coinex
راهنمای خرید تکراتو

3 هزار نفر واکسن کرونا تقلبی تزریق کرده اند

اخیرا اخباری مبنی بر رایج شدن انواع واکسن های تقلبی کرونا شایع شده است. حال پلیس پایتخت می گوید 3 هزار نفر واکسن کرونا تقلبی تزریق کرده اند

باندی که واکسن‌های تقلبی کرونا را به حدود سه‌ هزار نفر در تهران و کرج تزریق کرده‌اند توسط رئیس پلیس امنیت عمومی تهران دستگیر شدند.
این باند چهار نفره شامل یک دکتر و مسئول تزریقات است که واکسن‌های تقلبی کرونا را به حدود سه‌ هزار نفر در تهران و کرج تزریق کرده‌اند.

3 هزار نفر واکسن کرونا تقلبی تزریق کرده اند

طبق گزارش‌ها، این باند به همراه یکی از کارمندان بیمارستانی در کرج اقدام به پر کردن پوکه واکسن‌ های تزریق‌دشده با داروی شل‌ کننده عضله می‌ نمایند. در حالی که طبق مصوبه وزارت بهداشت، ویال‌های خالی واکسن باید با نظارت نیروهای حراست بیمارستان نابود گردد.

داستان از آن جا آغاز شد که در هفته‌ ای که گذشت، پلیس گزارش‌ های مردمی درباره فروش و تزریق این واکسن‌ های تقلبی در اطراف میدان تجریش دریافت کرد. در تحقیقات مقدماتی در این باره مشخص شد که دکتری هر دُز واکسن تقلبی با برچسب برند آسترازنکا را ۷ تا ۲۰ میلیون تومان در مطبش به مراجعان می‌زده است. لازم به ذکر است که هر پوکه‌ پر‌ شده برای تزریق ۱۰ نفر کافی بوده است.

3 هزار نفر واکسن کرونا تقلبی تزریق کرده اند

طبق گزارش پلیس، این کلاه‌برداری حدود ۲۰ میلیارد تومان بوده است. این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد که از تهیه و تزریق واکسن کرونا خارج از شبکه توزیع وزارت بهداشت خودداری نمایند. در ایام کرونا عده ای سودجو به بهانه‌های مختلف دست به کلاه‌برداری های گوناگون زده‌اند از جمله فروش داروهای تقلبی درمان کرونا یا واکسن های معروف تقلبی کرونا.

بیشتر بخوانید:

3 هزار نفر واکسن کرونا تقلبی تزریق کرده اند ! نظر شما چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر