coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 – Brazil Peru Copa America 2021 live

در این نوشتار به پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این بازی تا پایان با ما باشید.

در یکی از حساس ترین و مهم ترین دیدارهای کوپا آمریکا 2021، امروز و از ساعت 3:30 بامداد به وقت تهران، دو تیم برزیل و پرو در ورزشگاه المپیک نیلتون سانتوس شهر ریودوژانیرو به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا تکلیف یکی از فینالیست های این تورنمنت حساس مشخص شود.

طبعا فوتبال دوستان بسیاری هستند که در حاشیه مسابقات یورو 2020 و با وجود هیجان و جذابیت آن بازی ها، تا پاسی از شب برای تماشای بازی های کوپا آمریکا بیدار خواهند ماند. اما برای تماشای پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 چه راه هایی داریم؟ با ما باشید!

پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021

Brazil Peru Copa America 2021 live

رقابت های کوپا امریکا 2021 در دو گروه 5 تیمی با 4 صعودکننده از هر گروه برگزار می شود. دو تیم برزیل و پرو در مرحله گروهی رقابت ها و در گروه 2 با هم همگروه بودند و در نهایت نیز، برزیل با 10 امتیاز، حاصل از 3 پیروزی و 1 تساوی به عنوان تیم اول و پرو با 7 امتیاز حاصل از 2 برد، 1 تساوی و تنها 1 شکست به عنوان تیم دوم به مرحله یک چهارم صعود کردند.

برزیل در گام اول با 3 گل از ونزوئلا میزبانی کرد و در بازی دوم همین تیم پرو، یعنی رقیب نیمه نهایی خود را با 4 گل در هم کوبید. این تیم در ادامه با پیروزی 2 بر 1 مقابل کلمبیا و تساوی 1 بر 1 مقابل اکوادور به دور یک چهارم نهایی صعود کرد و با پیروزی 1 بر 0 مقابل شیلی حالا در نیمه نهایی حضور دارد.

پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021
پخش زنده بازی امروز برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 / ساعت پخش برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 / نتیجه بازی برزیل پرو امروز / Brazil Peru Copa America 2021 live

اما پرو، که اولین بازی خود در کوپا آمریکا 2021 را با شکست 4 بر 0 مقابل برزیل آغاز کرد، به خوبی خود را بازیابی کرده در ادامه رقابت های گروهی امتیازهای لازم را برای صعود به جمع 8 تیم گردآوری کرد.این تیم در بازی دوم خود، کلمبیا یکی از قدرتمندترین تیم های منطقه آمریکای جنوبی و رقیب آرژانتین در دیگر بازی نیمه نهایی امسال را با نتیجه 2 بر 1 مغلوب کرد. سپس مقابل اکوادور با نتیجه 2 بر 2 مساوی کرد و نهایتا با 1 گل ونزوئلا را برد تا به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کرده، رقیب پاراگوئه باشد.

بازی پرو و پاراگوئه اما در وقت های قانونی و اضافه برنده نداشت تا بازی بعد از تساوی 3 بر 3 به ضربات پنالتی کشیده شود و در ضربات پنالتی این پرو بود که به برتری 4 بر 3 دست یافت و به نیمه نهایی رسید.

پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021
پخش زنده بازی امروز برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 / ساعت پخش برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 / نتیجه بازی برزیل پرو امروز / Brazil Peru Copa America 2021 live

بررسی آمارها حکایت از برتری برزیلی ها در تاریخچه این بازی دارد. در 9 تقابل قبلی برزیل و پرو، 7 برد سهم برزیل و تنها 2 برد سهم پرو بوده است. حال باید دید آیا پرویی ها توان رقم زدن یک شگفتی بزرگ را دارند؟

دانستن این نکته نیز خالی از لطف نیست که پرو، فینالیست دور قبلی رقابت های کوپا آمریکاست که در سال 2019 برگزار شد و از قضا پرو فینال را هم به همین برزیل با نتیجه 3 بر 1 واگذار کرد. اما برای تماشای پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 با ما همراه باشید.

لینک پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021

Brazil Peru Copa America 2021 live

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی برزیل و پرو از بین اسپورت 1 – BeIN Sport 1 HD Live

پخش زنده بازی امروز برزیل و پرو از شبکه سوم سیما

 پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 از تلوبیون (Telewebion)

The last two links above only work by IR.Iran IP. You should use proper V.P.N

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی برزیل پرو کوپا آمریکا 2021 و Brazil Peru Copa America 2021 live چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر