coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020 [+ساعت پخش]

در این نوشتار به پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020 خواهیم پرداخت که مطمئنا از بازی‌های موردانتظار فوتبال بازان است. این بازی را از دست ندهید.

رقابت های یورو 2020 گرچه به علت شیوع کرونا با تقریبا یکسال تاخیر در سال 2021 پیگیری می شود، اما بنا به تشخیص یوفا همچنان با نام یورو 2020 مطرح می شود.
این رقابت ها در دور گروهی خود مسابقات هیجان انگیز و جذابی را همراه داشت و حال در اواخر ماه ژوئن مرحله حذفی این بازی ها در حال پیگیری است.
دیشب و در اولین بازی های دور حذفی، دانمارک در دیداری یک طرفه و با نمایشی خیره کننده به برتری 4 بر 0 مقابل ولز دست یافت. بازی که انتظار می رفت بازی حساس و نزدیکی باشد.

پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020 [+ساعت پخش]

در دیگر دیدار شب گذشته، ایتالیا و اتریش از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف هم رفتند. در دیداری که به نظر بازی یک طرفه و از پیش تعیین شده ای می رسید، کار ایتالیا در طول 90 دقیقه گره خورد. گل دقایق پایانی اتریش مردود اعلام شد تا بازی به وقت های اضافه برود. در وقت های اضافه اما ایتالیا با گل های کیه زا و پسینا دو بر صفر جلو افتاد و گل دقایق پایانی اتریش هن دردی از این تیم دوا نکرد تا ایتالیا به جمع 8 تیم پایانی صعود کند. امشب اما یورو 2020 میزبان دو جدال حساس است.

اسپانیا و کرواسی در بازی مهمی رویاروی هم می شوند. این بازی از چند جهت حائز توجه است. هر دو تیم ستارگان موفق و مهمی دارند و افت مدت اخیر کرواسی و اسپانیا حکایت از بازی نزدیکی دارد. از طرفی برنده این بازی رقیب پیروز بازی فرانسه سوئیس است که به گمان بسیاری بی برو برگرد فرانسه خواهد بود. دو تیم در مرحله گروهی عملکرد نسبتا مشابهی داشتند و هر دو در گروه خود دوم شدند.

پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020
پخش زنده بازی اسپانیا کرواسی یورو 2020 امروز [+ساعت پخش] / ساعت پخش بازی اسپانیا کرواسی یورو 2020
اسپانیا دور گروهی را با تساوی بدون گل مقابل سوئد آغاز کرد و در ادامه مقابل لواندوفسکی و یارانش در لهستان متوقف شد. اوضاع برای ماتادورها چندان خوشایند نبود اما در بازی آخر این تیم با 5 گل اسلواکی را بدرقه کرد تا با 5 امتیاز از 3 بازی و به عنوان تیم دوم بعد از سوئد جواز حضور در مرحله بعد را بگیرد.

در طرف دیگر اما کرواسی رقابت ها را با شکست یک بر صفر مقابل انگلستان قدرتمند آغاز کرد. این تیم در ادامه مقابل جمهوری چک متوقف شد و در نهایت در دیداری حساس و حماسی در گلاسکو، با درخشش کاپیتان مودریچ سه بر یک تیم ملی اسکاتلند را شکست داد و به عنوان تیم دوم بعد از انگلستان به دور حذفی راه یافت.
این بازی راس ساعت 20:30 دقیقه به وقت تهران و به قضاوت جونیت چاکر، داور شناخته شده ترک در ورزشگاه کراکن برگزار خواهد شد. در دیگر دیدار امشب نیز دو تیم فرانسه و سوئیس به مصاف هم خواهند رفت.

لینک پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020

پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020
پخش زنده بازی اسپانیا کرواسی یورو 2020 امروز  [+ساعت پخش] / ساعت پخش بازی اسپانیا کرواسی یورو 2020
برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی اسپانیا کرواسی امروز از BBCiPlayer شبکه BBC One

(برای استفاده از لینک بی.بی.سی آی‌پلیر آی.پی خود را به بریتانیا تغییر دهید.)

پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی اسپانیا کرواسی یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

 

اگر شرایط پخش زنده ندارید، می‌توانید به کانال تلگرام فوتفان آنلاین با آیدی @FootFunOnline بروید و گزارش لحظه‌ای بازی را به همراه ویدیوی گل‌ها دنبال کنید.

.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی امروز اسپانیا کرواسی یورو 2020 چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر