coinex
راهنمای خرید تکراتو

علت عدم پرداخت مستمری بازنشستگان مردادماه 1400

مدت زمان واریز حقوق کارکنان دولت گذشته است اما برخی سازمان‌ها هنوز حقوق‌ها را نداده‌اند. اما علت عدم پرداخت مستمری بازنشستگان مردادماه 1400 چیست؟

بر اساس گزارش‌ها، برخی سازمان‌ها دولتی مثل وزارت آموزش و پرورش حکایت از آن دارد که هنوز حقوق مرداد ماه به حساب کارکنان و بازنشستگان واریز نشده است.

علت عدم پرداخت مستمری بازنشستگان مردادماه 1400

طبق گفته مسئولان سازمان برنامه و بودجه این اتفاق در گذشته نیز رخ داده و هر از گاهی اتفاق می افتد‌. کلا مشکل بودجه‌ای برای واریز حقوق وجود ندارد و نیازی به نگرانی نیست.

مسئولان این سازمان پیگیری دقیق‌تر را به خزانه داری کل کشور ارجاع داده اند در حالی که طبق گفته مسئولان صندوق بازنشستگی، ۷۰ درصد بودجه پرداخت حقوق را از سازمان برنامه و بودجه می‌گیرند و علت تاخیر در پرداختی‌ها نیز، تعطیلات ۶ روزه کرونایی می‌باشد.

علت عدم پرداخت مستمری بازنشستگان مردادماه 1400

طبق گفته‌ی مسئولان این سازمان، آن‌ها در تلاش هستند که تا پایان ساعت اداری امروز پرداخت حقوق‌ها را بتوانند به طور کامل انجام بدهند. البته تاکنون که این اتفاق نیفتاده است و طبق اعلام خبر ساعت ۱۴ شبکه یک پرداخت حقوق‌ها ممکن است تا فردا نیز طول بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص علت عدم پرداخت مستمری بازنشستگان مردادماه 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر