای آی او اس در دسترس است، اعلام کرد که با استخدام یک برنامه نویس، در حال توسعه نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید است. در حال حاضر اما بتای اندروید کلاب هاوس به طور محدود در دسترس برخی کاربران قرار گرفته است.

نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس منتشر شد

هنوز البته تاریخ دقیقی برای انتشار گسترده نسخه اندروید کلاب هاوس مشخص نشده است اما کلاب هاوس اعلام کرده که نسخه بتا این سرویس در هفته های آتی در دسترس افراد بیشتری قرار خواهد گرفت.

شماری از مهمترین رقبای کلاب هاوس در این مدت یعنی توییتر، تلگرام و فیسبوک با ارائه ابزارهای اختصاصی خود نظیر توییتر اسپیس، ویس چت و البته هاتلاین از همین حالا رقابت جدی برای گرفتن بازار کلاب هاوس را آغاز کرده اند. به علاوه بر نظر می رسد که حتی سرویس هایی چون لینکدین و اسپاتیفای نیز برنامه هایی برای ارائه قابلیت مشابه به کلاب هاوس دارند.

با درنظر گرفتن تعداد بسیار زیاد رقبای کلاب هاوس، احتمالا تا پیش از عرضه‌ گسترده‌ نسخه‌ اندروید پایدار این شبکه‌ اجتماعی شاهد انتشار شماری از رقبای جدید کلاب هاوس خواهیم بود. رقابت بر سر شبکه‌ های اجتماعی با محوریت صوت وارد مرحله‌ی جدیدی شده است.

بیشتر بخوانید:

کلاب هاوس با شماره ایران

کسب درآمد از کلاب هاوس

آیا همچنان محدودیت ها برقرار خواهد بود؟

شاید حالا که نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید منتشر شده است شاید برای تان سوال باشد که آیا همچنان محدودیت های کلاب هاوس مانند دعوتنامه کلاب هاوس یا سخت گیری های اعمال شده برای ساخت کلاب یا ایجاد روم در کلاب هاوس همچنان برقرار خواهد بود یا خیر.

در پاسخ باید گفت که بله همچنان این سرویس که تا چندی پیش انحصارا برای کاربران iOS در دسترس بود با محدودیت های دعوتنامه و ابزارهایش ارائه می شود.

همچنان شما برای عضویت در کلاب هاوس باید به فکر دریافت دعوتنامه از اعضای حاضر در اپلیکیشن باشید. هر کاربر جدید تنها دو دعوتنامه دارد و بعد از استفاده از قابلیت های اپلیکیشن، به تدریج دعوتنامه های بیشتری به او اختصاص داده می شود. در صورتی که دعوتنامه نداشته باشیدف می توانید با طی کردن مراحل ثبت نام، نام کاربری خود را در این سرویس ثبت کنید.

در صورتی که یکی از دوستان شما شماره تلفن شما را در لیست تماس های خود داشته باشد و در این سرویس یک دعوتنامه داشته باشد به شیوه ای که در آموزش کار با کلاب هاوس گفته بودیم می تواند دعوت نامه کلاب هاوس را برایتان ارسال کند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین فالوور کلاب هاوس

حل مشکل دعوتنامه کلاب هاوس

کلاب هاوس چرا معروف شده است؟

علت موفقیت این پیامرسان صوتی که با ایده ای نسبتا بدیع ایجاد شده است را در همین بداعت و البته حضور چهره های شاخص و سلبریتی های مشهور ذکر کرده اند.

نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس منتشر شد

البته ما در نقد کلاب هاوس گفته بودیم که بحث بداعت کمی پیچیده است و اگر در نظر داشته باشیم که سرویس های چون دیسکورد از مدتی پیش از حضور کلاب هاوس، قابلیت گفتگو و چت صوتی را ارائه داده بودند باید اذعان کرد که این موضوع از حیز انتفاع ساقط می شود.

اما در مورد بحث دیگر یعنی چهره های شاخص دنیای فناوری و سلبریتی ها شناخته شده، طبیعتا باید به تاثیر حضور این افراد و نام آن ها در کنار کلاب هاوس اذعان داشت.

درواقع موج انفجاری محبوبیت کلاب هاوس در درجه اول با شنیده شدن نام ایلان ماسک، بیل گیتس، مارک زاکربرگ، جرد لتو، کوین هارت و افراد مشهوری دیگری مانند این ها ایجاد شد و تمایل عده زیادی از افراد به حضور در این سرویس نوظهور را به دنبال آورد. موضوعی که بازار سیاه خرید دعوتنامه کلاب هاوس و البته جستجو برای کد دعوت رایگان کلاب هاوس را ایجاد کرد.

این شبکه اجتماعی در مارس 2020 مقارن با اسفند ماه 98 در ایالات متحده راه اندازی شد. البته در ابتدا یک سرویس نوظهور به جامعه کوچک و محدودی از سرمایه گذاران خطر پذیر اختصاص داشت. اما به تدریج استارتاپ ها، سرمایه گذاران و فعالان دنیای تکنولوژی نیز جلب سرویس جدید شدند و با تشکیل اتاق های گفتگو به بحث در موضوعات گوناگون مشغول شدند.

در ابتدای امر اندرسن هوروویتز 12 میلیون دلار در این شبکه اجتماعی سرمایه گذاری کرد و به سرعت ارزش این شبکه نوظور که تنها 1500 کاربر داشت به بیش از 100 میلیون دلار رسید.

هنگامی که وارد این سرویس شوید، با صفحه ای از اتاق ها در موضوعات و مباحث گوناگون مواجه خواهید شد. از ورزش و سرگرمی گرفته تا فناوری و کسب و کار و کلاس های آموزشی گوناگون.

بنابراین باید گفت که بسته به علاقه خود می توانید به هر یک از این موضوعات و مباحث که علاقه مند باشی دسترسی خواهید داشت. هرچه مباحثی مرتبط با علایق و تخصص خود را دنبال کنید، اتاق ها و پیشنهادات بهتری دریافت خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نسخه بتا اپلیکیشن کلاب هاوس اندروید چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بشدت منتظر این برنامه برای ویندوز و اندروید هستم.

    پاسخ