coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

طرفداران استقلال قطعا قصد ندارند بازی امروز تیم محبوب خود را از دست بدهند. اما پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر را چگونه باید تماشا کرد؟

در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران دو تیم استقلال تهران و آلومینیوم اراک در اراک به مصاف هم خواهند رفت. آلومینیوم رده پنجمی با 36 امتیاز در اندیشه تحکیم موقعیت خود و صعود به بخش کسب سهمیه است و استقلال رده سومی به کاهش فاصله با سپاهان، تیم جدول می اندیشد.

دو تیم از ساعت 19:50 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف هم خواهند رفت. جایی که تنها باخت قهرمان 4 سال گذشته لیگ و صدرنشین فعلی یعنی پرسپولیس در لیگ بیستم رقم خورده است. آلومینیوم که بازی رفت را 2 بر 0 در تهران واگذار کرده است حال در نبرد کسب سهمیه میزبان تیم این روزها پرانگیزه استقلال است.

پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]

آلومینیوم اراک در فصل اول حضور خود در لیگ برتر فوق العاده عمل کرده است. اگرچه دو بازی اول این تیم با باخت مقابل نساجی و سپاهان همراه بود، اما به تدریج تیم اراکی با سرمربیگری رسول خطیبی فرم خوبی به خود گرفت و ورزشگاه اختصاصی این تیم در اراک به باتلاقی برای تیم های حریف بدل شد. اولین پیروزی نماینده اراک در لیگ برتر به هفته پنجم و پیروزی 4 بر 1 مقابل ماشین سازی تبریز رقم خورد و در ادامه آلومینیوم تازه صعود کرده به شگفتی ساز لیگ بدل شد.

از جمله نتایج خوبی که تیم اراکی کسب کرده است می توان به پیروزی بر پرسپولیس و تراکتورسازی و متوقف کردن فولاد در دو بازی رفت و برگشت اشاره کرد. تیم اراکی تا به این جای فصل از 24 بازی 36 امتیاز کسب کرده و در موقعیت خوبی قرار دارد و نتایج بهتری نسبت به تیم هایی به مراتب گران قیمت تر و پر مهره تر نظیر تراکتورسازی تبریز، فولاد خوزستان و یا حتی صنعت نفت آبادان کسب کرده است.

پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر 1400 [+ساعت پخش و نتیجه]
پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر / ساعت پخش استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر / نتیجه بازی استقلال آلومینیوم اراک
در سوی دیگر میدان، استقلال تهران که حالا چند سالی هست روندی پر فراز و نشیب و نسبتا ناموفق در عرصه های مختلف داشته است حضور دارد. استقلال در سالیان اخیر اگرچه با بداقبالی موفق به کسب عناوین قهرمانی نشده است، اما همواره در شمار 3 تیم برتر لیگ و تنها رقیب پرسپولیس بوده است. این تیم حال با وجود مشکلات عدیده مالی ومدیریتی، این روزها با سرمربیگری فرهاد مجیدی نتایج خوبی کسب کرده است و به نظر وضعیت خوب تیم در بازی مقابل آلومینیوم نیز ادامه خواهد داشت. در صورت کسب سه امتیاز این بازی، استقلال 43 امتیازی به فاصله سه امتیازی تیم دوم جدول یعنی سپاهان می رسد و در جدال رودرروی هفته آخر می تواند به کسب رده دوم نیز امیدوار باشد.

لینک پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 9 تیر 1400

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک از شبکه سوم سیما

پخش زنده بازی استقلال و آلومینیوم اراک از تلوبیون (Telewebion)

 

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص نتیجه بازی و پخش زنده بازی امروز استقلال آلومینیوم اراک 10 تیر چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر