coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 – England Italy Euro 2020 live

یورو 2020 به ایستگاه پایانی خود رسیده است. برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 در فینال یورو با ما تا پایان همراه باشید.

دو تیم پرشور و البته پرستاره ایتالیا و انگلیس امروز و برای تعیین قهرمان رقابت های یورو امروز و از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

مطابق با آنچه کارلو آنجلوتی سرمربی حال حاضر رئال مادرید که همان اوایل تورنمنت فینالیست شدن دو تیم را پیش بینی کرده بود، حال باید به تماشای پخش زنده بازی ایتالیا انگلیس یورو 2020 بنشینیم.

پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020

England Italy Euro 2020 live

در رقابت هایی که گرچه به علت شیوع کرونا با یک سال تعویق و در سال 2021 پیگیری شد، با تصمیم یوفا همچنان به نام یورو 2020 شناخته می شود، مسابقات جذاب و سراسر هیجان را شاهد بودیم. از فرانسه، پرتغال و بلژیک مدعی که عموم فوتبال دوستان احتمال قهرمانی یکی از آن ها را می دادند اما همگی به سادگی حذف شدند گرفته تا دانمارک و چک شگفت انگیز و البته اسپانیایی ک فراتر از انتظارات ظاهر شد.

رقابت های یورو 2020 در 6 گروه 4 تیمی و با شرط صعود 4 تیم از بهترین تیم های سوم آغاز به کار کرد. تورنمتی که در یکی از اولین بازی های آن کریستین اریکسن ستاره دانمارک در اولین بازی خودش در یورو 2020 تا لب مرگ رفت و برگشت! حال باید دید به قول انگلیسی جام به خانه فوتبال بر می گردد یا انطور که ایتالیایی ها مدعی هستند جام به رم باز می گردد! اجازه دهید پیش از این مسیر صعود دو تیم به فینال را با هم مرور کنیم.

هر دو تیم به عنوان صدرنشینان گروه های A و D پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند. ایتالیا با سه پیروزی مقابل ولز و سوییس و ترکیه و بدون گل خورده و انگلیس با پیروزی های یک بر صفر مقابل چک و کرواسی و توقف مقابل اسکاتلند با 7 امتیاز!

پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020
پخش زنده بازی امروز انگلیس ایتالیا یورو 2020 / ساعت پخش انگلیس ایتالیا یورو 2020 / نتیجه بازی انگلیس ایتالیا امروز / England Italy Euro 2020 live

ایتالیا در تک بازی یک هشتم نهایی مقابل اتریش تیم دوم گروه C قرار گرفت و واقعا به مشکل خورد. در بازی که در 90 دقیقه به لطف VAR و کمی چاشنی شانس، ایتالیا حذف نشد، بازی در وقت های اضافه با دو گل برای ایتالیا و یک گل در دقایق پایانی برای اتریش همراه بود.

در ادامه بلژیک ابرقدرت فوتبال اروپا با ستارگان پرشمار خود که دور گروهی را با اقتدار به پایان رسانده بود و بازی یک هشتم را مقابل پرتغال پیروز شده بود، رقیب ایتالیا شد. ایتالیا در یک بازی حساب شده و دقیق به خوبی ستارگان بلژیک را مهار کرد و با نتیجه2 بر 1 به مرحله نیمه نهایی رسید تا با اسپانیا رودرو شود. در این بازی حساس که در وقت های اضافه و قانونی تساوی 1 بر 1 را همراه داشت، در ضربات پنالتی و با درخشش دوناروما، ایتالیا نهایتا پیروز و فینالیست شد.

اما دیگر تیم فینال و درواقع میزبان بازی های نیمه نهایی و فینال یعنی انگلیس مسیر متفاوتی تا فینال داشت. انگلیس که با صعود به دور یک هشتم در طرف نسبتا ساده تر جدول بازی ها قرار گرفته بود در گام اول ژرمن ها را با دو گل شکست داد.

پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020
پخش زنده بازی امروز انگلیس ایتالیا یورو 2020 / ساعت پخش انگلیس ایتالیا یورو 2020 / نتیجه بازی انگلیس ایتالیا امروز / England Italy Euro 2020 live

در مرحله بعد، انگلستان موفق شد تا در ورزشگاه المپیک رم و با 4 گل اوکراین را در هم کوبد تا به نیمه نهایی را با دانمارک شگفتی ساز و دوست داشتنی برگزار کند. در این جدال جذاب و زیبا که در ویمبلی و با حضور 60 هزار تماشاگر برگزار شد، بازی را ابتدا دانمارکی ها خوب شروع کردند و با کاشته زیبای میکل دمسگارد در دقیقه 30 پیش افتادند. اما طولی نکشید که فشارهای انگلیس جواب داد و بعد از 10 دقیقه بازی با گل به خودی سیمون کیآیر به تساوی کشیده شد.

در شرایطی که بازی به وقت های اضافی کشیده شده بود در دقیقه آخر وقت های اضافه در حرکتی بحث برانگیز داور سرنگون شدن استرلینگ در محوطه جریمه را خطا تشخیص داد و به نفع انگلیس پنالتی اعلام کرد تا هری کین با گل خود حکم به صعود انگلستان به فینال بدهد. حال با تماشای پخش زنده بازی ایتالیا انگلیس یورو 2020 باید دید کدام تیم نهایتا قهرمان یورو خواهد بود. اما برای تماشای پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 با ما باشید.

لینک پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020

England Italy Euro 2020 live

برای تماشای این رقابت حساس می‌توانید از لینک‌های زیر کمک بگیرید:

پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 از بین اسپورت 1 – BeIN Sport 1 HD Live

پخش زنده بازی امروز انگلیس و ایتالیا از شبکه سوم سیما

 پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 از تلوبیون (Telewebion)

The last two links above only work by IR.Iran IP. You should use proper V.P.N

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده بازی انگلیس ایتالیا یورو 2020 و England Italy Euro 2020 live چیست؟ نظرات خود را در کامنت‌ها مطرح کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر