coinex
راهنمای خرید تکراتو

دنباله فیلم مورتال کامبت ساخته می شود

دنباله فیلم مورتال کامبت توسط کمپانی برادران وارنر و برای شبکه اچ بی او مکس ساخته می شود. برادران وارنر قرار است کاراکترهای جدیدی برای این فیلم بسازند.

پایان سری قبل فیلم ریبوت مورتال کامبت پیش زمینه‌ای برای ساخت یک فیلم دیگر را همراه دارد و قابل حدس بود که خیلی زود اخباری از این فیلم جدید به گوش برسد.

دنباله فیلم مورتال کامبت ساخته می شود

خطر اسپویل پایان فیلم

در پایان فیلم، شاهد این خواهیم بود که شخصیت اصلی، کول یانگ در پی جذب کردن جانی کیج در تیم خود است. تاکنون برای نقش جانی کیج بازیگری مشخص نشده بود اما بسیاری از طرفداران گفته‌اند که علاقمندند رایان رینولدز در نقش جانی کیج باشد. کیج در فیلم مورتال کامبت ۱۹۹۵ نقش بزرگی داشته است و برای بسیاری از هواداران، نبود حضور او در فیلم اول خیلی شوکه کننده بود. اگر گزارش‌ها بر مبنای واقعیت باشد، انتخاب جانی کیج در فیلم بعدی یک سرمایه گذاری امن برای برادران وارنر می‌باشد.

دنباله فیلم مورتال کامبت ساخته می شود

علاوه بر جانی کیج ، شخصیت‌های زیادی احتمال دارد که در فیلم بعدی مورتال کامبت وجود داشته باشند. با وجود این که ساب زیرو در پایان سری اول کشته شد ولی احتمال دارد بازیگر نقش او، جو تاسلیم در نقش Noob Saibot بازگردد. نیروهای شانگ سونگ در انتها فیلم شکست خوردند ولی خود او زنده ماند و احتمالا در پی مبارزان جدیدی برای مسابقات می‌گردد.

علاوه بر این احتمال دارد که شخصیت‌های محبوب دیگری مثل باراکا یا موتارو نیز در این فیلم حضور یابند. به هر حال اکنون برای نتیجه گیری خیلی زود است و باید تا زمان انتشار اطلاعات رسمی در انتظار بمانیم. در هر صورت قطعا دیدن ادامه این فیلم و بازگشت دوباره‌ی این همه ستاره به سینما هیجان انگیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دنباله فیلم مورتال کامبت چیست ؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر