;
coinex

اطلاعات جدیدی از سریال Armor wars مارول مشخص شد

اخیرا اخبار سریال Armor Wars مارول کم و بیش افشا می شود. اخیرا مشخص شده که نویسنده اصلی این سریال، دان چیدل خواهد بود. با ما باشید.

سریال Armor Wars از جمله چندین سریالی است که استودیو مارول برای دیزنی پلاس می سازد. این سریال، یک داستان کلاسیک از دنیای مارول است که در واقع بزرگترین ترس تونی استارک است که اکنون واقعی می‌شود. این ترس، آن است که تکنولوژی خودش در دستان خلافکاران بیفتد.

اطلاعات جدیدی از سریال Armor wars مارول مشخص شد

اخیرا استودیو مارول، یاسر لستر، نویسنده و بازیگر سریال Black Monday را به عنوان نویسنده اصلی و سرپرست تیم‌ نویسندگان این سریال استخدام کرده است. این نویسنده پس از سریال Black Monday قرار است همکاری دوباره‌ای با دان چیدل بازیگر نقش وار ماشین، داشته باشد.

اطلاعات جدیدی از سریال Armor wars مارول مشخص شد

داستان این سریال بعد از اتفاقات فیلم Avengers: Endgame را نشان می‌دهد و بر جیمز رودز تمرکز دارد. این استودیو همزمان در حال ساخت سریال Ironheart است که قرار است میراث آیرون من را ادامه دهد. البته معلوم نیست که این دو اثر با هم ارتباط دارند یا خیر و استودیو نیز در این باره حرفی نزده است.

لستر آثار دیگری چون سریال Earth to Ned برای دیزنی پلاس، سریال Girls، سریال The Carmichael Show و سریال Loudermilk را نویسندگی و انیمیشن Duncanville در شبکه فاکس را صداپیشگی کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سریال Armor wars مارول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر