coinex
راهنمای خرید تکراتو

پخش زنده پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 [لوشامپیونه فرانسه]

دو تیم پی اس جی و تروا امشب در چارچوب هفته اول رقابت های لوشامپیونه به مصاف هم خواهند رفت. برای پخش زنده پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 با ما باشید.

دو تیم پی اس جی و تروا امشب و از ساعاتی دیگر در دومین روز از برگزاری بازی های هفته هفته اول لیگ برتر فرانسه به مصاف هم خواهند رفت. تیم پاریسی که دو فصل پیش با توماس توخل به فینال لیگ قهرمانان رسید، او را برکنار کرده، مربی سابق و موفق تاتنهام را به خدمت گرفته است.

پوچتینو فصل گذشته نتوانست آنچنان مطابق انتظارات عمل کند و نهایتا پس از سه فصل متوالی قهرمانی، جام را به تیم سرحال لیل تسلیم کرد. از سوی دیگر پی اس جی مقابل سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب شد تا اوضاع چندان جالب نباشد. اما برای پخش زنده بازی پی اس جی تروا با ما باشید. این بازی راس ساعت 23:30 به وقت ایران آغاز خواهد شد.

پخش زنده پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400

پاریس سنت ژرمن از فصل نقل و انتقالات به خوبی بهره برده است. پاریسی ها تا اینجای کار اشرف حکیمی، ستاره تونسی سابق اینتر که در قهرمانی فصل گذشته این تیم نقش به سزایی داشت را جذب کرده اند.

به علاوه و با وجود کیلور ناواس، پی اس جی جیانلوئیجی دوناروما را نیز از میلان به خدمت گرفته است. این تیم برای تقویت خط دفاعی نیز با جذب سرخیو راموس از رئال موفق عمل کرده است. علاوه بر این اگر اخبار پیوستن مسی به پی اس جی نیز به واقعیت بپیوندد، به واقع با تیمی کهکشانی و پرستاره طرف خواهیم بود. تیمی شاید مهار ناپذیر که حالا پوچتینو به خوبی می تواند فرصت اجرای برنامه های خاص خود برای آن را داشته باشد.

پخش زنده پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400
ساعت پخش پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 / ساعت شروع پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400

امروز تیم پاریسی با شمار زیادی از غایبان برابر تروا میزبان به میدان می رود. سرخیو راموس، خوان برنات، نیمار، مارکو وراتی، لئو پاردس، دیماریا، مارکینیوش و البته دوناروما غایبان پی اس جی هستند. این هفتمین تقابل دو تیم است و مطابق انتظار هر 6 تقابل قبلی به نفع پی اس جی به پایان رسیده است که در شمار آن ها یک پیروزی 9 بر 0 نیز به چشم می خورد. اما برای پخش زنده بازی پی اس جی تروا با ما باشید.

پخش زنده پاریس سنت ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 از اپلیکیشن rokkr

سرویس و اپلیکیشن روکر، مرجعی ایده آل برای استریم زنده مسابقات ورزشی و فیلم و سریال های روز دنیاست که برای تماشای بازی پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 کاربرد دارد. برای یادگیری کار با این سرویس و دسترسی به شبکه های بین اسپورت برای پخش زنده بازی پی اس جی امروز 16 مرداد از این لینک استفاده کنید.

پخش زنده پاریس سنت ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 از وب سایت FSL

راه مناسب دیگر برای تماشای بازی پاری سن ژرمن تروا استفاده از وب سایت جامع FSL است که بخش عمده ای از رقابت های فوتبال در لیگ های برتر اروپایی را پوشش می دهد. برای پخش زنده بازی پاری سن ژرمن امروز 16 مرداد و آموزش کار با این سایت از این لینک استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص پخش زنده پاری سن ژرمن تروا امروز 16 مرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر